Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en telefon fra en gutt/mann. Ringte fra skjult ID.

Følgende beskjed fikk jeg: xx, Du er ei løs hore. Hadde jeg vært deg hadde jeg serr tenkt på å ende livet mitt'' Javel, sier jeg. Så hyggelig, da er jeg vel løs da og spør om det var noe mer vedkommende ville. Da fikk jeg bare masse slengt inn om at jeg pulte på halve byen, bør ende livet mitt, at jeg ikke er verdt noe etc.

Hva er problemet til mennesker? Så fra skjult nummer også da.. Helt utrolig. Hadde det ikke vært det hadde jeg vært nede å anmeldt for lengst.

Anonym poster: 998d8bbd6ba4e65eadbf1df8c648cf44

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest20
Skrevet

Jeg tror du kan anmelde det til politiet selv om det var fra skjult nummer. De finner nok ut hvem det er, hvis de har tid til det, da.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Rimelig sært... Og du har ingen mistanke om hvem det kan være?

Anonym poster: 9d6037376d7f800a18c0f3f317862a36

Skrevet

Tror politiet kan spore opp skjulte nummer.

Det var drøyt. Går det greit med deg?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg virkelig anmelde det selv om? Kan prøve å ta kontakt med politiet uansett jeg. Joda, går bra med meg. Nå er jeg litt full av hormoner (uke 23) og tar meg nær av hver minste ting, verre enn vanlig. Var bare ikke noe hyggelig å få denne samtalen i det hele tatt.. Følte meg rett og slett kjempe dårlig, selv om jeg vet at hva som ble sagt der ikke er sant.

Gjest anonym
Skrevet

Kan jeg virkelig anmelde det selv om? Kan prøve å ta kontakt med politiet uansett jeg. Joda, går bra med meg. Nå er jeg litt full av hormoner (uke 23) og tar meg nær av hver minste ting, verre enn vanlig. Var bare ikke noe hyggelig å få denne samtalen i det hele tatt.. Følte meg rett og slett kjempe dårlig, selv om jeg vet at hva som ble sagt der ikke er sant.

Kan det være en som du har vært med før du ble gravid, som likte deg, og som nå fikk vite at du er gravid og vil "straffe" deg, ret og slett fordi han hadde sterke følelser for deg og håpet det skulle bli dere?

Skrevet

Følgende beskjed fikk jeg: xx, Du er ei løs hore. Hadde jeg vært deg hadde jeg serr tenkt på å ende livet mitt'' Javel, sier jeg. Så hyggelig, da er jeg vel løs da og spør om det var noe mer vedkommende ville. Da fikk jeg bare masse slengt inn om at jeg pulte på halve byen, bør ende livet mitt, at jeg ikke er verdt noe etc.

Hva er problemet til mennesker? Så fra skjult nummer også da.. Helt utrolig. Hadde det ikke vært det hadde jeg vært nede å anmeldt for lengst.

Jeg hadde følt det som en trussel og anmeldt definitivt!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være en som du har vært med før du ble gravid, som likte deg, og som nå fikk vite at du er gravid og vil "straffe" deg, ret og slett fordi han hadde sterke følelser for deg og håpet det skulle bli dere?

Jeg har en eks, og det er en god stund siden det ble slutt der. Han har også besøksforbud mot meg, var ikke hans stemme heller. Klarte virkelig ikke gjenkjenne stemmen. Min samboer (barnets far) og jeg har også vært sammen veldig lenge.

Jeg hadde følt det som en trussel og anmeldt definitivt!

Kan virkelig politiet finne ut av hvem det er da? Selv når det var skjult nummer.

AnonymBruker
Skrevet

Ble litt surr i siste innlegg. Skriver fra Mobil. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du kan anmelde det til politiet selv om det var fra skjult nummer. De finner nok ut hvem det er, hvis de har tid til det, da.

Det kan de. Jeg ville fått politiet til å spore opp jævelen.

Anonym poster: 8e650326b7c2b035f5cd76388c7ed091

• Liker 5
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Jeg hadde også anmeldt. Sånne idioter må få vite at du ikke godtar det og at det får konsekvenser.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noter ned når du fikk telefonen, ca hvor lenge det varte, og ta kontakt med politiet. Slike mennesker trenger en solid vekker.

Lykke til!

Anonym poster: 8e650326b7c2b035f5cd76388c7ed091

Skrevet

Kan virkelig politiet finne ut av hvem det er da? Selv når det var skjult nummer.

Ja de kan. En enkel henvendelse til telefonselskapet.

Du vet, selv om man ringer fra skjult nummer så går det på kostnader. For å holde kontroll på disse kostnadene må de ha nøyaktig hvem abonnenten ringer til og hvor lenge samtialen varer til enhver tid. Dette har de, og det er søkbart så vidt jeg vet. Det er kun for deg at nummeret er skjult.

Ved en anmeldelse må telefonselskapet gi deg disse opplysningene på forespørsel fra politiet. Så her er det bare å kjøre.

Men uansett TS, prøv så godt du kan å ikke la dette gå inn på deg (selv om jeg skjønner deg). Det er bare en idiot som ikke har nok å gjøre i sitt eget liv. Og kanskje han trodde han ringte til en annen, men uansett, så ville jeg anmeldt og fått det fram. Han blir vel rimelig lang i maska også tenker jeg, når han oppdager at han ikke var så "safe" som han trodde.

• Liker 4
Skrevet

Synes denne historien stinker litt. Du fikk tilfeldigvis en telefon fra et skjult nummer og ble servert en del frekke kommentarer - helt ut av det blå?

Skrevet

Jeg har hatt problemer med telefonterror(det var noen som ringte meg med skjult nummer 40-80 ganger om dagen i flere uker, uten å si noe som helst), og jeg gikk til det steget at jeg ringte politiet og lurte på hva jeg skulle gjøre.

1. Hvis du skal finne ut hvem personen bak det skjulte nummeret er, MÅ du anmelde, ble jeg fortalt.

Selv avventet jeg situasjonen litt, da personen som ringte meg helt sikkert var en person jeg kjente(og som var besatt av meg..), og jeg ville jo ikke sette noen bekjente i en ubehagelig situasjon, selv om det var ekstremt og unormalt. Kort tid etter ga det seg heldigvis, men i dag angrer jeg på at jeg ikke anmeldte, da jeg skulle ha likt og visst hvem dette var.

SÅ, om du anmelder saken, vil politiet spore opp nummeret. Men ikke ellers! Personlig synes jeg saken er litt i grenseland, men det er jo helt vanvittig frekt, og ikke minst krenkende, så du får gjøre som du føler for. :) Kan jo være interessant å finne ut hvem drittsekken er.

Skrevet

Selvsagt skal du anmelde! Politiet kan få utlevert slike data fra telefonselskapet, bare dra ned på mandag og få det gjort - det her er ikke ålreit!

Skrevet

Synes denne historien stinker litt. Du fikk tilfeldigvis en telefon fra et skjult nummer og ble servert en del frekke kommentarer - helt ut av det blå?

Det synes jeg ikke? Det er mange idiotiske mennesker her i verden, og jeg kjenner flere som har fått krenkende beskjeder via telefonoppringning. Helt vilt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På telefonen min står det hvor lenge samtalen varte og klokkeslett. Problemet er at jeg har ingen bevis på hva samtalen innebærte. Bortsett fra min samboer, men han hørte ikke hele samtalen. Mest hva jeg sa og noen ord som ble sagt før slutt da jeg satt på høytaleren. Da trur jeg at jeg tar en tur ned på politistasjonen på mandag, får bare håpe de tar det alvorlig(noe jeg tviler på)

Skrevet

Har du noen mistanke hvem det kan være ts?

Skrevet

Hva mener du at stinker? Tror du TS er en hore? Har du aldri opplevd hva sjalu personer kan få seg til å gjøre? Og selv om hun skulle hatt en løs moral (noe jeg ikke tror) gir det ingen rett til å ringe henne og sjikanere på den måten. Tenk noe så feigt, å (svare) ringe anonymt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...