Gå til innhold

Hva gjør man når man elsker dama over alt på jord, men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man vurderer henne objektivt er hun alt du ikke ønsker?

Hehe. Langdistanseforhold, så er litt sånn, satse eller ikke satse, ikke vente å se åssen det går. Jeg elsker dama over alt på jord, hun er verdens søteste og snilleste person. Men det er et men, et stort men. Når den intense forelskelsen går over, noe jeg antar den gjør i alle forhold, så tviler jeg på at hun er noe jeg kan leve med. Vi er for forskjellige.

Er det noen som har opplevd dette før. Litt hjernen mot hjertet. Fornuften mot følelsene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mot helgen er det vanlig at slike tanker melder seg, spesielt i avstandsforhold :fnise:

Skrevet

Går det ikke an å bare la forholdet gå sin gang da.... Veien blir til mens man går den..

Skrevet

Om man vurderer henne objektivt er hun alt du ikke ønsker?

Hehe. Langdistanseforhold, så er litt sånn, satse eller ikke satse, ikke vente å se åssen det går. Jeg elsker dama over alt på jord, hun er verdens søteste og snilleste person. Men det er et men, et stort men. Når den intense forelskelsen går over, noe jeg antar den gjør i alle forhold, så tviler jeg på at hun er noe jeg kan leve med. Vi er for forskjellige.

Er det noen som har opplevd dette før. Litt hjernen mot hjertet. Fornuften mot følelsene.

Skrevet

syns du skal følge hjertet å satse. Hvordan forskjellige er dere da? Kanskje dere utfyller hverandre. Du kommer aldri til å glemme henne hvis du bare gir henne opp. Du må prøve det ut først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...