AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Jeg drømmer konstant at min samboer er utro. Nesten hver natt og jeg våkner alltid med en klump i halsen. Som oftes er han utro med eksen, kanskje fordi hun har prøvd å ødelegge så mye mellom oss og nå er hun singel igjen som betyr at jeg er redd hun vil gjøre det igjen-prøve å ødelegge altså. Ellers har det vært en jente som har vært på fest her et par ganger, men det har jeg bare drømt om en eller to ganger. Natt var det sekretæren hans, jeg har hørt rykter om at de rota på julebordeti November. Men han nekter, og jeg har prøvd å stole på han. Vil ikke ødelegge forholdet helt uten grunn. Men jeg har jo hatt mine tvil, ettersom vi hadde en røff start på forholdet og før vi ble sammen var han veldig frem og tilbake mellom eksen og meg. Selv om jeg egentlig flyttet inn til han.. Nå er jeg sååå usikker! Så lei av at jeg har disse drømmene. Hva feiler det meg? Noen med lignende erfaring? Jeg elsker min samboer veldig høyt, men jeg er så lei dette. Anonym poster: 6e744353933e39af77a6d6b8333d401c
Sparks Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 for meg høres det ut som at du ikke stoler på fyren, og derfor dukker disse drømmene opp
I Grosny Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Dun trenger rett og slett å skaffe deg noen andre bekymringer. Jeg gjetter nemlig at du er en av de som drømmer bekymringene sine. Noe jeg tror er veldig vanlig. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #5 Skrevet 20. april 2013 Jeg prøver, men ikke fullt. Han har ikke gjort noe nå den siste tiden siden vi ble sammen 7 måneder siden, som skal få meg til å tro at han er utro. Men jeg er konstant usikker Anonym poster: 4cc313390cf2020eab3d0ae7f9287056
Gjest anonym Skrevet 20. april 2013 #6 Skrevet 20. april 2013 Hei ts, hvis du har konstant dårlig magefølelse, skal du ikke kimse med den. Jeg har ofte rett når det gjelder magefølelsen min. Hvis han tidligere har vært utro med eksen, skjønner jeg godt at du er skeptisk...Jeg sier ikke at han er det, men hvis dy har denne følelsen konstant som du beskriver, kan du finne ut om det kan ligge noe i det?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #7 Skrevet 20. april 2013 Det som "feiler" deg er at dette ser ut til å være et forhastet forhold. Anonym poster: 2513f180ee3a4f9fcc9d16250addd1ac 1
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2013 #8 Skrevet 20. april 2013 Det som "feiler" deg er at dette ser ut til å være et forhastet forhold. Anonym poster: 2513f180ee3a4f9fcc9d16250addd1ac Hav mener du med forhastet forhold? At han ikke var ferdig med eksen?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #9 Skrevet 20. april 2013 Hav mener du med forhastet forhold? At han ikke var ferdig med eksen? At havet som regel er blåere på den andre siden. Anonym poster: de3936e1e549a6d97ca56e876fd6f717
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #10 Skrevet 20. april 2013 Altså jeg er bare redd han vil være utro, fordi jeg ikke klarer stole helt fullt på han igjen. Det tar tid for meg, men om han viser at jeg kan stole på han vil jeg nok så klart stole på han igjen. Jeg sjekker ofte både facebooken og telefonen hans (telefon har jeg ikke sjekket på en stund) Og det med at eksen gjorde alt for å få han tilbake, og nå igjen er singel gjør at jeg blir beskymret for at han faller tilbake til henne.. Vil bare ha disse drømmene bort.. Anonym poster: 4cc313390cf2020eab3d0ae7f9287056
Surriball Skrevet 20. april 2013 #11 Skrevet 20. april 2013 Du må slappe av mer! Du må bare velge å tro ham når han sier at han ikke er utro, for du har ikke noe annet å gå på. Jeg har til dags dato ikke hørt om et eneste godt forhold hvor den ene går rundt og er konstant redd for at den andre er utro. Et forhold handler om å stole på hverandre, og hvis man ikke kan det bør man revurdere forholdet sitt. 1
I Grosny Skrevet 20. april 2013 #12 Skrevet 20. april 2013 (endret) Altså jeg er bare redd han vil være utro, fordi jeg ikke klarer stole helt fullt på han igjen. Det tar tid for meg, men om han viser at jeg kan stole på han vil jeg nok så klart stole på han igjen. Jeg sjekker ofte både facebooken og telefonen hans (telefon har jeg ikke sjekket på en stund) Og det med at eksen gjorde alt for å få han tilbake, og nå igjen er singel gjør at jeg blir beskymret for at han faller tilbake til henne.. Vil bare ha disse drømmene bort.. Anonym poster: 4cc313390cf2020eab3d0ae7f9287056 Ble han dumpet av x , eller var det han som dumpet henne? Hvorfor skal han hoppe tilbake? X-dama høres litt pressende ut slik jeg oppfatter det, og han er trolig smart nok til å unngå slikt pressende samliv. Skal jeg si noe negativt om deg, så er det at du her på KG utstråler en viss uro. Den kan du begrense hvis du gir litt mer blaffen. Jeg tror altså at din nøkkel til suksess i kjærlighet er å gi litt mer blaffen. Endret 20. april 2013 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #13 Skrevet 20. april 2013 Du må slappe av mer! Du må bare velge å tro ham når han sier at han ikke er utro, for du har ikke noe annet å gå på. Jeg har til dags dato ikke hørt om et eneste godt forhold hvor den ene går rundt og er konstant redd for at den andre er utro. Et forhold handler om å stole på hverandre, og hvis man ikke kan det bør man revurdere forholdet sitt. Det svaret hjalp litt mer. Det ødelegger mye at jeg tror han er utro, for jeg blir så sint,overbeskyttende og beskyldene når det kommer til dette. Bare han går ut kan jeg finne på å bli kjempe sint og sende en masse meldinger om at jeg mener han er utro, noe som ødelegger mer tror jeg. Jeg vil bare ikke miste han, samtidig som jeg er så redd han vil være utro mot meg og gå. Anonym poster: 4cc313390cf2020eab3d0ae7f9287056
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #14 Skrevet 20. april 2013 Ble han dumpet av x , eller var det han som dumpet henne? Hvorfor skal han hoppe tilbake? X-dama høres litt pressende ut slik jeg oppfatter det, og han er trolig smart nok til å unngå slikt pressende samliv. Skal jeg si noe negativt om deg, så er det at du her på KG utstråler en viss uro. Den kan du begrense hvis du gir litt mer blaffen. Jeg tror altså at din nøkkel til suksess i kjærlighet er å gi litt mer blaffen. Det var han som dumpet henne og ble sammens med meg. Han har også kuttet kontakt med de andre vennene som prøvde å ødelegge mellom oss så han viser jo at han prøver. Hvordan da? Ikke beskymre meg, eller ikke bry meg om han går? Anonym poster: 4cc313390cf2020eab3d0ae7f9287056
Surriball Skrevet 20. april 2013 #15 Skrevet 20. april 2013 (endret) Det svaret hjalp litt mer. Det ødelegger mye at jeg tror han er utro, for jeg blir så sint,overbeskyttende og beskyldene når det kommer til dette. Bare han går ut kan jeg finne på å bli kjempe sint og sende en masse meldinger om at jeg mener han er utro, noe som ødelegger mer tror jeg. Jeg vil bare ikke miste han, samtidig som jeg er så redd han vil være utro mot meg og gå. Anonym poster: 4cc313390cf2020eab3d0ae7f9287056 Det er DEG han har valgt å være sammen med. Eksen er en eks fordi noe mellom dem ikke funket, og han vet nok at det ikke kommer til å funke med dem i framtiden heller. Han har valgt å være sammen med deg fordi du er bedre henne og fordi dere passer sammen. Hvis du sender ham meldinger og "plager ham" når han går ut, risikerer du å skyve ham vekk fra deg. Sett deg i hans sted: ville du vært utro med ham? Ville du syntes det var slitsomt å hele tiden måtte bedyre din uskyld? Slapp av, og nyt at det er DERE to som er sammen nå. Gi ham litt rom og frihet til å bevege seg, på samme måte som han lar deg gjøre dine ting De aller fleste menn er IKKE utro, det er bare noen som ødelegger for alle de som oppfører seg ordentlig. Han viser jo at han bryr seg om deg når han kutter ut dustene som prøver å ødelegge for dere Endret 20. april 2013 av Surriball 1
I Grosny Skrevet 20. april 2013 #16 Skrevet 20. april 2013 (endret) Det var han som dumpet henne og ble sammens med meg. Han har også kuttet kontakt med de andre vennene som prøvde å ødelegge mellom oss så han viser jo at han prøver. Hvordan da? Ikke beskymre meg, eller ikke bry meg om han går? Anonym poster: 4cc313390cf2020eab3d0ae7f9287056 Vet du hvorfor han dumpet henne? Var hun utro? Var hun slitsom? Eller ble han bare bråforelsket i deg og mistet bakkekontakten? Jeg gjetter at hun var slitsom, og at det var grunnen til at han var ivrig på andre damer. Dersom han har lett for å bli båforelsket og bytte dame, så kan du forvente at slikt vil skje senere også, men neppe med x-dama. Til å begynne med så råder jeg deg til å gi blaffen i om han trekkes mot andre damer, og kose deg en og en dag. Men husk kondom. Hvis han viser stabilitet over tid, så kan dere gifte dere og få barn. Hvis han er ustabil, så hopper han plutselig til ny dame, og problemet er løst. Du er kvitt han. PS: Jeg ga akkurat pluss til Surriball´s innlegg 16:23, og synes det er vel verdt å ta inn. PS 2: Dersom du blir for nervøs og kontrollerende dame, så kan du bli slitsom, og da blir det litt mer ustabilt. Endret 20. april 2013 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #17 Skrevet 20. april 2013 Det er DEG han har valgt å være sammen med. Eksen er en eks fordi noe mellom dem ikke funket, og han vet nok at det ikke kommer til å funke med dem i framtiden heller. Han har valgt å være sammen med deg fordi du er bedre henne og fordi dere passer sammen. Hvis du sender ham meldinger og "plager ham" når han går ut, risikerer du å skyve ham vekk fra deg. Sett deg i hans sted: ville du vært utro med ham? Ville du syntes det var slitsomt å hele tiden måtte bedyre din uskyld? Slapp av, og nyt at det er DERE to som er sammen nå. Gi ham litt rom og frihet til å bevege seg, på samme måte som han lar deg gjøre dine ting De aller fleste menn er IKKE utro, det er bare noen som ødelegger for alle de som oppfører seg ordentlig. Han viser jo at han bryr seg om deg når han kutter ut dustene som prøver å ødelegge for dere Ble veldig glad for å lese hva du skrev nå. Jeg skal prøve å stole litt mer på han, gi han litt tid. Han er ute nå og jeg har ikke kontaktet han enda, ikke en eneste melding eller ubesvart anrop :-) Vet du hvorfor han dumpet henne? Var hun utro? Var hun slitsom? Eller ble han bare bråforelsket i deg og mistet bakkekontakten? Jeg gjetter at hun var slitsom, og at det var grunnen til at han var ivrig på andre damer. Dersom han har lett for å bli båforelsket og bytte dame, så kan du forvente at slikt vil skje senere også, men neppe med x-dama. Til å begynne med så råder jeg deg til å gi blaffen i om han trekkes mot andre damer, og kose deg en og en dag. Men husk kondom. Hvis han viser stabilitet over tid, så kan dere gifte dere og få barn. Hvis han er ustabil, så hopper han plutselig til ny dame, og