Gjest Gjest Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Jeg og kjæresten min har snart vært sammen i ett år, men før vi var sammen (da vi hadde begynt å drive), så var han på en fest uten meg og dro på nach og endte opp til sengs med ei venninne av meg.. Det svir så jævlig og jeg tenker på det en gang i blant, vet at han aldri hadde gjort det hvis/når vi er sammen, men jeg har lyst til å glemme dette. Håper noen kan si noen kloke ord så jeg kan lære meg og godta og leve med dette
Gjest bustyvel Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 Dere var da ikke sammen da? Har et råd: Skjerp deg. 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 Hvis du valgte å bli sammen med han etter at dette skjedde så har du jo allerede godtatt det. I hvert fall fra hans ståsted. Jeg syns det virker litt dårlig gjort av deg og fortsatt gnage på dette. Enten må du glemme det eller så får du avgjøre at dette er så ille at du ikke klarer å leve med det, og gå. 4
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Sant nok, men han var veldig interessert i meg da, så forstår ikke hvorfor han gikk å gjorde det .. Gjør veldig vondt, og jeg prøver å skjerpe meg, men er ikke så lett
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2013 #5 Skrevet 20. april 2013 Som sagt jeg vil gjerne glemme det, men trenger litt hjelp til det. Dette er poenget med hele tråden
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #6 Skrevet 20. april 2013 For en kjedelig situasjon. Forstår godt at det er noe som gnager på deg. Var i en lignende situasjon for noen år siden med min kjæreste. Det tok veldig lang tid for meg å godta det. Det jeg begynte å fokusere på var at han valgte meg isteden for "hun andre". Og prøvde å jobbe med mitt eget selvbilde. Du må også huske på at dere ikke var sammen, og at han da kanskje ikke hadde følelser for deg. Som sagt, en vanskelig situasjon, men du må nok bare ta deg selv i nakkeskinne å glemme det! Anonym poster: 5f7e9505b78e3bdff37a988ab8e375b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå