Glis**_** Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Så programmet " Sex dager" på tv3 for litt siden og jeg må si at jeg ble helt forferdelig lenge på vegne av de som var med.... er jeg alene om det? MÅ alle problemer/utfordringer vises på tv`n?? Det er faktisk noe av det flaueste jeg har sett på lenge...
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 Du er overhodet ikke alene om det, det er derfor programmet sendes. Fordi man synes det er forferdelig pinlig, men likevel har en småpervers interesse for å se folk uten hemninger drite seg ut på TV. Ingen hadde giddet å se på det programmet om det var en helt stueren greie. Så nei, du er nok ikke alene om det, det er hele poenget med programmet - finn de få som kan tenke seg å være med på sånt, slik at vi andre har pute-TV Anonym poster: 22e44b4be40e4921742d83e419548c76
Glis**_** Skrevet 20. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2013 Du er overhodet ikke alene om det, det er derfor programmet sendes. Fordi man synes det er forferdelig pinlig, men likevel har en småpervers interesse for å se folk uten hemninger drite seg ut på TV. Ingen hadde giddet å se på det programmet om det var en helt stueren greie. Så nei, du er nok ikke alene om det, det er hele poenget med programmet - finn de få som kan tenke seg å være med på sånt, slik at vi andre har pute-TV Anonym poster: 22e44b4be40e4921742d83e419548c76 Enig. Men så ett program og det ble med det. Synes det var sååå pinlig å se på... jeg er overhode ikke intressert i andres problematiske sexliv... :-)
spørsmålstegnet Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Jeg likte han litt falleferdige mannen si på tven: "det hadde jo ikke gjort noe om kona hadde tatt av noen kilo". 3
mamma_mia Skrevet 20. april 2013 #5 Skrevet 20. april 2013 Hadde aldri meldt meg på noe sånt, hadde sikkert blitt helt paranoid etterpå. For alt jeg vet kunne jo kassadama i butikken eller læreren til datteren min ha sett på programmet, det er ikke akkurat noen jeg vi brette ut sexlivet mitt for
Calypso Skrevet 20. april 2013 #6 Skrevet 20. april 2013 Jeg blir flau bare av reklamene for programmet så jeg har ikke engang sett noe av selve episodene.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå