Anglofil Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 (endret) Noen som har sett på dokumentaren som har gått på NRK? Andre som ble sjokkerte? Dere finner den forøvrig her. Jeg må innrømme at jeg synes litt synd på eldstedatteren i huset som må krangle med sin mor for å kunne ta sine prøveeksamener fordi moren heller vil reise til Boston (de bor i England) for å operere seg. Faktisk blir jeg ganske sjokkert, moren virker jo vanvittig uselvstendig og egoistisk. I tillegg overlater hun mer og mer av ansvaret for sin nyfødte yngstedatter over til sin eldstedatter. Forøvrig synes jeg eldstedatteren virker utrolig søt og jordnær, hun ligner ikke på sin mor i det hele tatt. Mvh Yvonne Endret 19. april 2013 av Yvonne 1
Gjest Blomst83 Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 Sjokkert er bare fornavnet! I Norge tror jeg barnevernet hadde blitt koblet inn ganske så kjapt.
super-s Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 Det er utrolig at Georgia har vokst opp til å bli så fornuftig og jordnær. Hun er mye mer moden enn moren sin som burde vært den voksne i huset. At hun må krangle om å få dra til skolen og ta eksamener er bare helt sykt. Moren blir faktisk skuffet når datteren ønsker å gjøre det bra på skolen. Samme med det at hun blir stengt inn fordi moren er redd for at vennene til Georgia skal ta hennes plass. Og ikke minst det at hun maser om at hun må operere inn silikon i puppene når hun blir gammel nok.. Hårreisende serie! 1
Vill Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Ja, Georgia virker så fornuftig og herlig, mora er superego! Kossn går det an? Har sett ein dokumentar om dei tidlegare, før babyen kom i tillegg. Då også tok ho dattera ut av skulen fordi ho sjøl skulle opereres i Amerika. 2
muffin26 Skrevet 20. april 2013 #5 Skrevet 20. april 2013 Rart datteren ble sånn. Kanskje georgia arvet genene fra pappa og godt er det. Hun er et nydelig barn. 1
Gjest Ratata Skrevet 20. april 2013 #6 Skrevet 20. april 2013 Jeg satt å kikket på dette for noen kvelder siden. Plutselig roper samboeren min ut (han fulgte ikke med, bare gløttet på skjermen) Stakkar, handler det om ei som har blitt utsatt for syreangrep?.... Da måtte jeg le litt. Nei, hun er en glamourmodell Men ja, utrolig fascinerende å se hvor ulik en mor og en datter kan være. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå