Gå til innhold

Hvilken designer-lommebok skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst på en litt "finere" lommebok, men vet ikke hvilken jeg skal velge! Så på en fra Mulberry i vinter, men den var limited edition og er fullstendig utsolgt overalt. Ellers har jeg sjekket ut Burberry og Miu Miu, og det er hos sistnevnte jeg har funnet den fineste til nå. Jeg er ikke så bevandret i designer-verdenen, så jeg hadde satt stor pris på om dere med peiling kunne ha kommet med litt tips! :)

Jeg er spesielt glad i beige(og klassiske farger, men trooor jeg vil ha noe annet enn svart), men tar i mot alle tips! Helst ikke noe særlig over 3000 kr, hvert fall, synes egentlig det er litt galskap og... :fnise: Men vil ha en klassisk en, med god kvalitet som jeg kan bruke i mange år fremover. Ikke noe dilldall på den, men små detaljer er bare fint. Hvis den har en litt fin lås f.eks., synes jeg det er fint, men ikke noe must.

På forhånd takk!! :)

Anonym poster: d67810e3689933152f005f6032c087b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Miu Miu sin matelasse er nydelig. Men verdens vakreste designerlommebok(i følge meg selv) må bli LV vernis i 'rouge fauviste'!

Skrevet

Koster vel over 4000 om jeg tenker meg om...

Skrevet

Seriøst? lommebok til 4000,-?

Skrevet

Seriøst? lommebok til 4000,-?

Hahaha... Pengeboka er mer verdifull enn innholdet :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Har lyst på en litt "finere" lommebok, men vet ikke hvilken jeg skal velge! Så på en fra Mulberry i vinter, men den var limited edition og er fullstendig utsolgt overalt. Ellers har jeg sjekket ut Burberry og Miu Miu, og det er hos sistnevnte jeg har funnet den fineste til nå. Jeg er ikke så bevandret i designer-verdenen, så jeg hadde satt stor pris på om dere med peiling kunne ha kommet med litt tips! :)

Jeg er spesielt glad i beige(og klassiske farger, men trooor jeg vil ha noe annet enn svart), men tar i mot alle tips! Helst ikke noe særlig over 3000 kr, hvert fall, synes egentlig det er litt galskap og... :fnise: Men vil ha en klassisk en, med god kvalitet som jeg kan bruke i mange år fremover. Ikke noe dilldall på den, men små detaljer er bare fint. Hvis den har en litt fin lås f.eks., synes jeg det er fint, men ikke noe must.

På forhånd takk!! :)

Anonym poster: d67810e3689933152f005f6032c087b0

Den du syns er fin og har lyst på.
  • Liker 1
Skrevet

Har selv denne pengboken fra Mulberry, og anbefaler den egentlig ikke. Skinnet til Mulberry ser fort slitt ut og får lett mørkere flekker der man holder. Chloè, Miu Miu og Balenciaga har noen fine! :)

post-68743-0-67906800-1366910784_thumb.j

Skrevet

Hahaha... Pengeboka er mer verdifull enn innholdet :fnise:

Ååhh.. kan ikke dere som ikke liker designervarer lage deres eget emne, og ikke alltid komme med negative kommentarer på andres. Hun ba jo bare om gode forslag :roll:
  • Liker 1
Skrevet

Jeg liker designvarer og god kvalitet selv, men det er sinnssykt å kjøpe en pengebok til 4000 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...