Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har blitt slutt med kjæresten, og jeg har ikke klart å få i meg en matbit på 24 timer. Jeg har ikke sovet på 20 timer heller. Er dette en vanlig reaksjon? Jeg gråter og gråter og har det forferdelig. Ingen å snakke med, da jeg er i utlandet.

Anonym poster: f33298dc5a9b12a7965e440f04aa5875

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde å spise et knekkebrød, men det var ikke så velkommen der nede i magen.

Anonym poster: f33298dc5a9b12a7965e440f04aa5875

Skrevet

Prøv å spis noe som går lett ned! F.eks yoghurt, bær, nøtter, en smoothie osv. :) Det er en helt vanlig reaksjon, forresten.. Men det blir nok lettere etterhvert!

AnonymBruker
Skrevet

Du får i deg vann? Prøv juice og supper.

Anonym poster: 4f89dcb504b0a5cc80f1550b52910055

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en VELDIG vanlig reaksjon. Mens mange trøstespiser i slike situasjoner, er jeg som deg: jeg mister ALL matlyst. Det kjennes ut som det ligger en stor, hard klump i magen konstant, og det er umulig å få ned noe mat. For mitt vedkommende er det smoothie som frister mest, når jeg ikke har spist på evigheter, men MÅ få ned noe. Samme med søvnen, veldig vanlig.

Husk at det går over med tiden, uansett. Lover, selv om det virker urealistisk nå. Stor klem til deg, vet akkurat hvordan du har det! :klemmer:

Anonym poster: 2633176e7f0f57935e68d8d0588dc91d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen du kan snakke med på skype? Ikke bra når man er helt alene i en slik situasjon. Ellers kan du jo sjekke ut kjærlighetssorgtråden på singleforumet, det finner du andre i samme situasjon.

Anonym poster: 5c67f2a38a3dfe84b81746e38dc0af54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel en naturlig reaksjon for at du skal bli slank og vakker slik at du kan finne noen andre som vil ha deg? Evolusjon med andre ord.

Anonym poster: 0acee6f66fb613f6a6a78f69b7d66698

Gjest Violetta
Skrevet (endret)

Det er vel en naturlig reaksjon for at du skal bli slank og vakker slik at du kan finne noen andre som vil ha deg? Evolusjon med andre ord.

Anonym poster: 0acee6f66fb613f6a6a78f69b7d66698

Er det det beste du hadde å komme med?

Endret av Violetta
  • Liker 6
Skrevet

Ganske vanlig reaksjon ja.. Jeg mister all matlyst når jeg blir lei meg :(

Det går over etterhvert, men det er helt forjævlig å ha det sånn som du har det nå.. Har du ingen du kan ringe, foreldre, venner f eks?

Prøv å spis noe du liker godt, ta en lang dusj og prøv å sove litt? Fokuser på deg selv og gjør det du kan for at du selv skal ha det bra :)

Skrevet

"Slank og vakker så andre vil ha deg"?! Kvalmt sagt.. Herregud! Jeg er sikker på at TS er en nydelig jente. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mister også all matlyst når jeg er opprørt/lei meg. Sist det skjedde (ble bedratt) gikk jeg ned 4-5kg på under to uker. Det som er dumt, er at du mister all energi, og det må du ha hvis du skal klare å komme deg på beina igjen. Så mitt råd er- tving deg til å spise selv om du ikke er sulten. Lag deg en smoothie, hvis det er enklere å drikke noe. Lykke til, det blir bedre:)

Anonym poster: e3f742e1f6c628c9a040fd748229b246

Gjest vilma2000
Skrevet

Erfaring fra venninner og meg tilsier at det er veldig vanlig å miste all matlyst når man har kjærlighetssorg, spesielt de første dagene etter bruddet. Da jeg selv ble dumpa noen år tilbake kjentes det ut som jeg hadde svelget masse stein som lå tungt i magesekken, i brystet og i halsen. Hadde ikke hatt sjans til å få ned noe som helst annet enn vann. Husk å drikk mye veske siden du gråter, bruk gjerne sugerør for å gjøre det enklere, det gjorde jeg:) Støtter forslagene om å ringe noen på skype eller rett og slett bare dra hjem til helgen hvis det passer med timeplanen din! Hvis du studerer så forstår jeg at det kanskje ikke går i disse eksamensperioder da. Ønsker deg uansett lykke til! Og selv om du ikke tror det nå: du kommer over det, og han var bare nok en fyr før The One:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...