Gjest Snuppa Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Da har jeg kommet hjem fra min eks/far til våre barn etter og ha sittet "barnavakt" til våre barn så han kunne kjøre sykkel i kveld. Grunnen til det ble slutt er for han var utro og lovde forbedring og vi prøvde på nytt, men det skjedde igjen :'( så han flyttet ut og kjøpte seg eget hus. Jeg har vert i dyp sorg og hatet han for det han har gjort mot meg, og jeg VET han elsker meg og jeg er alt for han. Idag når jeg kjørte barna til han satt han å snakket om hvor deilig det hadde vert å kjørt sykkel, så da sier jeg: bare dra... jeg kan være igjen og legge barna og passe dem til du kommer hjem igjen... Etter barna var lagt gikk jeg rundt i huse som en idiot å snoket etter noe...vet ikke hva... kanskje en kvinnetruse? var uansett sårt å se han hadde ordnet seg et nytt hjem når vi har bodd sammen i 10år. når han kom hjem ville han jeg skulle være litt til, men jeg takket for meg å kjørte hjem. føler jeg gjør det hær for barna, vil de skal se at mamma og pappa går overens! samtidig savner jeg han og hater han for det han har gjort, for jeg vet vi aldri kan kan bli sammen igjen siden fortiden vil bli for sår og jeg aldri vil kunne stole på han igjen Huff, måtte bare få det ut... føler jeg gjør så mye for han og han så lite tilbake... ungene er mitt alt og jeg har dem hele tiden. han ringer ikke og snakker med dem en gang når jeg har dem, men når han har dem hver andre helg ofrer jeg meg på sekunde... er jeg for dumsnill?
Katniss Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 (endret) Hvorfor tilbyr du deg å sitte barnevakt for en som var utro mot deg? Det her går på mangel på selvfølelse. Vil du at han skal angre på at han gikk fra deg? Vil du at han skal se hvor flink du er med barna og derfor ta deg tilbake? Du tror tydeligvis at du er så lite verdt at du må utslette alt av selvrespekt for deg selv for å få eksen tilbake. Endret 19. april 2013 av Katniss
Gjest Snuppa Skrevet 19. april 2013 #3 Skrevet 19. april 2013 Vet ikke Ville vel bare være snill og være lamme barna før jeg dro. Samtidig liker jeg og være nær han , og håper vel på et familieliv med han igjen uansett hvor håpløst og fjernt det er.
Katniss Skrevet 19. april 2013 #4 Skrevet 19. april 2013 Men altså ikke snill mot deg selv. Den personen som virkelig teller. Ikke snill nok til å sette grenser for deg selv og ha selvfølelsen til å slutte og utslette deg selv, for å få andre til å like deg? 2
Obiola Skrevet 19. april 2013 #5 Skrevet 19. april 2013 (endret) Du har ungene hele tiden og han har dem annenhver helg, og den ene helga hvor du har fri og tid til deg selv så passer du ungene for han? Det der må være det dummeste opplegget jeg har hørt om på lenge, beklager. Skjønner at du har hatt mange år med mannen og det at dere har barn binder dere sammen, men grunnen til at det ble slutt mellom dere viser jo at han ikke elsker deg høyt nok! Du burde fokusere på et liv uten han, samarbeide godt om ungene og vise det kan dere gjøre på så mange andre måter! Endret 19. april 2013 av Obiola 1
Gjest vest Skrevet 19. april 2013 #6 Skrevet 19. april 2013 Hei Ts jeg vet nøyaktig hvordan du har det, jeg er en mann som gjør akkurat det samme mot min "eks"kone, hun var utro mot meg og jeg har så sterke følelser for henne men samtidig så vet jeg at jeg ikke kan ha noe med henne og gjøre. Alt er så vondt med utroskap.
Gjest anonym Skrevet 19. april 2013 #7 Skrevet 19. april 2013 Det er viktig at du setter grenser ts! Han vil og se på deg som mer attraktiv når du setter ned foten, har ditt liv! Det er viktig at du er en god mor, som du sikkert er, men det er og viktig med et eget voksenliv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå