AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Jeg, som så mange andre jenter, drømmer om å få shoppe i en Victorias Secret-butikk. Jeg har kun besøkt "butikken" på Heathrow, og jeg vet ikke med nå, men den gang(2 år siden) solgte de kun bodylotion, parfymer m.m. Jeg er mer interessert i undertøy, finere nattøy, bikinier m.m. Jeg har lest at en del mener at VS er oppskrytt. Dårlig kvalitet og ubehagelig stoff på undertøyet(?), men samtidig ser jeg en hel haug med bilder på Instagram og blogger av jenter som har MANGE handlebager fra VS, og som virker helt frelst. Noen her som har erfaring? Tenker da hovedsaklig på dere som fysisk har vært i butikkene deres, men dere som har handlet fra nett kan gjerne fortelle hva dere synes! Jeg skal ikke til USA før kanskje neste sommer, men det kan hende jeg tar meg en tur til London i år. Noen som har vært i butikken i London? Er den stor/liten, er det mye fint der? Det er sikkert smak og behag, men er det sånn: "Å herregud, her kommer jeg til å bruke hele dagen, SÅÅÅ mye fint!", eller er det skuffende/litt kjedelig? Hvordan er prisnivået, og spesielt i forhold til kvalitet? På forhånd takk! Anonym poster: 6ae924cedc3be208b83125088657f154
Lillemeg25 Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 Jeg har en yoga bukse og en joggebukse fra VS. Super gode å gå med Jeg elsker bikiniene derfra. De er fine og sexy. For å ikke snakke om bombshell bhene
Miss Lucky Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 Jeg handler støtt og stadig der og skjønner ikke helt den store begeistringen.. hverken kvaliteten, designet eller noe annet er noe særlig bedre enn feks H&M... tror egentlig den store fasinasjonen vi har for VS her i norge kommer av at VS er litt mer "eksotisk" for oss fordi vi ikke har butikkene her i landet. 7
Miah Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Ja, det er oppskrytt. Å ha en drøm om å handle på VS, kan sammenlignes med en del amerikaneres drøm om å handle på H&M... nettopp fordi det ikke florerer av H&M-butikker i USA. VS har mye tull i butikkene sine, dårlige såper og dårlig sminke. Er ikke akkurat eksklusivt. Jeg liker VS, men det handler ikke om at de har så utrolig mye fint, de er helt grei. Kvaliteten er so-so. 3
challenger Skrevet 20. april 2013 #5 Skrevet 20. april 2013 Jeg har en drøss med bikinier fra VS, og er helfrelst! Synes det er bra kvalitet, bra utvalg og absolutt ikke så dyrt som folk skal ha det til. Jeg betaler like mye for en bikini på HM som VS, minuset er jo at det kommer toll og mva i tillegg som gjør det litt dyrere. De har jo sååå mange lekre bikinier i allskens former og farger:) Vanlig undertøy har jeg ikke prøvd enda, da det er vanskelig å bestille bh´er over nett mtp størrelser. Men skal absolutt handle undertøy i VS-butikkene om jeg en gang skal til London eller USA i nærmeste framtid!
Gjest LonelyAngel Skrevet 20. april 2013 #6 Skrevet 20. april 2013 Jeg elsker VS sine bikinier! Men synes nesten det blir for drøyt for lommeboken å kjøpe fra nettet. Først ligger bikinien på en 800 kr, så må man betale mva og toll i tillegg. Klærne er så som så. Kjøpte en kjole og en topp der en gang, og det var intet mer enn H&M kvalitet.
Gjest Sunshine23 Skrevet 20. april 2013 #7 Skrevet 20. april 2013 Bikiniene er jo helt rå sexye da! Har 3 par og elsker de. Cubus sine bikinier osv synes jeg er kjedelige. Har ikke kjøpt klær derfra, så kan ikke si så mye om det. Bikiniene derimot er jeg super fornøyd med
kills Skrevet 20. april 2013 #8 Skrevet 20. april 2013 Har en bikini derfra og et sett undertøy, begge overdelene i bombshell. Alt er kjempefint og komfortabelt men for meg som bruker D-cup fra før av så føler jeg at jeg rett og slett ser litt tykk ut i bombshell-bh så jeg bruker det aldri under klær.. Går greit i bikini når jeg skal sole meg, men jeg har aldri prøvd å bade med bombshell-bikini. Er redd for at det skal samle seg masse vann i innleggene så den sklir av Ellers så har jeg ikke prøvd andre modeller, har lyst til å bestille meg en av deres vanlige push up-bher men er så usikker på hvilken størrelse jeg bør velge at jeg har latt være.
Hettemaake Skrevet 21. april 2013 #9 Skrevet 21. april 2013 Har to undertøyssett derfra, samt en nattkjole og en festkjole. Er veldig fornøyd, syns bh-ene sitter veldig bra på (noe bh-ene fra h&m IKKE gjør på meg!). Kjolen er kjempefin den og. Alt i alt fornøyd, det er kjæresten min og
Gjest Elissima Skrevet 21. april 2013 #10 Skrevet 21. april 2013 Bikiniene er kjempefine, og jeg er helt hekta på lipglossene, kremene og shower gelene fra VS. Kjøper også en del truser derfra. men bh-ene liker jeg ikke, får rare pupper.
