GirlWithOneEye Skrevet 20. april 2013 #1 Skrevet 20. april 2013 Hei! Jeg trenger hjelp! Mamma og pappa har straks bursdag (ja de har bursdag 3 dager fra hverandre) og jeg aner ikke hva jeg skal gi dem. De blir 54 og 61 år. De drikker ikke alkohol, og bor på bygda så kan ikke gi dem gavekort på restaurant, kino, forestillinger o.l. De er heller ikke interessert i teknologi. Ellers enn det så har de liksom alt de trenger og de ønsker seg fortsatt bare "snille barn"..! På toppen av det hele er jeg student og har derfor ikke råd til iPads eller andre megadyre ting:P Ja og forresten, det må kunne sendes i posten, fordi jeg bor langt unna for øyeblikket. Som dere ser så trenger jeg HJEEEELP!
Pringle Skrevet 20. april 2013 #2 Skrevet 20. april 2013 Bøker? Her er det forholdsvis billig: http://www.adlibris.com/no/ og de kan sende til en annen adresse enn den som betaler, hvis jeg ikke husker helt galt.
super-s Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 Filmer, bøker, noe personlig du har laget selv (som en bildecollage osv.), kjøkkenutstyr, pynteting. Det var det eneste jeg kom på.
Chloe- Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Du bør bestille noe fra internett, og få det sendt rett til dem. Da sparer du penger på frakt kontra å dra på postkontoret selv. Bøker, som noen foreslo over her, er jo en fin idé!
GirlWithOneEye Skrevet 20. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 20. april 2013 Tusen takk for tips dere:) Bøker kan funke til pappa, men mamma jobber så mye at hun ikke helt har tid til å lese bøker:P Har noen mamma-tips?
Fantomina Skrevet 20. april 2013 #6 Skrevet 20. april 2013 Mine foreldre er i samme alder og har også bursdag veldig tett. Sist fikk mamma et øyenskygge-sett fra Lancôme, neglelakk fra Dior og en treningsgenser fra Nike. Pappa fikk hullsuperundertøy.
Merete76 Skrevet 20. april 2013 #7 Skrevet 20. april 2013 lekker kurv med delikatesser? cremer parfume badeshampoo til afslapning...
Merete76 Skrevet 20. april 2013 #8 Skrevet 20. april 2013 man kan bestille lekker the på nettet der kan sendes direkte hvis hun liker the.
Wonders Skrevet 22. april 2013 #10 Skrevet 22. april 2013 hva med en ny lampe i huset? Kjøkkenlampe for eks? Eller et hjemmemekka gavekort på grillings i sommer. Du står for alt og de er gjester og kan slappe av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå