Gå til innhold

svart flekk på bilde av øye

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det jeg lurer på er at når jeg tok bilde av øyet til optikeren, vistes det 2 små svarte flekker på bildet. Optikeren sa at det var 2 av de "fluene"/flyterene jeg har. Så når jeg var til øyelegen ca 1 uke etter og tok nytt bilde, var bildet annerledes. For det første så sa øyelegen at de "fluene" ikke vises på sånn bilde. Og for det andre, så var det en stor svart flekk på det ene øyet (jeg så bare bilde av det ene øyet). Det var ikke sånn flekk når jeg tok bilde til optikeren. Jeg følte ikke at øyelegen var helt seriøs, følte ikke at jeg kunne stole på henne eller noe.. vet det høres rart ut.

Jeg søkte på sånn bilde på nettet, og der var det bilde av hvordan et normalt øye ser ut, og mitt var _VELDIG_ annerledes. Så ja jeg er livredd, fordi det svartner ofte foran det ene øyet når jeg holder for det andre. Øyelegen synes bare dette var "merkelig"... Føler at jeg ser sykt uklart på venstre øyet og alt. Når jeg ser til siden er det om en svart/gjennomsiktig sirkel der og ja...

Anonym poster: af16433415af776d624f8ec54a71ac0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

På første bildet i linken her ser du en normal netthinne, hvordan så din ut i forhold til denne? http://www.drstevewexler.com/subpage.html Hvor var de sorte flekkene? Husk på at det finnes mange normalvariasjoner, så det trenger ikke å være noe galt. Hva sa øyelegen om de? Øyeleger har oftest bedre kunnskap om netthinna enn det en optiker har - selv om de også vet veldig mye. Ble du henvist til øyelege av optikeren?

Anonym poster: 30fdbd6f69879982f18ac5dea9fc9b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...