AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Bestilte billett til en konsert som er neste helg, på nettet hos Billettservice. Bestilte 9. april og billettene blir normalt postet iløpet av 3 virkedager. I dag er det 19. april. Må ringe dem, men hva gjør jeg om de påstår at billetten er sendt og skulle vært her for lengst? Har bestilt hotell og billetten kostet nesten en tusenlapp. Vi er også flere som skal dra sammen, og han ene som skal bli med (og som kjøpte på Narvesen og derfor har billetten) kjenner bare meg. Så det er ikke bare meg det går utover om Billettservice har tabbet seg ut. Fått bekreftelse på e-post, og står med riktig adresse på sidene deres. Anonym poster: e578a660228e0db2e13ed2c919544a29
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 Sikker på at billettene skal bli sendt da? Ofte må man skrive de ut selv, eller hente de i en kiosk (7 Eleven, Narvesen osv). Dersom billettene har forsvunnet i posten har billettservice helt sikkert et system som gjør at det vil bli oppdaget om noen kommer med billettene dine (altså de scanner billetten og får opp at den er stjålet/forsvunnet eller noe annet). Så dobbelsjekk at billettene virkelig skulle sendes fra billettservice og så ringer du de. Anonym poster: a62071cfe17c004c6f6248e8e7b58437
She_Leiva Skrevet 19. april 2013 #3 Skrevet 19. april 2013 Ikke for å skremme deg, men her i Trondheim så var det nettopp på Adressa.no om ei som hadde bestilt billett som hadde blitt stjålet i posten og at det "går sport" i dette. Jeg ville ha ringt Billettservice for å høre om de har postlagt billetten din og forklare de situasjonen. Håper det ordner seg.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #4 Skrevet 19. april 2013 Sikker på at billettene skal bli sendt da? Leveringsmåte: Post Innland Dine billetter vil normalt bli postlagt i løpet av 3 virkedage Siste gangen jeg bestiller på nettet. Men hvis jeg kjøper på Narvesen, er det fortsatt Billettservice? Har de monopol eller noe? Da er det jo ingen vei utenom. Anonym poster: e578a660228e0db2e13ed2c919544a29
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #5 Skrevet 20. april 2013 Utsendelse av billetter Ny P.g.a tekniske problemer er vi forsinket når det gjelder utsendelse av billetter. Vi håper å være ajour i løpet av uke 17. Herregud, hva med å sende ut en e-post om dette? Jeg gikk tilfeldigvis inn på FAQ. Tviler på at mange andre gjør det. Anonym poster: e578a660228e0db2e13ed2c919544a29 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #6 Skrevet 20. april 2013 Utsendelse av billetter Ny P.g.a tekniske problemer er vi forsinket når det gjelder utsendelse av billetter. Vi håper å være ajour i løpet av uke 17. Herregud, hva med å sende ut en e-post om dette? Jeg gikk tilfeldigvis inn på FAQ. Tviler på at mange andre gjør det. Anonym poster: e578a660228e0db2e13ed2c919544a29 Helt enig med deg. Anonym poster: 74dc1bab87af51ffa155e53fc56d5738
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå