trening2 Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Hei! Søkte meg litt rundt på nettet, kom frem til noe som jeg aldri før har hørt om, så jeg lurte på om noen har erfaring med det? og kan fortelle meg forskjellen på disse? 1. http://www.naturashop.no/products/beltemassasje-rumpe 2. http://www.powermaxx.no/index.php?route=product/product&product_id=57 Håper det fins noen der ute som har noe peiling ihvertfall......
Wiggins Skrevet 20. april 2013 #3 Skrevet 20. april 2013 Det ser ut som noe ordentlig humbug. massasjen løser opp fettet til mindre enheter slik at fettpartiklene føres ut av kroppen gjennom lymfesystemet. Dette gir deg en slankere og fastere form. Når de kommer med slike påstander bør de legge ved dokumentasjon. Fettet i kroppen ligger ikke i form av partikler, det ligger lagret i fettceller. Dette utsagnet sier dermed at fettcellene løses opp i mindre fettceller, det stiller jeg meg sterkt tvilende til. Cellene i kroppen deler seg av og til, men jeg kan ikke se hvordan et vibrerende belte skal få celledelingshastigheten til å øke, ei heller hvordan dette skal få den totale mengden fett i kroppen til å bli mindre. At dette skal få fettpartiklene, som jeg etterlyser nærmere beskrivelse av, til å føres ut gjennom lymfesystemet, tror jeg ikke før jeg ser en seriøs medisinsk undersøkelse som viser dette. Den siste påstanden har delvis noe for seg: Den tredje funksjonen er effektiv massasje. Massasjebeltet stimuler og masserer muskulaturen. Massasje stimulerer muskulaturen, men muskulaturen stimuleres enda bedre gjennom trening.
Supraspinatus Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Fett er lagret i triglyserider i fettcellene. Antallet fettceller er ganske stabilt hele livet, forskjellen er hvor mye triglyserider hver fettcelle lagrer. Hvorvidt massasje har noe effekt på dette vet jeg ikke sikkert. Påstandene føyer seg i samme rekke som coolsculpting osv. Du må fortsatt få dem ut av kroppen og dette krever at de brukes som energi eller skilles ut via avføring. Og sistnevnte er vel forsåvidt ikke et alternativ for fett som allerede er forbi tarmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå