AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 veldig usikker hvor jeg skal poste dette men prøver her.... Jeg "vant" en kosmetisk behandling i en konkurranse, er snakk om injeksjon behandling og plassen er seriøs, så det jeg lurer på, har jeg rett til å klage på denne behandlingen? er virkelig ikke fornøyd, så har jeg rettigheter på min side å klage på dette? beklager kansje et forvirrende innlegg men håper dere skjønner:-) Anonym poster: b5962f1cec98d43e67dc6f47c0a7cb01
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 For å kunne gi deg et godt svar må jeg nesten vite hvilken type injeksjonsbehandling, og hva du er misfornøyd med... Anonym poster: 27f2c3b39290ccf2798eba9b34728db1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #3 Skrevet 19. april 2013 det er botox behandling....og har veldig lyst å klage på behandlingen. man skal vell være fornøyd for det om det var "gratis"?? Anonym poster: b5962f1cec98d43e67dc6f47c0a7cb01
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #4 Skrevet 19. april 2013 Det er vanskelig å vite når man ikke vet hva som gjør at du er misfornøyd! Har du tatt botox mange ganger før slik at du vet hvilke resultater du kan forvente? Jeg har tatt botox flere ganger, og resultatene blir like ulike som de ulike legene/sykepleierne. En gang var jeg veldig misfornøyd, jeg ga klar beskjed om at jeg måtte ha MYE for at det skulle holde, og at jeg ønsket å være glatt. Sykepleieren sa hun likte best når det var så lite at det knapt syntes, og tok ikke hensyn til mine ønsker. For meg var det totalt bortkastet å få 30% effekt i 1 mnd.... MEN jeg fant det fremdeles vanskelig å klage. Hovedsaklig fordi de bare kommer til å svare at alle reagerer individuelt på behandlingen, og dette er noe man må ta høyde for... På bakgrunn av dette har jeg etterhvert blitt veldig tydelig på hva jeg ønsker, og hvor lenge jeg forventer at det skal holde. Jeg får legen til å garantere et visst resultat, og sier at hvis dette ikke innfrir, så vil jeg komme tilbake og kreve korreksjon. Og da har det stort sett gått bra. En gang tok jeg teosyal i overleppen, legen traff et blodkar og jeg fikk verdens største leppe, og jeg var blå helt opp til nesen i over en uke. Jeg tok kontakt med legen og han sa at dette kunne skje, så dette er noe alle egentlig må være forberedt på...... Egentlig bør det være unødvendig at vi som kunder skal være så utrolig klar i kommunikasjonen. Det er jo legen som bør være interessert i å gi kunden det resultat den forventer, ikke minst for å få denne kunden til å komme tilbake for flere behandlinger... det er botox behandling....og har veldig lyst å klage på behandlingen. man skal vell være fornøyd for det om det var "gratis"?? Anonym poster: b5962f1cec98d43e67dc6f47c0a7cb01 Anonym poster: 27f2c3b39290ccf2798eba9b34728db1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #5 Skrevet 19. april 2013 Egentlig skulle jeg ønske at de kunne gi varighetsgaranti, at man betalte for et min. antall mnd, og om det ikke holdt, så ville man få refill. Det er så ufattelig håpløst å betale like mye når det sitter 1 mnd som når det sitter 5, og gjør jo bare at jeg ikke gidder så ofte. De skylder så gjerne på hvor ulike vi er, og at vi dermed får ulike resultater, men greia er at om resultatet ikke er bra, så kommer man ikke tilbake. Kostnaden for legen i produkter er så lav, at man skulle tro at de kunne følge opp bedre, for å sikre seg å beholde kundene. Anonym poster: 27f2c3b39290ccf2798eba9b34728db1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #6 Skrevet 19. april 2013 er så enig med dere, jeg har vel brukt botox i allefall 5 år, å dette er den dårligste behandlingen jeg har hatt(sikkert pga det var gratis) men jeg ga beskjed jeg trenger masse. de andre gangene så har det holdt mellom 9 mnd og 1 år, så er ganske irritert over å ikke bli hørt! men tror jeg går inn for å klage å forlange skikkelig etterfyll. Anonym poster: b5962f1cec98d43e67dc6f47c0a7cb01
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Hvor gamle er dere som trenger botox behandlinger? 50? Anonymous poster hash: c1d1e...5af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå