Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mariah
Skrevet

For fem måneder siden fikk jeg vite at jeg lider av en mild form for PCOS og i den forbindelse har jeg innsett at det ikke er dumt å begynne prøvingen snart. Har alltid sett på det som "langt opp og fram", men det er mulig at vi må gjennom en del forsøk for å få det til, kanskje til og med adoptere.

Er det noen her inne med PCOS som kan dele sine erfaringer? Hvor lang tid tok det fra dere begynte å prøve til graviditeten ble et faktum?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

masse informasjon hvis du Googler gravid +pcos. Lykke til!

Anonym poster: f392569560d6f940b7ff4a7821ff9399

Gjest Mariah
Skrevet

masse informasjon hvis du Googler gravid +pcos. Lykke til!

Anonym poster: f392569560d6f940b7ff4a7821ff9399

Takk for svar, jeg har allerede googlet og lest mye, men det hadde vært fint å høre fra andre i samme situasjon.

Jeg er ikke overvektig, forresten, har skjønt at det vil gjøre det mindre vanskelig å bli gravid?

Skrevet

Hei..jeg har pcos fra 2005 og vi prøvde 3 år for å få barn med pergotime og ivf uten hel, da jeg tatt en laproskopi Op og eggstokk drilling ble jeg gravid med en gang lille gullen min kom i jan 2011, og nå etter en kur med pergo+menopur venter nr 2 i Novm. ikke var håpløs og lykke til..

Skrevet

Jeg sluttet på pillen sommeren 2010 og høsten 2011 fikk jeg konstantert PCO. I starten av 2011 var både jeg og samboer på sykehuset på undersøkelse og legen som undersøkte meg med innvendig UL påsto at jeg på det tidspunktet var blitt gravid, noe som viste seg å ikke stemme. En uke etter første undersøkelse dro jeg tilbake til sykehuset og fikk utskrevet pergotime for å få eggløsning. Etter første pergotime-kur ble jeg gravid og i desember i fjor ble vi foreldre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...