Gjest Kalkunen Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Satt og tenkte på det. Det er jo ikke rart forholdet mitt gikk skeis. høre henne på do, se henne se neddopa ut om morgenen uflidd i en utslitt morgenkåpe, høre henne slippe en smyger iblant,se henne klø seg å udelikate steder, se henne lei seg, se henne lutrygga med en støvsur (eller lutrygga generelt i blant når hun sugde), og se henne ta inn en masse dritt i ikke trenger inn i huset bare fordi det var på salg og fint til pynt, finne tamponger og bind i søppelbøtta, høre henne le krakilsk av den dårlige humoren hun har når hun finner paradise, frustrerte furer og annen billigmøkk underholdende, finne lange hårstrå i badekar, se hennes ubarberte legger og armhuler og sikker en masse dritt jeg har fortrengt. Er det rart forholdet gikk til skeis? Nei, jeg trenger ikke ha dårlig samvittighet lenger for at jeg lot min kjære gå. Jeg er ikke utakknemlig eller ute av stand til å sette pris på henne. Jeg var bare utrolig flink som holdt ut i noe som var dømt i å feile. Hvorfor insisterer dere kvinnfolk på å bo sammen som kjærester? Er det ikke deres krav og ønsker som til slutt er drepende for forholdet? 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 Fordi de fleste menn klarer å se kjæresten i situasjoner hvor hun ikke er oppstylet, og akseptere at hun også er menneskelig med feil og mangler. Anonym poster: ad42f42851a2481755ac4831ef187033 21
Gjest Adera Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 Du er sikkert ein nydelig, delikat blomst selv. 24
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Kanskje du skulle slutte å rote i søpla Anonym poster: ad42f42851a2481755ac4831ef187033 22
Miller Skrevet 20. april 2013 #5 Skrevet 20. april 2013 Fordi vi vil ha en mann som takler å se alle sidene våre Det finnes faktisk menn som har lyst å bo med kjærestene sine også 10
Gjest Kalkunen Skrevet 20. april 2013 #6 Skrevet 20. april 2013 (endret) Åja så det er min feil? Dere tror liksom at summen av alle disse udelikate tingene ikke er med på å drepe all attraksjon dere har og at jeg er den eneste som mener det? Ærligtalt engang så var hun forkjøla full av røde kviselingende prikker i ansiktet og hosta, nøys og glefsa som en rabisinfisert avelsgris. Kom på det nå som jeg savna henne litt og nå savner jeg henne ikke akkurat lenger. Jeg tviler på at jeg er sånn et unikum Endret 20. april 2013 av Kalkunen 2
momo Skrevet 20. april 2013 #7 Skrevet 20. april 2013 Nå er jeg en som ikke må bo med kjærsten. Med min ex, sa jeg flere ganger at vi ikke måtte bo sammen, men for han så måtte vi bo sammen, ellers var det ikke seriøst nok. Men samme om vi bodde sammen eller ikke, så vi da hverandre både på godt og vondt. Jeg pleiet han da han var syk, gudene vet hvor mange ganger jeg har hørt han prompe, sett han usjarmerende drita, sett han sint, frustrert, lei seg. Dårlig humor. Humoren til han og kompisene. Morratryne osv. Samme så han mine gode og dårligere sider. Forholdet vårt ble ikke dårligere av å se de dårlige sidene, ble da bare sterkere av at vi var så åpne, at vi kunne vise alle våres sanne sider. Var helt andre årsaker til at det ble slutt. 4
Gjest Kalkunen Skrevet 20. april 2013 #8 Skrevet 20. april 2013 Fordi vi vil ha en mann som takler å se alle sidene våre Det finnes faktisk menn som har lyst å bo med kjærestene sine også Jeg er SÅ LEI av det argumentet der! Hvorfor skal det være en utfordring som må TAKLES å være med dere?!?! Da sier dere jo indirekte at ja vi er forjævlige, ja vi trenger en mann som takler oss, og ja belønningener sex. Det er jo et prostitusjonsargument!? 2
Miller Skrevet 20. april 2013 #9 Skrevet 20. april 2013 Jeg er SÅ LEI av det argumentet der! Hvorfor skal det være en utfordring som må TAKLES å være med dere?!?! Da sier dere jo indirekte at ja vi er forjævlige, ja vi trenger en mann som takler oss, og ja belønningener sex. Det er jo et prostitusjonsargument!? Jeg elsker mannen min pga. mye og på tross av mye. Det går begge veier Det positive veier selvsagt opp for det negative for begge to. 2
Miller Skrevet 20. april 2013 #10 Skrevet 20. april 2013 Jeg er SÅ LEI av det argumentet der! Hvorfor skal det være en utfordring som må TAKLES å være med dere?!?! Da sier dere jo indirekte at ja vi er forjævlige, ja vi trenger en mann som takler oss, og ja belønningener sex. Det er jo et prostitusjonsargument!? Det med sex har forresten ingenting med saken å gjøre. 2
Gjest Vevila Skrevet 20. april 2013 #11 Skrevet 20. april 2013 Du må ikke ta livet så seriøst kalkunen. Det er jo stundene hvor vi ser og oppfører oss som verst som er de mest interessante. Her i heimen ler vi til stadighet av hverandre fordi vi ser og oppfører oss så teit bak lukkede dører. Du går virkelig glipp av noe om du må holde oppe en fasade med kjæresten din. Du finner nok ei du vil glede deg over å se neddopa i ei stygg morgenkåpe du også til slutt
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #12 Skrevet 20. april 2013 Kalkunen: Men er ikke det innlysende da? Det er for å suge mest mulig penger ut av han og utnytte han mest mulig. Anonym poster: 9e52bc13c6338163188db6bf4b2aca9f
Gjest Kalkunen Skrevet 20. april 2013 #13 Skrevet 20. april 2013 Du må ikke ta livet så seriøst kalkunen. Det er jo stundene hvor vi ser og oppfører oss som verst som er de mest interessante. Her i heimen ler vi til stadighet av hverandre fordi vi ser og oppfører oss så teit bak lukkede dører. Du går virkelig glipp av noe om du må holde oppe en fasade med kjæresten din. Du finner nok ei du vil glede deg over å se neddopa i ei stygg morgenkåpe du også til slutt Jeg trenger ikke ha noen fasade. Vi menn ser jo are bra ut om morgenen med litt påbegynt og nygrodd tre-dagers og mannelukt. Og det er jo dere som vil bo sammen så regner med dere er enig. Det er derimot noe helt annet å se det usminka grunnlaget til det som vanligvis er oppstyla. det jeg nevner står i mye større kontrast til det feminine enn det maskuline uttrykk.
Gjest navnelapp Skrevet 20. april 2013 #14 Skrevet 20. april 2013 I grosny, kvar er du når vi kvinner treng deg? 4
Gjest Vevila Skrevet 20. april 2013 #15 Skrevet 20. april 2013 Jeg trenger ikke ha noen fasade. Vi menn ser jo are bra ut om morgenen med litt påbegynt og nygrodd tre-dagers og mannelukt. Og det er jo dere som vil bo sammen så regner med dere er enig. Det er derimot noe helt annet å se det usminka grunnlaget til det som vanligvis er oppstyla. det jeg nevner står i mye større kontrast til det feminine enn det maskuline uttrykk. Her har det alltid vert mennene som har mast om å flytte sammen. Tror det er bare en følelse at det er noe i hovedsak damer vil, ettersom du ikke dater så mange menn(vil jeg tro). Ellers ser dere ganske morsomme ut til tider dere også, men jeg synes i motsetning til deg at det kan være sjarmerende. Om man virkelig er glad i personen såklart
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2013 #16 Skrevet 20. april 2013 Åja så det er min feil? Dere tror liksom at summen av alle disse udelikate tingene ikke er med på å drepe all attraksjon dere har og at jeg er den eneste som mener det? Ærligtalt engang så var hun forkjøla full av røde kviselingende prikker i ansiktet og hosta, nøys og glefsa som en rabisinfisert avelsgris. Kom på det nå som jeg savna henne litt og nå savner jeg henne ikke akkurat lenger. Jeg tviler på at jeg er sånn et unikum Hahaha! Selv om jeg ikke er enig med hovedinnlegget så skriver du ganske humoristisk. Det skal du ihvertfall ha for.
Anoia Skrevet 20. april 2013 #17 Skrevet 20. april 2013 Du får finne deg en dame som Simone de Beauvoir, som foretrakk at hun og mannen bodde i hver sin leilighet.
Gjest anonym2233 Skrevet 20. april 2013 #18 Skrevet 20. april 2013 Trodde en skulle være seg selv når man var i et forhold/bodde sammen? Uten å være redd for at en ikke skal gå i huset usminket, ikke tørre å gå på do, på liv og død skjule menstruasjon(kaste søpla etter kast av bind/tampong), ikke være forkjølet på grunn rød tett nese, snørrete og mulige forkjølelsessår? Osv. Osv. Osv. Igjen, trodde en skal kunne være seg selv i et forhold, være trygg på hverandre, støtte hverandre på godt og vondt? Ikke måtte være sminket dag og natt? Og enkelte mannfolk som klager på at dama er falsk. Tydeligvis aldri godt nok altså .
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #19 Skrevet 20. april 2013 Jeg trenger ikke ha noen fasade. Vi menn ser jo are bra ut om morgenen med litt påbegynt og nygrodd tre-dagers og mannelukt. Og det er jo dere som vil bo sammen så regner med dere er enig. Det er derimot noe helt annet å se det usminka grunnlaget til det som vanligvis er oppstyla. det jeg nevner står i mye større kontrast til det feminine enn det maskuline uttrykk. Ah, dere gjør det ja. Anonym poster: 830c42ab950c23410fbf6859c45b91f3 9
Gjest avocadoen Skrevet 20. april 2013 #20 Skrevet 20. april 2013 (endret) Trodde en skulle være seg selv når man var i et forhold/bodde sammen? Uten å være redd for at en ikke skal gå i huset usminket, ikke tørre å gå på do, på liv og død skjule menstruasjon(kaste søpla etter kast av bind/tampong), ikke være forkjølet på grunn rød tett nese, snørrete og mulige forkjølelsessår? Osv. Osv. Osv. Igjen, trodde en skal kunne være seg selv i et forhold, være trygg på hverandre, støtte hverandre på godt og vondt? Ikke måtte være sminket dag og natt? Og enkelte mannfolk som klager på at dama er falsk. Tydeligvis aldri godt nok altså . Er vel mannen som er falsk om han slår opp med en gang han hører dama fiser. For med ekte damer så kommer det ut sommerfugler der bak skjønner du Jeg har aldri hatt samboer, men min kjæreste har da likevel sett de fleste sidene mine, men han er glad i meg fortsatt. Jeg har også hørt han prompe i søvne, og han er heller ikke helt fantastisk fin om morgenen eller når han sover heller, men det gjør ikke at jeg er mindre glad i han. Han er et menneske akkurat som jeg Endret 20. april 2013 av avocadoen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå