Gå til innhold

Noen som har hørt om Slams?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie

Er bare nysgjerrig på om det er andre her som har interesse av SLAMS, hvis dere har hørt om det? Jeg har mange slamswappers rundt omkring, og synes dette er kjempegøy.. Lurer bare litt på om det er andre som liker å drive med dette... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nathalie

SLAMS (So you Learn About Me) er ganske enkelt... Men ikke alltid like lett å forklare.. Men jeg skal prøve icon_smile.gif

Man lager slams selv, og sender rundt i hele verden. Slams lages av at du stifter sammen flere ark og skriver spørsmål på sidene. Så sender du rundt, folk skriver inn adresser og svarer på spørsmålene... Temmelig enkelt, men utrolig gøy.. Det høres kanskje teit ut her, men jeg er ikke så veldig flink til å forklare. Sorry icon_frown.gif

Det finnes question-slams (hvor man får spørsmål om f.eks. hva som gjør deg glad, trist osv), man får sign-if slams (hvor du signerer hvis du f.eks. har kjæreste, barn osv) og du har deco-slams (hvor du dekorerer en side i en slam) Så sendes dette rundt i hele verden, og når den er full, sendes den tilbake til den som den er lagd til... Så treffer man masse nye interessante mennesker gjennom dette. Jeg har fått masse herlige venner/brevvenner gjennom dette icon_smile.gif Storkoser meg når jeg får en forsendelse i posten med 350gram Slams... icon_smile.gif

Hørtes det fortsatt kjedelig ut? Skal prøve å finne en adresse på nettet hvor det står om det, så kanskje det er en bedre forklaring enn det jeg greir å komme med...

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv vært en ivrig både FB (Friendship Books)- og SLAM-swapper jeg ja! Desverre har jeg ikke tid til dette lenger, så nå går stort sett alle store konvolutter jeg får i retur. Men kanskje jeg heller skal sende dem videre til deg Nathalie?

Har også hatt en hel bunch med brevvenner, men har ikke lenger overskudd til all denne brevskriving. Har derfor bare noen ytterst få igjen som jeg har skrevet med i ca 10 år. Koselig å opprettholde kontakten med enkelte.

Det som er morsomt med SLAM'ene er at de inneholder så mye rart. Personlig har jeg nok best likt alle DECO-FB'ene jeg da. Klippe og lime er virkelig min ting!

[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-06-06 06:52 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-06-07 19:34 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, nå skjønner jeg! icon_smile.gif Artig måte å få kontakt med nye mennesker på icon_smile.gif Hadde det ikke vært for at jeg bruker EVIGHETER på å besvare brev, hadde kanskje jeg også vært SLAM-avhengig.

_________________

Nikke.gif~~~Nikke.gif

...Shelly...

Nikke.gif~~~Nikke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Shelly den 2002-06-06 16:08 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, man blir faktisk avhengig av slikt. Og så er det en kjempfin måte å bli kjent med nye mennesker på. Har fått massevis av brevver ut i fra FB's og SLAMS ja. Men desverre har jeg altså ikke tid til dette lenger, når man er husmor er det nok av andre sysler å drive med gitt. icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Augustbrud02 den 2002-06-07 19:36 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Nathalie, nå fikk jeg noen FB'er i posten i dag. Skal putte dem i en konvolutt og sende dem til deg jeg. Så nå har du noe å glede deg til! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...