AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Jeg og sambo kranglet igår og idag. En heftig krangel som.gikk over to dager, og som såret meg velsig. Vi kranglet om en bagatell som bare utviklet seg til en stor krangel. Vi fikset opp, men hele kvelden har jeg følt vi er "fremmede". Jeg går på tå og det føles som tredje date ellernoe. Er livredd for å bli avvist. Åpnet meg veldig under krangelen men fikk ingen respons. Han oppfører seg som alt er som før, mens jeg er rolig og tilbaketrukken... Hva skjer?? Har aldri vært slik før.. Anonym poster: f29d60fb7801d7fee48048d004d026f4
Gjest Kalkunen Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 (endret) du har dårlig samvittighet og er pinlig berørt fordi du klarte å skape en krangel av en bagatell og høres ut som han har klart å satt deg kraftig på plass. ta lærdom av det Endret 19. april 2013 av Kalkunen 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 Det er likt idag..råd?? Jeg føler meg så alene..ts Anonym poster: f29d60fb7801d7fee48048d004d026f4
blueberries Skrevet 20. april 2013 #5 Skrevet 20. april 2013 Spør om dere kan gjøre noe hyggelig, bare dere to, i kveld? Film, god mat. Kanskje stemningen blir litt bedre? Det skal være litt "kaldt" etter en krangel. Bare vis at alt er bra.
Uglen Skrevet 20. april 2013 #6 Skrevet 20. april 2013 Helt uenig med de første svarene. "Satt deg på plass?" Man skal da ikke bli satt på plass av samboer, enten man er mann eller kvinne! Nå sier jo ikke TS noe om bakgrunnen for krangelen - bortsett fra at det var en filleting - men det er ingenting som tyder på at det var utelukkende hennes feil. Ikke hans heller, nødvendigvis. Man er ofte to om det, når en filleting utarter til en krangel. Men du TS - jeg er enig med blueberries over meg. Ta initiativ til å gjøre noe fint sammen. Det behøver ikke å være noen stor og svulstig gest, bare noe helt hverdagslig og trygt som dere begge setter pris på. Hvis ham at du ikke bærer nag og er sint, bare litt "satt ut" av hele situasjonen - for det er slik jeg tolker deg.
Miller Skrevet 20. april 2013 #7 Skrevet 20. april 2013 Jeg og samboeren har vært sånn et par ganger etter idiotiske krangler om filleting. Man blir litt satt ut, og det tar litt tid å prosessere, selv om man egentlig har gjort opp. Det har gått seg til etter noen få dager.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #8 Skrevet 20. april 2013 Ts her.. Det ble krangling idag også..nå skal han snart på konsert:(( like merkelig mellom oss.. Anonym poster: f29d60fb7801d7fee48048d004d026f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå