Gå til innhold

Pris på brudebuketten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer til å ha en liten og enkel brudebukett. Men jeg har ikke peiling på hva brudebuketter koster. Hva skal dere betale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blitt forespeilet mellom 700 og 800 kr. for min brudebukett som skal bestå av 3 - 5 callaliljer bundet sammen.

Skrevet

Min kjære har visst en avtale på ca 2500 kroner.

Skrevet

Min koster mellom 2500-3000, men min består av mange og dyre roser..

Skrevet

Min kostet 1500 kroner. Den er stor og lang, dråpeformet og full av roser! Det synes jeg var veldig billig.

Skrevet

Isiselin, du har ikke vært og ordnet det her i Trondheim?

Skrevet

min kommer nok på under 500kr..Skal ha 5 calla+ litt grønnestrå..

Skrevet

MissG: Nei. Det er på ei sjappe på det nærmeste tettstedet til bygda vi skal gifte oss i. Skal jo hente dem kvelden før så da blir det litt langt å kjøre til Trondheim! :ler2:

Skrevet

Da skal du ha det samme som meg, men det blir billigere for deg.......... :sur::lol: :klø:

Skrevet

Den over her var til Jea

Isiselin skrev:

Nei. Det er på ei sjappe på det nærmeste tettstedet til bygda vi skal gifte oss i. Skal jo hente dem kvelden før så da blir det litt langt å kjøre til Trondheim!

Jeg kan jo komme med den til deg (vil være med i bryllupet) ................ nei, forresten jeg gifter meg også den dagen :ler:

Skrevet
:ler2::hoho: Tenkte også en dag at jeg hadde lyst til å finne ut hvilken kirke du og mannen din skal gifte dere i slik at jeg kunne komme og smugtitte... Helt til det gikk opp for meg at jeg er en smule opptatt den dagen! :ler2:
Skrevet
Har blitt forespeilet mellom 700 og 800 kr. for min brudebukett som skal bestå av 3 - 5 callaliljer bundet sammen.

Det hørstes DYRT ut. Hvor mye koster normalt 1 calla? ca. 70? (men max 100)

Så skal det jo bindes sammen med litt grønt kanskje, men det er ikke store jobben på den typen bukett.

Hadde hørt med en annen blomsterbutikk, for å sjekke litt pris.

Skrevet
min kommer nok på under 500kr..Skal ha 5 calla+ litt grønnestrå..

Jea, jeg tenker på en liknende bukett som deg, har alltid likt callaer veldig godt!

Hvor har du ordnet din?

Skrevet

Skal ha hvite roser og calla + eføy, så med to knapphullsblomster til gutta, kommer alt det på 2500,-

Skrevet

:o DET VAR DYRT!!!!! hvilke butikk er det du skal bestille fra??

Skrevet

Jeg har fått forespeilet 1200 kr...den er vel passe stor med hvite roser og burgunder nellik + sånn busk med store bær i burgunder farge...(passer til høstbryllup :-) ) eføy og 2 lange stråd hengende ned. Sølvtråd surret rundt og pent plasser rundt buketten. Hun skulle fylle ut buketten med mere grønt samt tre noen av de bærene på tråden også...tror buketten kommer til å bli flott!!!! Gleder meg til å se!!

:)

Skrevet

Ja kanskje det er dyrt.

*ringerunde i morgen*

Gjest Lompa
Skrevet

Betaler ikke mer enn 350 toppen for min, ettersom kusinen min lager den.

Blå iris, cremefargede roser, og litt eføy.Dråpeformet. Gleder meg masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...