Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du og mannen din hadde som mål å komme over hans utroskap, som du fant ut av fordi du sjekket mobilen hans, og nå- to måneder etter- går hans fortsatt og tiger på mobilen som om den skulle vært Tolkiens hellige ring. Har på tastelåsen om den om den faktisk ligger på nattbordet et ubevokta øyeblikk, men ellers har den konstant i lomma. Og svaret på hvorfor den er på lydløs er at den hat skrudd seg på lydløs av seg selv i lomma!?

I min ideelle verden hadde alt av mobiler, facebookkontoer og mail vært åpent og tilgjengelig. Men neida..holder snart ikke ut lenger..

Anonym poster: 6b53fef176ec975558c3970eff687fef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tiger=ruger!

Stavekontroll..

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke veldig konstruktivt hvis du bare venter på å få tak i mobilen hans. Hvis dere har valgt å bli sammen igjen, må du begynne å slappe av og stole på ham.

Anonym poster: d589bb8137f5d2758833d89a6bfed7c5

Gjest Armule
Skrevet

Det er jo ikke veldig konstruktivt hvis du bare venter på å få tak i mobilen hans. Hvis dere har valgt å bli sammen igjen, må du begynne å slappe av og stole på ham.

Anonym poster: d589bb8137f5d2758833d89a6bfed7c5

Det er jo ikke veldig konstruktivt av han å tviholde på mobilen. Han har vært utro, og burde skjønne at slike ting reageres på. Om han ikke er villig til å åpne for innsyn, er det fordi han stadig er utro eller fordi han ikke respekterer TS og hennes måte å takle situasjonen på. Det er HELT normalt å bli skeptisk til en som har vært utro, og som holder på slik.

• Liker 8
Skrevet

Personlig tror jeg at jeg ville krevd å få ha litt kontroll i en periode altså. Selv om det sikkert føles som at han blir mistenkt og overvåket. Det får han tåle hvis han ønsker å stable samlivet på bena igjen. Så etterhvert, med mer tillit, kunne det blitt mindre og mindre overvåking, men kun hvis han har gjort seg fortjent til det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at om han VIL du skal stole på han igjen hadde han latt alt av mobil, face og Mail oppe. Ikke fordi du skulle gå å sjekke hele tiden men ihvertfall for å forstå at han ikke prøver skjule noe mer for deg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenker at om han VIL du skal stole på han igjen hadde han latt alt av mobil, face og Mail oppe. Ikke fordi du skulle gå å sjekke hele tiden men ihvertfall for å forstå at han ikke prøver skjule noe mer for deg.

This! :)

• Liker 2
Gjest Cytosin
Skrevet

Jeg hadde aldri vært i den situasjonen ettersom jeg aldri hadde tatt en mann som hadde vært utro tilbake - men du har valgt å ta ham tilbake og da må dere bruke tid på å bygge opp tilliten igjen. Har du valgt å fortsette forholdet så må du lære deg å stole på fyren. Syns forøvrig det er merkelig at mannen din ikke gjør mer innsats for å få deg til å føle deg trygg og stole på ham. Han burde forstå at slik atferd gjør deg usikker.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for svar. Jeg er igrunn enig med de fleste som har skrevet her. For jeg vet at jeg er nødt til å prøve å bygge opp tilliten igjen. Men jeg kunne sett at han hadde gjort det litt lettere for meg:(

AnonymBruker
Skrevet

høres ikke ut som han respekterer deg eller forstår at han såret deg med å være utro. tok du han kanskje veldig raskt tilbake uten å egentlig snakke om dette?

Hadde han virkelig ville ønske å jobbe for å bygge opp forholdet deres som man må etter et så stort svik så hadde han jo lagt alle kort på bordet. Blir han sur fordi han ikke forstår at du ikke stoler på han enda kan jeg tenke meg at han ikke har spesielt mye respekt for deg og at det er en stor sjanse for at det samme kan skje igjen.

Anonym poster: fca9e69d3a0f6637a3056c6bb51d6ec7

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for svar. Jeg er igrunn enig med de fleste som har skrevet her. For jeg vet at jeg er nødt til å prøve å bygge opp tilliten igjen. Men jeg kunne sett at han hadde gjort det litt lettere for meg:(

Men når dere satte dere ned og (antagelig opphetet og høylytt) kom frem til at dere ville prøve på nytt så satte du vel ned noen kriterier? Fullt innsyn i feks 6 mnd er et helt forståelig kriterie. Og blir det brutt så er det kroken på døra. Det samme med en viss (eller total) kontroll over hvor han er og med hvem. Her er det tross alt ditt valg å gi han sjanse nr to. Men det er også hans valg å ta den sjansen.

Anonym poster: 42c9edbc6e8268178c9e9601bc9b9df7

• Liker 1
Skrevet

Hvis du og mannen din hadde som mål å komme over hans utroskap, som du fant ut av fordi du sjekket mobilen hans, og nå- to måneder etter- går hans fortsatt og tiger på mobilen som om den skulle vært Tolkiens hellige ring. Har på tastelåsen om den om den faktisk ligger på nattbordet et ubevokta øyeblikk, men ellers har den konstant i lomma. Og svaret på hvorfor den er på lydløs er at den hat skrudd seg på lydløs av seg selv i lomma!?

I min ideelle verden hadde alt av mobiler, facebookkontoer og mail vært åpent og tilgjengelig. Men neida..holder snart ikke ut lenger..

DU forsøker å komme over hans utroskap. HAN er fortsatt utro!!

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig hadde de fortsatt kontakt.. Faen ta begge to:(

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde,ts? Hvordan er det med deg? Sender deg en klem jeg!:-)

Anonym poster: 663dad177562183d54a8682e85581bfd

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde,ts? Hvordan er det med deg? Sender deg en klem jeg!:-)

Anonym poster: 663dad177562183d54a8682e85581bfd

Takk for det. Jeg fant det ut.. Har ikke vært seksuelt ml de siste ukene, men allikevel. All kontakt skulle vært brutt, så det er et alvorlig tillitsbrudd. Vet ikke hva jeg skal gjøre:(

AnonymBruker
Skrevet

Du fortjener bedre!

Jeg er enig, men det er så vanskelig..flere barn inne i bildet..

Ts

Skrevet

Tviholder han på mobil så er det noe muffens! Og det var det visst å...

Mannen din må ta et valg; vil han fortsette samlivet er det dine krav som gjelder for en stund. Og du må finne ut hvilke krav dette er. Fullt innsyn i mobil, mail, fb, kontroll med hvor han er; det er hva du trenger for å se at han virkelig holder ord.

Her hadde jeg satt knallharde krav; og det minste avvik i en gitt tidsperiode hadde vært kroken på døra uten videre diskusjon eller betenkeligheter. utroskap er så langt over grensen for hva jeg aksepterer i utgangspunket at skulle forholdet ha noen som helst sjanse måtte han ha lagt seg paddeflat en god stund.

Skrevet

Så utrolig respektløst av han! At det er barn involvert har han tydligvis ikke ofret mye tanke. Lykke til ts, men hadde det vært meg vet jeg ikke om jeg hadde klart å stole på han igjen, og hatt et normalt fungerende forhold igjen.. Et vanskelig forhold er ikke bra for barna det heller..

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert i det hele tatt. Strike 1 - you`re out. Så havner liksom ikke i den problemstillingen. Hadde ikke orket å gå rundt i et forhold der jeg er konstant redd for at han finner på noe kødd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...