Gå til innhold

Er det mulig å avsløre drittsekker før følelsene tar styringen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ser menn lettere enn kvinner; hvem menn som er drittsekk?

Ser kvinner lettere enn menn; hvem kvinner som er drittsekk?

Hvilke signaler kan man fange opp å se hos ei/en drittsekk for å unngå å kaste bort tid på vedkommende?

Har de en spesiell atferd? Når tar de kontakt...når det passer dem? Er de sjarmerende? Hvorfor er de da drittsekker? Er de der kun for en liten stund? Er drittsekk noe de blir etterhvert?

Kan det være noen fysiske trekk å spore hos vedkommende? Øyne? munn? Bevegelser, etc?

Går det an å stille vedkommende spørsmål som kan være avslørende? I såfall hvilke spørsmål?

Er de egositiske, uærlige, kyniske, utro?

Hva gjorde h*n til en drittsekk når h*n ikke ikke var en drittsekk i utgangspunktet? Var det deg som var triggeren? Hva gjorde du "feil"?

Bruker drittsekker mennesker? Hver til sitt bruk, mentalitet.

Hvordan kom du i kontakt med den personen? Hva ble du tiltrukket av?

Til drittsekker: Hva gjør du som er drittsekk for å få den du vil ha?

Har du langsiktige planer for et forhold? eller er det bruk og kast?

Er forholdet evig langt om det skulle ha vart i 10år?

Utnytter du snille mennesker med å hjelpe deg til å få en partner, da du manipulerer dem for deres svake evne til å si nei?

Det var noen spørsmål til kvinner og menn. Snille og drittsekker, og snille drittsekker og drittsekker som har blitt snille, hvis det er mulig.

Anonym poster: 3bc888ab58d6e4afe55f98310abf98f5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ser menn lettere enn kvinner; hvem menn som er drittsekk?

Ser kvinner lettere enn menn; hvem kvinner som er drittsekk?

Hvilke signaler kan man fange opp å se hos ei/en drittsekk for å unngå å kaste bort tid på vedkommende?

Har de en spesiell atferd? Når tar de kontakt...når det passer dem? Er de sjarmerende? Hvorfor er de da drittsekker? Er de der kun for en liten stund? Er drittsekk noe de blir etterhvert?

Kan det være noen fysiske trekk å spore hos vedkommende? Øyne? munn? Bevegelser, etc?

Går det an å stille vedkommende spørsmål som kan være avslørende? I såfall hvilke spørsmål?

Er de egositiske, uærlige, kyniske, utro?

Hva gjorde h*n til en drittsekk når h*n ikke ikke var en drittsekk i utgangspunktet? Var det deg som var triggeren? Hva gjorde du "feil"?

Bruker drittsekker mennesker? Hver til sitt bruk, mentalitet.

Hvordan kom du i kontakt med den personen? Hva ble du tiltrukket av?

Til drittsekker: Hva gjør du som er drittsekk for å få den du vil ha?

Har du langsiktige planer for et forhold? eller er det bruk og kast?

Er forholdet evig langt om det skulle ha vart i 10år?

Utnytter du snille mennesker med å hjelpe deg til å få en partner, da du manipulerer dem for deres svake evne til å si nei?

Det var noen spørsmål til kvinner og menn. Snille og drittsekker, og snille drittsekker og drittsekker som har blitt snille, hvis det er mulig.

Anonym poster: 3bc888ab58d6e4afe55f98310abf98f5

Det er mange unge mennesker her, så opplagte spørsmål med enkle svar for de mer erfarne er tatt med.

Anonym poster: 2c65f3305e2093d655b262bf7d6551a8

Skrevet

Jeg har aldri hørt en mann kalle ei dame for drittsekk, så dette gjelder nok bare for damene.

Hvis det er én egenskap kvinner liker hos menn så er det at de viser viljen sin. Kvinner elsker dette, og kaller det selvtillit. Se bare på hvordan damer i alle aldre blir begeistret når de ser bestemte smågutter som later til å "vite hva de vil". De hyller dem for dette og ser for seg hvordan han vil bli som voksen mann. Dette er ikke ulogisk, og stemmer bra med utviklingsteori, på samme måte som at menn (generelt) liker bestemte fysiske trekk hos kvinner. En mann som tenker på seg selv, og vet hva han vil, har stor sjanse for å overleve selv og gi et avkom som klarer seg.

Problemet er at jo mer vilje og egoisme en mann viser, desto mer nærmer han seg en narsissist.

Løsningen for damer ville vært om de kunne differensiere egoisme og selvtillit, men det er en fin linje mellom disse egenskapene ;)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg var drittsekk før i form av at jeg var egoistisk. Jeg snakket og flørtet med flere jenter samtidig (holdt de varm), mens jeg gikk ut med en. Jeg har ikke brukt damer for sex eller løyet til noen da jeg er imot dette av prinsipp, men jeg har vært egoistisk på mange punkter. Hvorfor var jeg det? Fordi det gav meg fordeler. Dersom en jente brukte lang tid på å finne ut hva hun ville, kunne jeg gå ut med en annen i mellom tiden for eksempel.

Hvordan ser du om han er player? Jeg kan jo aldri si om en mann er player eller ikke ved første øyekast. Det går først og fremst på magefølelse, men man ser veldig lett hvem som har dame teke og hvem som ikke har. De som har dame teke har sjarm, god utstråling og bra kroppspråk. Når man kan kunsten å flørte bruker man ikke lang tid på å eskalere og det går ikke lang tid før man kysser jenten. Man er heller ikke redd for å pushe ting fremover. Om han er player eller snill er vanskelig si, men som oftest er han player da det er veldig få snille gutter som faktisk kan dette :P Det kommer først frem når de er i et forhold hvor de føler seg trygg.

En som er snill er gjerne mer sjenert, tar mer hensyn og er redd for å pushe grenser. Det kanskje like gøy, men han er tolmodig og tar hensyn til damens følelser.

Jeg føler jo at menn ofte blir kaldt drittsekker når de dumper damen etter at de har hatt sex osv. Ofte er jo det fordi man finner ut at hun ikke er den "rette", andre ganger er vel det fordi mannen bare ville ha sex.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Beste måten å unngå drittsekker er ved å la være å involvere seg følelsesmessig, iaf på en gooood stund. Ha gjerne noe på gang med flere menn samtidig, så slipper du å bli så avhengig av èn - litt sånn dame-PUA, men what the hekk - works both ways. Hvorfor være snill pike når 90% av mennene du møter uansett har en eller annen grad av commitment issues....

Anonym poster: ebc765282500fc91c408c0dfbc74d800

• Liker 5
Skrevet

Beste måten å unngå drittsekker er ved å la være å involvere seg følelsesmessig, iaf på en gooood stund. Ha gjerne noe på gang med flere menn samtidig, så slipper du å bli så avhengig av èn - litt sånn dame-PUA, men what the hekk - works both ways. Hvorfor være snill pike når 90% av mennene du møter uansett har en eller annen grad av commitment issues....

Lykke til med å finne den resterende 10 prosentene som ikke har det problemet. Mange kvinner har sine problemer bare så det er sagt...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til med å finne den resterende 10 prosentene som ikke har det problemet. Mange kvinner har sine problemer bare så det er sagt...

Nå skrev jeg 90% av de mennene man møter, hvilket tilsier at man nødvendigvis har møtt de resterende 10% også.... Men man blir så dritt lei av de 90%ene at til slutt gir man bare opp, kanskje man i farten overser en og annen bra mann også. Det blir sånn at for hver gang jeg treffer en ny fyr - skal jeg gidde, jeg vet jo av erfaring at oddsa for at han er en dust er høøøye (90/10)... Og det kan gå lang tid før du merker hvordan han egentlig er. Kvinners problemer gidder jeg ikke diskutere.

AnonymBruker
Skrevet

Mine tips for å avsløre en potensiell drittsekk må være ved å prøve å fange opp verdiene hans - har han integritet, er han opptatt av integritet, velger han enkle løsninger fremfor å stå rakrygget i vanskelige situasjoner, har han empati, er han vant til alltid å få det som han vil etc. Og dette er ikke ting man kan finne ut ved å spørre, svarene er jo åpenbare - man må oppleve han, og det kan ta tid.

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Er en mann drittsekk når han dumper en dame etter å ha datet henne en stund og hatt sex med henne?

Er en mann drittsekk når han har flere damer på gang?

Er en mann drittsekk når han er sjarmerende, har godt selvbilde og ser godt ut?

Jeg skulle gjerne hatt definisjonen på drittsekk...

Jeg synes feks ikke en mann som bruker silent treatement for å kvitte seg med en dame, er drittsekk. Feig, men ikke drittsekk. Jeg synes ikke en mann blir drittsekk før han har gjort noe (flere ganger) som er av typen uærlig og kynisk.

AnonymBruker
Skrevet

Er en mann drittsekk når han dumper en dame etter å ha datet henne en stund og hatt sex med henne?

Er en mann drittsekk når han har flere damer på gang?

Er en mann drittsekk når han er sjarmerende, har godt selvbilde og ser godt ut?

Jeg skulle gjerne hatt definisjonen på drittsekk...

Jeg synes feks ikke en mann som bruker silent treatement for å kvitte seg med en dame, er drittsekk. Feig, men ikke drittsekk. Jeg synes ikke en mann blir drittsekk før han har gjort noe (flere ganger) som er av typen uærlig og kynisk.

Det er der det ligger. Drittsekker er sleipe, - de kan bruke sjarm og ha uærlige hensikter. Bruke sjarm og utnytte damer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå skrev jeg 90% av de mennene man møter, hvilket tilsier at man nødvendigvis har møtt de resterende 10% også.... Men man blir så dritt lei av de 90%ene at til slutt gir man bare opp, kanskje man i farten overser en og annen bra mann også. Det blir sånn at for hver gang jeg treffer en ny fyr - skal jeg gidde, jeg vet jo av erfaring at oddsa for at han er en dust er høøøye (90/10)... Og det kan gå lang tid før du merker hvordan han egentlig er. Kvinners problemer gidder jeg ikke diskutere.

Hvorfor gidder du ikke det? Dere har litt å lære bort til menn som går i fella til uærlige kyniske kvinner.

Gjest Lincoln
Skrevet

Dersom du er ekstremt fysisk tiltrukket av en mann, så er han sannsynligvis "drittsekk". Dvs. at han har mange valgmuligheter blandt damer og benytter seg av dem.

Det er nemlig en litt ond sirkel dette. Alle jenter vil jo ha en så tiltrekkende mann som mulig, og det medfører jo at disse mennene kan velge og vrake.

• Liker 2
Gjest Tidssone
Skrevet

Det er der det ligger. Drittsekker er sleipe, - de kan bruke sjarm og ha uærlige hensikter. Bruke sjarm og utnytte damer.

Egentlig gleder jeg meg til den dagen sex der begge to har sagt jatakk, ikke lenger kan kalles for utnytting. (For stort sett er det jenter som synes menn er drittsekker når mannen stikker etter å ha fått pult litt.)

Og ærlig talt, my ladies. Dersom det sårer dere så mye og koster så mye, at en mann er drittsekk når han bare vil ha sex, men ikke gifte seg med deg, så er det kanskje greit å ikke bedrive sex?

Nå setter jeg ting litt på spissen, jeg vet. Men jeg har også et poeng, ja?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, de fleste menn lyver så det renner av dem, og over lang tid. Trodde virkelig jeg hadde møtt drømmemannen min, som gjorde alt for meg og behandlet meg bra. Men etterhvert kom sannheten fram. Så jeg skal aldri stole på en mann igjen, orker ikke gå gjennom mer kjærlighetssorg og depresjon. Jeg har ikke samvittighet til å lyve og bedra jeg, men får jo ikke en dritt igjen for det :( Kanskje jeg skal bli en drittsekk jeg og, bare behandle alle menn som dritt og lyve og utnytte de. Revenge.

Anonym poster: 3c200d7f69434f5040f1b9f2f1cbed33

AnonymBruker
Skrevet

Vel, de fleste menn lyver så det renner av dem, og over lang tid. Trodde virkelig jeg hadde møtt drømmemannen min, som gjorde alt for meg og behandlet meg bra. Men etterhvert kom sannheten fram. Så jeg skal aldri stole på en mann igjen, orker ikke gå gjennom mer kjærlighetssorg og depresjon. Jeg har ikke samvittighet til å lyve og bedra jeg, men får jo ikke en dritt igjen for det :( Kanskje jeg skal bli en drittsekk jeg og, bare behandle alle menn som dritt og lyve og utnytte de. Revenge.

Menn vil gjennomskue dette med en gang og dumpe deg :)

Anonym poster: 71bbc9396ab2c33e85e3774e62de4459

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ærlig og til å stole på. Vi er her vi. På KG og ute i den virkelige verden. Det er ingen grunn til å gi opp. Ikke la de uærlige ødelegge for oss andre. Ikke bli en drittsekk, du klarer ikke det når du har samvittigheten i orden. Vær den du er! :)

• Liker 1
Skrevet

Tilbake til spørsmålene da. Dette er ikke en tråd for å vise at man er bitter. La det være en tråd for refleksjon istedet.

Istedetfor å hyle ut hvor sur, bitter og lei man er. Se heller hva som kunne blitt gjort annerledes. Og hvilke tegn man kan se for å unngå uærlige, konfliktsky menn.

AnonymBruker
Skrevet

Tilbake til spørsmålene da. Dette er ikke en tråd for å vise at man er bitter. La det være en tråd for refleksjon istedet.

Istedetfor å hyle ut hvor sur, bitter og lei man er. Se heller hva som kunne blitt gjort annerledes. Og hvilke tegn man kan se for å unngå uærlige, konfliktsky menn.

Og kvinner. Del deres erfaringer, begge kjønn.

AnonymBruker
Skrevet

Er en konfliktsky mann en drittsekk?

Kan ikke dere damer prøve å være litt kreative og finne på et annet ord enn drittsekk?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er en konfliktsky mann en drittsekk?

Kan ikke dere damer prøve å være litt kreative og finne på et annet ord enn drittsekk?

Hun skrev uærlige foran konfliktsky. Denne tråden handler om drittsekker av begge kjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...