Gjest Euforia Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Er det noen som har erfaringer med denne siden? Jeg har selv kjøpt produkter derfra som jeg har vært fornøyd med, men noen ganger er produktene så billige at jeg lurer på om de er falske. Dessuten er det ikke så mange som snakker om siden, og bare 5000 som liker dem på Facebook (mens Feelunique har 63 000) ...
Honesty Skrevet 21. april 2013 #2 Skrevet 21. april 2013 Det er en super nettbutikk, synes jeg. Jeg har kjøpt Becca-produkter derfra, og de har veldig rask levering. Nå holder Becca dessverre på å omstrukturere hele geskjeften, og jeg vet ikke om de skal ut av UK-markedet/kun selges via Beccas egne sider, så derfor selges det ut rester. Jeg har ingen mistanke om at Bathandunwind selger falske produkter. Ellers finner du full info om firmaet dersom du leser litt under "tech and legal", de befinner seg fysisk i Bristol. De trekker dessuten automatisk fra britisk mva, så prisene man ser er uten. Det kjipeste er at man pepres med salgs-mailer derfra i ettertid, men det kan jeg leve med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå