Gå til innhold

Bør jeg fortelle venninne at samboeren er utro?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet nå 100% sikkert at samboeren til venninnen min er utro. Har sett det med egne øyne...og det mange som vet om dette.

Samboeren min sier at vi ikke skal bry oss, og jeg ønsker ikke å være den som ødelegger forholdet deres.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :( Ville dere blitt glad for å vite det av noen som visste?

Anonym poster: 1eec48925c6322a77f1cd885e4725a0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville helt klart likt å vite om samboeren min var utro mot meg, slik at jeg hadde sluppet å kaste bort livet mitt på en person som tydeligvis ikke setter pris på meg og heller finne meg en som gjør det.

Når det er sagt så skjønner jeg at dette er en vanskelig situasjon for deg, men jeg regner med at venninnen din betyr mer for deg enn det samboeren hennes gjør? Om hun blir agressiv når du har prøvd å ymte dette frampå, så kan det hende hun reagerer slik fordi hun vet at det er sannhet i det.. Men hvis det bare er det at hun velger å være naiv og tett i pappen så er det jo fint lite du kan gjøre med det.. Prøv, lykkes du ikke så vet du hvertfall at du har vært ærlig med venninna di og hatt gode hensikter med å fortelle henne det du vet. Lykke til !:)

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hans liv, hans valg. Dette har ikke du noe med.

Anonym poster: 7fe176cd3b03bf7be92bcd0257cf3e22

• Liker 1
Gjest pingale
Skrevet

Spør deg selv om du ville visst, om situasjonen var omvendt..

Ville du visst, eller ville du levd lykkelig uvitende?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg hadde hatt ei venninne som visste at typen min var utro, og hun ikke hadde sagt noe, så hadde jeg blitt sur på henne.

Jeg vet at jeg ønsker mine venninner det beste, og å se at et annet menneske holder de for narr og behandler de dårlig, det klarer jeg ikke å sitte og se på.

Jeg hadde sagt ifra om noe sånt!

Anonym poster: 817696f6a7e0a902ade0226b20e1ff37

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Du burde fortelle det på en eller annen måte, de aller fleste ville nok vite det om samboeren deres var utro, men kan være vanskelig for hun å tro på det om du ikke har noen "bevis" eller hvis ikke samboeren forteller det til henne selv. Hvis du kjenner samboeren godt kan du vel si ifra til han at du kommer til å si det, hvis ikke han sier det selv?

Det vil nok ta mer skade på vennskapet deres om du ikke sier noe, enn det det vil av at du sier noe med gode hensikter!

Anonym poster: f5e6812bb03f4ec61c34167158e92738

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde faktisk blitt utrolig såra om mine venner visste om at samboeren min var utro, uten å si noe til meg. Vet faktisk ikke om jeg ville vært venner med dem om de ikke sa det til meg, eller i det minste tok en prat med samboeren min, og ba han si det, og sagt at dersom han ikke gjorde det, kom de til å gjøre det.

Nå vet ikke jeg hvor nære venner dere er da, men det er faktisk noe jeg hadde forventet av en bestevenn i allefall.

• Liker 11
Skrevet

Jeg hadde blitt rasende om en vennende hadde visst at jeg var utsatt for smitterisiko, og ikke hadde fortalt meg dette.

Skrevet

Jeg hadde faktisk blitt utrolig såra om mine venner visste om at samboeren min var utro, uten å si noe til meg. Vet faktisk ikke om jeg ville vært venner med dem om de ikke sa det til meg, eller i det minste tok en prat med samboeren min, og ba han si det, og sagt at dersom han ikke gjorde det, kom de til å gjøre det.

Nå vet ikke jeg hvor nære venner dere er da, men det er faktisk noe jeg hadde forventet av en bestevenn i allefall.

Jeg skriver under på denne. Slik jeg ser det er ikke forræderiet noe mindre fra mine «venner» som ikke sier i fra som fra kjæresten som er utro.

AnonymBruker
Skrevet

Klart hun har noe med det.

Han er utro mot hennes venninne så "hans liv og hans valg" vil påvirke venninnens liv. Når hun får vite det kan hun foreta sine valg. Beholde sin utro kjæreste eller dumpe ham.

Han har allerede valgt å være utro, når hun får vite det er det hennes tur til å velge.

Anonym poster: 98a2395c3582fbfa74ae33c2ae50a3e0

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde blitt jævlig forbanna hvis alle vennene mine hadde visst at kjæresten min var utro og ikke sagt noe. Jeg håper at hvis jeg noen gang får en kjæreste som er utro så får han i allefall ikke gjøre det midt i trynet på vennegjengen for det er å gjøre noe som i utgangspunktet er uakseptabelt til noe så mye værre. Jeg hadde i hvertfall følt meg totalt latterliggjort..

• Liker 1
Skrevet

Det er den holdningen du der viser som er en av grunnene til at utroskap øker i antall. "Du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv."

TS skal vise sin lojalitet mot venninnen så hun forteller det hun vet.

AB, er du utro selv, siden du ikke vil at slik informasjon skal komme til den som rammes?

• Liker 2
Skrevet

Si ifra til typen at han må si det til ho sjølv, ellers sier du det!

• Liker 2
Skrevet

Klart du skal si det! Å være utro er et så stort svik at ingen kvinne eller mann skal behøve å leve med en som bedrar dem uten å vite det og kunne ta egne valg.

Skrevet

Jeg vet nå 100% sikkert at samboeren til venninnen min er utro. Har sett det med egne øyne...og det mange som vet om dette.

Samboeren min sier at vi ikke skal bry oss, og jeg ønsker ikke å være den som ødelegger forholdet deres.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :( Ville dere blitt glad for å vite det av noen som visste?

Anonym poster: 1eec48925c6322a77f1cd885e4725a0d

Du ødelegger ikke forholdet deres, det gjør samboeren hennes. Han går bak ryggen hennes mens hun uvitende tror alt er ok? Og du sier at det er mange som vet dette? Da er det i hvert fall viktig at noen tar ansvar og forteller henne det.

Skrevet

Snakk først med samboeren hennes, og gi ham f.eks. 24 timers frist på å fortelle det selv.

Hvis han ikke gjør det, forteller du henne.

Jeg hadde blitt veldig skuffet og forbanna dersom min venninne visste at min samboer var utro, og ikke gjorde noe.

• Liker 3
Skrevet

Støtter de andre her. Han har gjort sitt valg, nå fortjener venninnen din muligheten til å gjøre sitt. Jeg hadde vurdert vennskapet om en av mine venner unnlot å fortelle meg at kjæresten mim var utro.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun hadde ikke lenger vært min venn om hun ikke sa ifra.

Anonym poster: 46a610c28466ac03376b14702abd3fab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En jeg var sammen med hadde rotet med ei anna. Det var mange av vennene våre som så det, men ingen fortalte det. Når jeg fikk vite det, var ikke det vondeste at han hadde rotet med ei anna, men at alle visste det, men ikke sa det.

Ikke så gale som å ha sex med noen andre, men litt samme problemstilling.

Anonym poster: ba06767bc9a5dcb0325ff5f784d6b36a

• Liker 2
Gjest si det!
Skrevet

Selvfølgelig skal du si det, du kan ikke la en venninne leve på en løgn. At folk her mener en ikke skal si det er ubegripelig, mennesker uten empati kanske?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...