AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Mange jenter er nok litt mistenksomme til at typen har venninner og sånt, ofte er det jo grunnløst, venner må en jo ha. Og kjæresten min har også mange venninner, etterhvert kom det ut at de startet vennskapet med tanke på noe mer, hadde sex, det floppet, og de beholdt vennskapet. Det gjelder så og si 9 av 10 stykker, og typen har altså funnet ut at disse vennskapene vil han beholde. Han går på besøk til de, tar en kaffe osv, før har det bare virket litt rart for meg, men nå vil jeg si at jeg ikke synes det er greit at han sitter og henger med damer han tidligere har hatt sex med, hjemme hos dem alene liksom. Er jeg helg på viddene, eller hadde dere også reagert? Dette kom frem i en samtale forrige uke, jeg trodde jeg skulle besvime der og når han ordrett fortalte hvordan de venneforholdene hadde oppstått. Og at han fortsatt ville treffe de som gode venner. Anonym poster: 79d9632668891ccfba69b632b0269256
Gjest Sobril Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 Av alle vennskap man skal pleie har jeg aldri forstått meg på slike, så jeg forstår deg godt.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 Mange jenter er nok litt mistenksomme til at typen har venninner og sånt, ofte er det jo grunnløst, venner må en jo ha. Og kjæresten min har også mange venninner, etterhvert kom det ut at de startet vennskapet med tanke på noe mer, hadde sex, det floppet, og de beholdt vennskapet. Det gjelder så og si 9 av 10 stykker, og typen har altså funnet ut at disse vennskapene vil han beholde. Han går på besøk til de, tar en kaffe osv, før har det bare virket litt rart for meg, men nå vil jeg si at jeg ikke synes det er greit at han sitter og henger med damer han tidligere har hatt sex med, hjemme hos dem alene liksom. Er jeg helg på viddene, eller hadde dere også reagert? Dette kom frem i en samtale forrige uke, jeg trodde jeg skulle besvime der og når han ordrett fortalte hvordan de venneforholdene hadde oppstått. Og at han fortsatt ville treffe de som gode venner. Anonym poster: 79d9632668891ccfba69b632b0269256 Det hadde nok slått de fleste som litt spesielt. Men det spiller jo ingen rolle. Spørsmålet er om du kan leve med status quo eller ikke? Anonym poster: f503d1592766eb3307aec3930a8d9ef5
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Fortid er fortid. Hvis du legger deg opp i fortiden hans så fortjener du ikke en kjæreste! Hilsen KG Anonym poster: 4d55a5d7647b0fca1380f85ea7fe4b4e
Miller Skrevet 20. april 2013 #5 Skrevet 20. april 2013 Jeg hadde rett og slett ikke taklet det. Hvordan tror du han hadde reagert om det var andre veien? 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #6 Skrevet 20. april 2013 Jeg hadde rett og slett ikke taklet det. Hvordan tror du han hadde reagert om det var andre veien? Eneste muligheter ts har er jo å enten godta det og stole på han eller si at slik vil hun ikke ha det i et forhold og finne seg en annen mann. Om man begynner å blande seg i hvilke venner partner bør ha så er en laaaangt utenfor grensene for hva et normalt forhold bør inneholde. Da er det bedre å bare avslutte i stedet for å villig sette seg på toget til de indre sirkler av skjersilden.. De er to ulike individ og skal fortsatt være to ulike individ selv om de har en nær relasjon. Anonym poster: f503d1592766eb3307aec3930a8d9ef5
Miller Skrevet 20. april 2013 #7 Skrevet 20. april 2013 Eneste muligheter ts har er jo å enten godta det og stole på han eller si at slik vil hun ikke ha det i et forhold og finne seg en annen mann. Om man begynner å blande seg i hvilke venner partner bør ha så er en laaaangt utenfor grensene for hva et normalt forhold bør inneholde. Da er det bedre å bare avslutte i stedet for å villig sette seg på toget til de indre sirkler av skjersilden.. De er to ulike individ og skal fortsatt være to ulike individ selv om de har en nær relasjon. Anonym poster: f503d1592766eb3307aec3930a8d9ef5 Hverken jeg eller samboeren min ville tillat dette, noe jeg er veldig glad for. Det er viktig å finne seg noen med like verdier og like grenser. I begynnelsen av forholdet tok jeg en kaffe en gang i blant med eksen. Da kjæresten sa han syntes det var ubehagelig hadde jeg ingen problemer med å kutte det ut. Jeg hadde ikke likt tanken på at han tilbragte tid alene med noen han hadde vært sammen med heller.
Shady Lady Skrevet 20. april 2013 #8 Skrevet 20. april 2013 Nja... Det å beholde relasjoner til folk en tidligere har hatt gnister og sex med, er som å holde dører åpne for at det kaaanskje kan bli noe mer. Så nei, ikke interessert i sånt. 3
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2013 #9 Skrevet 20. april 2013 Jeg hadde sett på det som mest sannsynlig positivt. Det å knytte sterke bånd til noen, og holde sex innenfor forhold en har sterke bånd er et trekk jeg setter pris på hos folk.
Ulla Ullsokk Skrevet 20. april 2013 #10 Skrevet 20. april 2013 Jeg hadde ikke likt det. ALLE disse damene kan da ikke være SÅ viktige for han?
Gjest Brugle Skrevet 20. april 2013 #11 Skrevet 20. april 2013 Fortid er fortid. Dessverre ikke alltid at det er sånn. Hvis forholdene kun var fysiske, kan de lett blusse opp igjen hvis de er mye sammen på en flørtende måte. Jeg hadde ikke villet ha et sånt forhold.
Gjest anonym Skrevet 20. april 2013 #12 Skrevet 20. april 2013 Varsellampene lyyyser lang vei, hallo? Til andre som mener dey er "helt greit", common...yror dere han bare drar og drikker kaffe når han har pult dem tidligere? Kanskje flere av dem er single og? Gi fyren et ultimatum, eller avslutt, før du neste gang skriver et innlegg her om utroskap!!! Hilsen jente/dame med god intuisjon
Sjokoladenøtt Skrevet 20. april 2013 #13 Skrevet 20. april 2013 Mange jenter er nok litt mistenksomme til at typen har venninner og sånt, ofte er det jo grunnløst, venner må en jo ha. Og kjæresten min har også mange venninner, etterhvert kom det ut at de startet vennskapet med tanke på noe mer, hadde sex, det floppet, og de beholdt vennskapet. Det gjelder så og si 9 av 10 stykker, og typen har altså funnet ut at disse vennskapene vil han beholde. Han går på besøk til de, tar en kaffe osv, før har det bare virket litt rart for meg, men nå vil jeg si at jeg ikke synes det er greit at han sitter og henger med damer han tidligere har hatt sex med, hjemme hos dem alene liksom. Er jeg helg på viddene, eller hadde dere også reagert? Dette kom frem i en samtale forrige uke, jeg trodde jeg skulle besvime der og når han ordrett fortalte hvordan de venneforholdene hadde oppstått. Og at han fortsatt ville treffe de som gode venner. Anonym poster: 79d9632668891ccfba69b632b0269256 Jeg har akkurat det samme "problemet" og jeg er dødssjalu i tillegg.. Men han får ikke være med de aleine uten meg helst, det tåler jeg bare ikke hvis han har pult de fra før av så kan det jo fint skje igjen. Stoler 100% på han, men ikke faen om jeg stoler på de venninnene hans som ikke har type... Æsj.. skjønner ikke greia med det der..
Gjest anonym Skrevet 20. april 2013 #14 Skrevet 20. april 2013 Synes det er respektløst av han å dra alene på "kaffebesøk" til venninner han "tidligere", ja skriver tidligere i anførsel, da han med stor snnsynlighet gjør det fortsatt... Hvordan orker du ts? Bare det at han har pult så mange såkalte "venninner", er pg et tegn på at fyren "holder på" Hilsen jente/dame igjen, med god intuisjon.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #15 Skrevet 20. april 2013 Jeg har hatt sex med en nær kompis. Han har i ettertid fått seg kjæreste, men vi er fortsatt gode venner. Det at vi har hatt sex, betyr ikke at han kommer til å være utro og at jeg er ute etter å sabotere forholdet hans. Langt derifra.. Jeg og han kan godt sitte og ta en kaffe en dag og bare prate og ha det hyggelig som VENNER gjør. Han ville aldri vært utro, og jeg ville aldri ønsket å blande meg borti han og være ødeleggende for forholdet hans. Aldri ville jeg gjort det, fordi han er vennen min og jeg bryr meg om han. Jeg vil at han skal være lykkelig i forholdet sitt. Den sexen mellom oss betydde ingenting. Det var bare sex og ferdig med det. Vi sluttet etter noen ganger å ha sex, og fant ut at vi heller ville være venner. Akkurat som TS beskriver. De gangene vi treffes er det bare for å høre hvordan det står til med hverandre. Det er INGEN flørting eller noe lignende. Et helt uskyldig vennskap, men som har en fortid. Og fortid er fortid - det er en grunn til det. Husk at han er sammen med deg, og ikke venninnene sine! Du har fått æren av å bli kjæresten hans! De tankene du sitter med nå er bare destruktive, så prøv og tenk litt på det jeg sier. Anonym poster: 5cc585ae5edb3a399fb6ebd854e4ebf8 1
tom1986 Skrevet 20. april 2013 #16 Skrevet 20. april 2013 Nå må du slutte å være så usikker og heller lære deg å bli god i senga. Fortid er fortid, hilsen alle kvinner på kg hadde det vært motsatte roller mellom mann og kvinne her.
Djungelvrål Skrevet 20. april 2013 #17 Skrevet 20. april 2013 Self er det feil å drikke kaffe med jenter han han knullet, sier seg selv. Hvem finner seg i sånt??
Gjest gjest Skrevet 20. april 2013 #18 Skrevet 20. april 2013 Self er det feil å drikke kaffe med jenter han han knullet, sier seg selv. Hvem finner seg i sånt?? Ironisk?
Gjest anonym Skrevet 20. april 2013 #19 Skrevet 20. april 2013 Jeg har hatt sex med en nær kompis. Han har i ettertid fått seg kjæreste, men vi er fortsatt gode venner. Det at vi har hatt sex, betyr ikke at han kommer til å være utro og at jeg er ute etter å sabotere forholdet hans. Langt derifra.. Jeg og han kan godt sitte og ta en kaffe en dag og bare prate og ha det hyggelig som VENNER gjør. Han ville aldri vært utro, og jeg ville aldri ønsket å blande meg borti han og være ødeleggende for forholdet hans. Aldri ville jeg gjort det, fordi han er vennen min og jeg bryr meg om han. Jeg vil at han skal være lykkelig i forholdet sitt. Den sexen mellom oss betydde ingenting. Det var bare sex og ferdig med det. Vi sluttet etter noen ganger å ha sex, og fant ut at vi heller ville være venner. Akkurat som TS beskriver. De gangene vi treffes er det bare for å høre hvordan det står til med hverandre. Det er INGEN flørting eller noe lignende. Et helt uskyldig vennskap, men som har en fortid. Og fortid er fortid - det er en grunn til det. Husk at han er sammen med deg, og ikke venninnene sine! Du har fått æren av å bli kjæresten hans! De tankene du sitter med nå er bare destruktive, så prøv og tenk litt på det jeg sier. Anonym poster: 5cc585ae5edb3a399fb6ebd854e4ebf8 Du nevner en kompis, hun nevner NI STYKKER! DER skurrer det for meg! Hvorfor MÅ han fortsatt ha kontakt, jo tilgang på sex åpenbart! Hvor naiv går det an å bli..? Noen menn skal ha i pose og sekk, face it! Hilsen jente/dame med god intuisjon
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #20 Skrevet 20. april 2013 ^Slutt å vær så paranoid a. Det var for å fortelle fra en av disse venninnene sitt synspunkt. Hvorfor han må ha kontakt? Jo, de er venner. Vennskap er viktig å beholde, selvom man får en kjæreste. De fant jo ut at de ikke ville ha sex lenger, fordi de passet bedre som venner. Alle kan prøve og feile. At en gutt har venninner av motsatt kjønn han har ligget med, er ikke synonymt med utroskap, svik, bedrag, flørting, mer sex og at han går bak ryggen hennes, selv om noen her inne tror det. Jeg hadde opplevd det som fryktelig vondt og urettferdig, hvis kjæresten til kompisen min hadde nektet oss to å fortsette vennskapet vårt, bare fordi vi hadde hatt sex. Vi fant jo tross alt ut at vi passet bedre som venner. Her handler det om å kunne stole på hverandre. TS får snakke ordentlig ut med kjæresten sin, hvis dette er noe som oppriktig plager henne. Hun kan jo kanskje ta en prat med disse venninnene også. Ta seg tid til å bli litt kjent med de. Da er det litt lettere å akseptere det, hvis man finner ut at de er hyggelige og greie. Kanskje de kan bli gode venner av TS også Anonym poster: 5cc585ae5edb3a399fb6ebd854e4ebf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå