Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holder på med en jente nå. Fant ut at inntil vi møttes, hadde hun 2-3 stk som hun "fikk sex hos" som hun kalte det.

Er dette normalt? At jenter har en 2-3 stk de "får sex hos" når der single? Hun drev å spurte meg hvor mange jenter jeg hadde vært med (svarer jeg aldri på) og da kom dette opp. Hun fremla det som at det kun var sex, ingen følelser. Hun dro dit, hadde sex og så hjem igjen. Ukomplisert.

Greit nok, men for meg høres dette rett og slett disgusting ut, som jeg også sa til henne. Hun ble fryktelig stresset og prøvde å fremstille det på en bedre måte. I ettertid har hun også sendt en del meldinger og ringt mye. Hun så at jeg reagerte med avsky, så tror hun har litt panikk nå. Hun har tidligere sagt at hun har enormt sterke følelser for meg.

Blah. Trodde hun var en skikkelig bra dame og så sier hun noe slikt. Skuffende :(

Anonym poster: 54dda9f340afa7e7a76950cceaf0661f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Armule
Skrevet

Hykler, kaller man slike for. Deg altså, ikke henne.

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet

Det er stygt å kalle damer for horer, derfor ville jeg aldri finne på å kalle en dame som det for det. Noe som er synd, for det er virkelig noe som hadde passet på en dame som det der.

Anonym poster: 6a4324e6fedcc35e297bb18b75e16db8

• Liker 3
Skrevet

Hvis du synes det er så "disgusting", hvorfor vil du i det hele tatt fortsette å ha sex med henne? Hvis hennes livstil byr deg så imot, hva med å kutte henne ut og finne ei med dine verdier?

AnonymBruker
Skrevet

Hun har jo kuttet ut disse for deg fordi at hun ønsker deg, og det virker som hun har panikk utifra det du beskriver.

Jeg vet om både gutter og jenter som har sånne ordninger, og gutter og jenter som ikke har sånne ordninger. Hvis du vurderer å nedgradere henne til pulekompis, så viser du jo at du syns sånne ordninger greit. Jeg kan derfor ikke forstå avskyen, og er enig at du er en hykler

Anonym poster: 11dc65e23b66c3825a588e746176fc00

• Liker 26
Gjest Snuppi
Skrevet

Jeg synes at du er avskyelig!

Om du nedgraderer henne til pulekompis er du mye verre enn henne.

Skrevet

Du liker ikke at hun har hatt pulekompiser, men du har ingenting i mot at hun blir din nye pulekompis? Eneste jeg har å si er, la henne gå fordi hun fortjener deg ikke. Du hørtes ut som en hyklerisk, irriterende og trang-synt mann. Du lever sikkert i en verden hvor kvinner skal være seksuelt tilbaketrukket og vente på å være i et fast forhold for å få pult.

• Liker 10
Skrevet

Du må i hvert fall ikke si at du "nedgraderer henne" til pulekompis! :ler: Bare trekk deg tilbake, og gi henne en kald skulder uten å si noe. Så kan du finne deg en ny dame som ikke har hatt ons, og ikke har vært sammen med mange.

AnonymBruker
Skrevet

Så mang kan ikke ha sex når man er single?

Herregud, det er noe veldig rart med menn. En ting med ons, men når man har faste ff, er det ikke noe å bry seg med. Og bare at du vil ha henne som pulevenninne, tyder på at du ikke synes det er feil å ha sex utenfor forhold.

Anonym poster: 46aeea55bf0b9846fbc81f723195f8cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er da ikke noe rart? Jeg vil ha ei dame som jeg kan ha kontroll på. Ikke en løssluppen kjerring som kan pule rundt med hvem hun vil, når hun vil.

Anonym poster: 2ce7d1d03cdd6f84c56336a9f71abe22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foreslår at du oppgraderer selvinnsikten din og kvinnesynet ditt. Når du skjønner at mennesker verken er maskiner eller programvare, kan du jo vurdere å installere en mellommenneskelig pakke med ekstra respektboost som med tid og stunder kan gjøre det mulig for deg å inngå et fast forhold.

Anonym poster: e7c705ca77900bf7a18f286f2df25ba7

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er da ikke noe rart? Jeg vil ha ei dame som jeg kan ha kontroll på. Ikke en løssluppen kjerring som kan pule rundt med hvem hun vil, når hun vil.

I så fall er du nok desverre født inn i feil århundre. Vi kvinner nå kan knulle rundt på hvem vi vil når vi vil. :danse:

Altså, det finnes selvsagt kvinner som du kan være helt sikker på ikke søker sex hos andre menn, og heller ikke har hatt knullekompiser/ons med andre menn. Sats på en asexuell jente. :fnise:

Eller du kan satse på å være et såpass bra ligg og en såpass bra partner at kvinner har nok med bare deg? Jobbe litt med selvtilitten? :hug:

Anonym poster: eb810ef16c8497185998a65eb462f8d1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Da foreslår jeg at du flytter til et land Norge ikke liker å sammenligne seg med hvor damer er noe menn har kontroll på. Så kan vi fortsette å kjempe for de stakkars damenes rettigheter herfra.

Anonym poster: e7c705ca77900bf7a18f286f2df25ba7

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg anser det ikke som normalt, men etter hva jeg har lært på kvinneguiden, er det visst normalt blandt unge. Ikke skjønner jeg at de klarer og gidder. Man holder seg til en av gangen.

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Skrevet

Hadde det vært OK om det var bare en, eller er det hele FF -opplegget du misliker?

Dama er tydelig ganske seksuell siden hun ha hatt flere samtidig, ( eller at de ikke er så tilgjengelig som hun ønsker) men om du er mann nok for henne så klarer hun seg sannsynligvis med bare en.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært OK om det var bare en, eller er det hele FF -opplegget du misliker?

Dama er tydelig ganske seksuell siden hun ha hatt flere samtidig, ( eller at de ikke er så tilgjengelig som hun ønsker) men om du er mann nok for henne så klarer hun seg sannsynligvis med bare en.

/ts

Det hadde vært ille, men ikke like ille, om hun hadde kun én fast pulekompis, men flere? Bestemte meg bare for å dumpe henne; nok av andre damer der ute. Ringte henne og sa at hun ikke var rett for meg og det var over. Hun begynte å gråte og spurte hvorfor. Sa det som det var at jeg ville ikke ha henne fordi jeg synes hun er løs. Hun gråt enda mer, men jeg la bare på. Etter det har hun sendt masse meldinger, der hun veksler mellom å skjelle meg ut og trygle om å få meg tilbake. Blah!!! :(

Anonym poster: 54dda9f340afa7e7a76950cceaf0661f

Skrevet

Det er stygt å kalle damer for horer, derfor ville jeg aldri finne på å kalle en dame som det for det. Noe som er synd, for det er virkelig noe som hadde passet på en dame som det der.

Anonym poster: 6a4324e6fedcc35e297bb18b75e16db8

TS skriver da ingenting om at hun tar penger for sexen.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg forstår faktisk TS jeg og hadde syntes det var ekkelt visst gubben min hadde hatt flere "ladies with benefits" hadde ikke taklet det fordi , faen vet hva slags sykdommer slike folk har, som puler rundt!

jeg er en av de jentene som aldri har hatt ons, men kun 2 faste forhold, før han jeg er gift med nå. Ons appelerte aldri til meg, det var alltid en liten stemme som hvisket ikke gjør det, du kan få sykdommer!

men samtidig burde du TS vært litt mer hyggelig og være ærlig !

Endret av Anciol
  • Liker 2
Gjest Kalkunen
Skrevet

Nei,, hore uten ryggrad kaller man sånne som henne. Når man må pakke inn sexlivet sitt så er det noe som skurrer.

Forøvrig er det ingenting som virker hyklersk med ts. står ingenting om at han har venninner han går og tømmer seg i som det passer han.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...