Rosenrød Skrevet 21. april 2013 #11 Skrevet 21. april 2013 Jeg har ikke testet ut kosmetikken deres, så den vil jeg ikke uttale meg om. MEN jeg handler alltid både bikinier og undertøy når jeg er i London og New York, og dette er jeg kjempefornøyd med! Jeg mener at H&M-undertøyet ikke kan sammenlignes med VS i det hele tatt. Mye bedre passform og kvalitet på VS! Bombshell BH-ene er jeg ikke så begeistret for, til forskjell fra mange andre her i tråden, ser jeg. Jeg synes innleggene blir for store, og jeg kunne i hvert fall ikke tenkt meg å bade i en bombshellbikini. Hadde vært redd for å drukne, hehe;-) 1
ludopluto Skrevet 21. april 2013 #12 Skrevet 21. april 2013 Jeg elsker VS,har flere undertøysett og bikinier. Jeg gleder meg allerede til neste gang jeg skal innom når jeg er i NYC:)
Samaysa Skrevet 21. april 2013 #13 Skrevet 21. april 2013 Det er sikkert en smakssak, men jeg synes hele merket er trashy og at det meste derfra ser billig ut. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 21. april 2013 #14 Skrevet 21. april 2013 (endret) I min egen aldersgruppe er det helt andre merker som velges. Dette tror jeg kan bl.a. kan ha noe med produktkvalitet å gjøre ja. Edit: Helt feil. Min feil. fjernet Endret 21. april 2013 av Lille-pus 1
Gjest Lillesiren Skrevet 21. april 2013 #15 Skrevet 21. april 2013 Jeg synes butikken har masse pent undertøy og helt ok kvalitet. Elsker at de har så stort utvalg innen bikikiner!! Men, vil fraråde deg å kjøpe disse bombshell bikiniene, du vil ikke tro hvor mye innlegg de er fylt opp med Jeg hadde lest om de på forhånd, men tenkte "jaja, hvor ille kan det være". Vel, jeg kan aldri gå med min offentlig hvertfall, ser ut som jeg har fylt på med 4 kg silikon ila natten:P
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #16 Skrevet 21. april 2013 Kan innleggene i bombshell bikiniene tas ut? Eller er de sydd inn? Anonym poster: 5ae801d4322e41fcf822cc8172acfaa4
Gjest Kiara! Skrevet 21. april 2013 #17 Skrevet 21. april 2013 Jade, jeg har (dessverre) tilbragt 2,5t i butikken i London å ser for meg det samme om knappe en mnd. Det er supert for yngre jenter enn meg og i en annen størrelse enn hva jeg er. Jeg trenger litt mer kvalitet og bedre passform på det hele. Også har jeg en mistanke om at disse konsulentene måler feil??? Fordi bh sitter ikke veldig bra, kan ikke sammenlignes med målingen hos andre undertøysforretninger feks. Har en rålekker bombshell bh, er veldig ambivalient til å bruke den siden jeg allerede er en d-cup, men den gir meg jo wha-wha-woom looken så absolutt. Men litt "slitsom" å ha på deg pga størrelsen på puppene og innleggene. Og ikke minst synes jeg bikini underdelene dekker litt lite for en dame som meg... Så jeg er vel ikke VS sin største fan. Men jeg har en 15åring som reisefølge som har drømt om VS i årevis så jeg ser meg selv site på den rosa sofaen i maaaaaaaange timer til når vi tar et par dager i London.
Athene Skrevet 21. april 2013 #18 Skrevet 21. april 2013 Jeg har vært i en rekke av butikkene i USA, tar alltid en tur innom når jeg er der. Foretrekker bikinier og "kosetøy" derfra, samt blondestring, seamless og hipsters. Min mening er at kvaliteten varierer mye, de har billige varianter og dyre varianter av det meste. T-shirts bra og seamless undertøy holder en høy kvalitet. De billige "tre for to" variantene har ofte vonde sømmer og stivt stoff. Er ikke så stor fan av bombshell, synes det ser mye penere ut med "kyllingfileter" i en vanlig BH dersom man først skal jukse litt.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2013 #19 Skrevet 21. april 2013 Har noen bikinier derfra, men kommer ikke til å kjøpe noen flere. Dårlig passform og jeg har prøvd flere varianter. Jeg har store pupper så synes det er vanskelig å finne bikinier som ikke er for små. Synes også at bikinitrusene er veldig gjennomsiktige fordi stoffet er så tynt! Holder meg heller til andre butikker når det kommer til undertøy/bikini, men har noe "kosetøy" derfra som jeg liker godt! Anonym poster: 7785996ae9c4a939c7d6de68f82b5993
Gjest LonelyAngel Skrevet 21. april 2013 #20 Skrevet 21. april 2013 Dere som handler der i fra, dere går vel over grensa på 200kr regner jeg med? Jeg klarer i vært fall ikke å shoppe for under 200 kr. Og da kommer de dyre gebyrene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå