Gå til innhold

Solisten har meldt avbud...

Anbefalte innlegg

Gjest Lykke
Skrevet

Noe måtte jo gå galt....Vi gifter oss 22.juni i Oslo og nå har solisten vår meldt avbud! Passer svært dårlig! Han skulle sunget "from this moment on" og en sang til som vi ikke fikk bestemt.

Er det noen der ute som vet om en solist som er ledig 22. juni????

Klem fra oppgitt brud...

12

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kontakt en musikkskole eller musikklinje i nærheten. De kan sikkert hjelpe!

Lykke til!!

Skrevet

Her inne på starsiden til bryllupsguiden er det en kolonne med musikk nederst, klikk deg inn der, og på kirke etterpå så finner du endel som tar på seg sang.

For en tid tilbake siden var det mange her inne som var kjempe fornøyd med ei som heter Siw Bakke Jensen, nå kommer ikke jeg inn på hjemmesiden hennes, men jeg mener å huske at hu bor i Ski eller noe i området rundt der.

Lykke til i letinga......... 12

Skrevet

Jeg har sunget i mange, mange vielser, og er for tiden bosatt i Oslo. Bare send meg en privat melding dersom det er av interesse. Har referanser også dersom det er ønskelig : )

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vært i et bryllup hvor hun Siv sang... ikke bra!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med trompet ?

Vi hadde en som het Randi Anita Gjerstad som spillte helt nydelig !! Hun bor i Ullensaker kommune- og du finner henne sikkert i telefonkatalogen.

Gjest lilletroll
Skrevet

Så utrolig uprofesjonelt å melde avbud!!! Og SÅ nære innpå dagen også! At det går an!!! Hvis dere velger en ny solist ville jeg i hvertfall hatt en "prøvesynging" før avtale blir inngått. På den måten er dere sikre på kvaliteten før dere binder dere.

Tar selv synging på oppdrag, men den helga passer dårlig i og med at det er i Oslo, og at jeg gifter meg helga etter.12

Skrevet

Kan jeg spørre hvor mye dere tar betalt for en slik synging?

Skrevet

Det varierer litt mht pris.

Selvsagt blir det billigere dersom brudeparet tar noe solisten har på reportuaret fra før av. Og så avhenger det litt om man må kjøpe noter, reise langt etc.

Jeg tar gjerne 1000 - 1500 kroner for et oppdrag, og timesprisen dersom du ser på reise, innkjøp av noter, øving selv og med organist etc. etc. blir faktisk ikke så voldsom da. Tro meg; det ligger mye arbeid bak et slikt oppdrag selv om det er over på noen minutter.

Gjest Lykke
Skrevet

Det ser ut til å ordne seg, med god hjelp fra venner og deres "kontakter"!!!! Så nå er jeg veldig glad igjen!!!! Ikke nok med at han som skulle synge avlyste men det begynte i forrige uke med at han som skulle spille piano ikke kunne allikevel...Vi ordnet ny pianospiller ganske kjapt, men da han som skulle synge avlyste...da ble jeg oppgitt.

Håper det var vår uflaks og ingenting mer går skeis nå...er bare 2 uker igjen! JIPPI!12

Gjest lilletroll
Skrevet

Og jeg tar 650 + reisekostnader. Så da kommer det jo an på hvor man bor:)12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...