problemet er løst. Du er kvitt han. PS: Jeg ga akkurat pluss til Surriball´s innlegg 16:23, og synes det er vel verdt å ta inn. PS 2: Dersom du blir for nervøs og kontrollerende dame, så kan du bli slitsom, og da blir det litt mer ustabilt. Jeg skal prøve å gi litt mer faen, selv om det virkelig ikke er lett. Hun var ikke utro, men han hadde ikke følelser for henne på den måten, sier han ihvertfall. Det hele startet med at jeg var utro mot han, og var veldig nære med eksen min, noe som tilsvarte at han ikke gadd mer og gikk fra meg til henne. De holdt på en periode (var aldri sammen, men jeg ser på det som en eks av han) som varte en/to måneder. Før vi igjen fant sammen, vi tok det veldig rolig den gangen, men jeg hadde enda kontakt med min eks og han var dermed litt frem og tilbake. Før vi tilslutt ble sammen, og da kuttet han kontakt med de alle. Inkludert henne. Vi bor nå sammen og JA, jeg er gravid alt. Et barn han forresten er usikker på om han vil ha, men som jeg beholder. Leste Surriball's innlegg og veldig glad for det :-) Anonym poster: 4cc313390cf2020eab3d0ae7f9287056
I Grosny Skrevet 20. april 2013 #18 Skrevet 20. april 2013 Ble veldig glad for å lese hva du skrev nå. Jeg skal prøve å stole litt mer på han, gi han litt tid. Han er ute nå og jeg har ikke kontaktet han enda, ikke en eneste melding eller ubesvart anrop :-) Jeg skal prøve å gi litt mer faen, selv om det virkelig ikke er lett. Hun var ikke utro, men han hadde ikke følelser for henne på den måten, sier han ihvertfall. Det hele startet med at jeg var utro mot han, og var veldig nære med eksen min, noe som tilsvarte at han ikke gadd mer og gikk fra meg til henne. De holdt på en periode (var aldri sammen, men jeg ser på det som en eks av han) som varte en/to måneder. Før vi igjen fant sammen, vi tok det veldig rolig den gangen, men jeg hadde enda kontakt med min eks og han var dermed litt frem og tilbake. Før vi tilslutt ble sammen, og da kuttet han kontakt med de alle. Inkludert henne. Vi bor nå sammen og JA, jeg er gravid alt. Et barn han forresten er usikker på om han vil ha, men som jeg beholder. Leste Surriball's innlegg og veldig glad for det :-) Anonym poster: 4cc313390cf2020eab3d0ae7f9287056 Det kan høres ut som om du ikke kan stole på at han bare koser deg i de periodene du selv er mer eller mindre utro. Det er mulig at han blir irritert og såret og tenker at dersom du ikke gidder å holde deg eksklusivt til han så koser han litt mer rundt omkring.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #19 Skrevet 20. april 2013 Det kan høres ut som om du ikke kan stole på at han bare koser deg i de periodene du selv er mer eller mindre utro. Det er mulig at han blir irritert og såret og tenker at dersom du ikke gidder å holde deg eksklusivt til han så koser han litt mer rundt omkring. Nå har jeg altså anmeldt min eks (for andre saker) og har null kontakt med han. Så fort han tar kontakt, OM han tar kontakt med meg, så kontakter jeg jo politiet. Dermed vet jo min samboer at jeg ikke snakker med min eks enda heller.. Anonym poster: 4cc313390cf2020eab3d0ae7f9287056
I Grosny Skrevet 20. april 2013 #20 Skrevet 20. april 2013 Nå har jeg altså anmeldt min eks (for andre saker) og har null kontakt med han. Så fort han tar kontakt, OM han tar kontakt med meg, så kontakter jeg jo politiet. Dermed vet jo min samboer at jeg ikke snakker med min eks enda heller.. Anonym poster: 4cc313390cf2020eab3d0ae7f9287056 Men da kan du jo bare slappe av, fordi det ser jo ut som typen din holder seg i ro, så lenge du er i ro. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå