Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest strømpa
Skrevet

Hei jeg lurte sånn på om det er noen som vet hvor man kan få tak på en spesiell type strømpebukser. Dessverre er det litt vanskelig å forklare, før så hadde dem de hele tiden, men nå finner jeg dem ikke lenger. De er ganske tynne men ikke av de tynneste i stoffet, og så er de ribbet, dvs langsgående striper, der de ytterste stripene er tykkest og de innerste er tynnest. Ribbene er forsåvidt ganske smale. Husker lamote solgte dem før i tiden, tror de kalte dem for bukselongs eller noe sånt, men det er lenge siden. Har aldri funnet dem igjen, men ser ofte noen jenter bruke dem, så da må de vel være mulig å få tak i? Og så lurer jeg på en ting til. Hva heter disse småskoene med flat såle, og stropper over vristen. ser mange som bruker dem til strømpebukser og slikt. har lyst på slike sko...

takker på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje du mener kinasko?

De er omtrent såleløse, og er i svart fløyel. Har ikke noe bilde, men det er sånne som småjenter bruker til penkjole. Så ei som gikk i det senest i dag!

Gjest strømpa
Skrevet

Kinasko er det. Ofte i svart filt, såleløse med stropper om vristen. Hvor i alle dager får en kjøpt slike sko?

Skrevet

Lurer om Design Forum har slike sko?

Tror ikke de er vanskelig å finne...Tror til og med det kan hende jeg så på Skoringen en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...