AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Jeg har meldt meg inn på sukker, og titter gjennom bildene. Skal være så brutal å si at det er langt mellom de pene guttene (i mine øyne). Man vet jo også at bilder kan lyve. Lys, vinkler, redigering ol er sikkert vanlig å bruke, og man legger jo et bilde der man er heldig;) Så, jeg lurer på: har dere møtt noen via nettdating der personen i virkeligheten ikke stemmer med bildene på profilen? Enten den ene eller andre veien; altså penere enn bildene, eller mindre pen? Anonym poster: b353c820733b09efa7ceaca1816f2472
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 Jepp, møtte en fyr fra Nettby som hadde redigert bildene sine en smule, og valgt vinkel med omhu. Han var skikkelig ... mindre pen i virkeligheten. Anonym poster: 95e8225cdb05b868e106fe1b7bcc4043 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #3 Skrevet 19. april 2013 De fleste er jo penere på bilder enn i virkeligheten, og man velger jo bildene med omhu, så ja, man blir gjerne litt negativt overrasket når man treffer dem irl. Anonym poster: ea6b759235f82c11e3a6dd7e1f5a9e76
Lurt smil Skrevet 19. april 2013 #4 Skrevet 19. april 2013 Jeg var ute med en kamerat på torsdag og ble kjent med en venn av han som var veldig kjekk og pen å se på. dagen etter så jev profilen hans på sukker og han hadde bare ufotogene bilder !! Og så ikke pen ut i det hele tatt!? Så finnes unntak andre veien også ... Noen er faktisk kjekkere i virkeligheten 3
Gjest Tidssone Skrevet 19. april 2013 #5 Skrevet 19. april 2013 Tja. De fleste menn over middagshøyden pleier å legge ut de beste bildene av seg selv. Gjerne fem år og femten kilo siden. Ellers er det en del som ikke har peiling på hvilke bilder de burde ha lagt ut på nett. Har blitt positivt overrasket noen ganger også. 1
Polly Ester Skrevet 19. april 2013 #6 Skrevet 19. april 2013 Jeg har ikke veldig mye erfaring med menn på sukker, har bare møtt et par stykker. Begge de to så bedre ut på daten enn på bildene. Han ene var så kjekk at jeg ble satt ut da jeg møtte han... De hadde også en god profil. Jeg syns det generelt sett er ganske mange flotte mannfolk på sukker, jeg. 1
Gjest Kalkunen Skrevet 19. april 2013 #7 Skrevet 19. april 2013 Haha hvis de jentene på sukker i tillegg jukser med de makabre bildene sine så står det virkelig dårlig til 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #8 Skrevet 19. april 2013 Jeg var ute med en kamerat på torsdag og ble kjent med en venn av han som var veldig kjekk og pen å se på. dagen etter så jev profilen hans på sukker og han hadde bare ufotogene bilder !! Og så ikke pen ut i det hele tatt!? Så finnes unntak andre veien også ... Noen er faktisk kjekkere i virkeligheten Hva heter han der? Anonym poster: b353c820733b09efa7ceaca1816f2472
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #9 Skrevet 19. april 2013 Ja, jeg møtte en fyr fra sukker som hadde lagt ut ett eneste bilde av seg selv. Møttes ganske kjapt etter vi snakket sammen, og var i tillegg til at jeg ikke kjente han igjen null kjemi. Anonym poster: 4df5b5c49aa75beffdf739d3f401ffd6
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #10 Skrevet 19. april 2013 Haha hvis de jentene på sukker i tillegg jukser med de makabre bildene sine så står det virkelig dårlig til Blir mer og mer nysgjerrig på hvordan du ser ut. Du må jo være en skjønnhet av en annen verden, du som synes det er noe galt med utseendet til 99% av alle kvinner. Anonym poster: 03ec05c1ea8b4a6f0b15536a33c43553 10
Gjest Kalkunen Skrevet 19. april 2013 #11 Skrevet 19. april 2013 Blir mer og mer nysgjerrig på hvordan du ser ut. Du må jo være en skjønnhet av en annen verden, du som synes det er noe galt med utseendet til 99% av alle kvinner. Anonym poster: 03ec05c1ea8b4a6f0b15536a33c43553 Er nærmere sånn 90-95% av alle kvinner. Ja, jeg lar meg ikke lure av billige sminketriks, extensions og tilgjortheter og svindel. Ser etter ekte skjønnhet naturligvis. 2
Ferny Skrevet 19. april 2013 #12 Skrevet 19. april 2013 Haha hvis de jentene på sukker i tillegg jukser med de makabre bildene sine så står det virkelig dårlig til Hva kaller du deg inne på sukker da, du som er så kjekk? Mange som *plystrer* etter deg eller? 4
Ferny Skrevet 19. april 2013 #13 Skrevet 19. april 2013 Så lenge folk har flere bilder i albumet, og i litt ulike settinger (helst naturlig), så er det vel liten fare for at de ser så annerledes ut. Han jeg har truffet nå er like kjekk i virkeligheten i hvert fall.
Gjest Kalkunen Skrevet 19. april 2013 #14 Skrevet 19. april 2013 (endret) Hva kaller du deg inne på sukker da, du som er så kjekk? Mange som *plystrer* etter deg eller? er glad jeg fikk en anledning til å låne en kompis profil for å se på markedet i stedet for å betale for den svindelsiden der. et marked for medikoere som spiser micromat til middag og spiller playstation de resterende timene etter jobb/skole. har blit plystra til ja, men som regel har ikke jentene selvtillit nok til å holde øyeontakt med meg. rødmer, fniser, gnir håret og blir sjenerte bare jeg spør om klokka. Endret 19. april 2013 av Kalkunen 1
Ferny Skrevet 19. april 2013 #15 Skrevet 19. april 2013 er glad jeg fikk en anledning til å låne en kompis profil for å se på markedet i stedet for å betale for den svindelsiden der. et marked for medikoere som spiser micromat til middag og spiller playstation de resterende timene etter jobb/skole. har blit plystra til ja, men som regel har ikke jentene selvtillit nok til å holde øyeontakt med meg. rødmer og blir sjenerte bare jeg spør om klokka. Haha, hvor gammel er du egentlig? Hm, du høres flott ut da - jeg har aldri sett en sånn mann i hele mitt liv. 5
Gjest Kalkunen Skrevet 19. april 2013 #16 Skrevet 19. april 2013 Haha, hvor gammel er du egentlig? Hm, du høres flott ut da - jeg har aldri sett en sånn mann i hele mitt liv. Haha, hvor gammel er du egentlig? Hm, du høres flott ut da - jeg har aldri sett en sånn mann i hele mitt liv. så kanskje du ikke er hetroseksuell, eller kanskje du bare oppholder deg i gokk der kremen ikke akkurat oppholder seg, eller kanskje jeg er eksepsjonelt tiltalende, hva vet jeg. alt jeg vet er at jeg syns synd på de jentene om de ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten. jeg hadde hvertfall litt håp for dem. 1
EttaJ Skrevet 19. april 2013 #17 Skrevet 19. april 2013 Tror det er både og. Noen er fotogene, andre ikke. Har ikke møtt mange derfra, men de fleste vil vel vise seg fra sin beste side uten å tenke på at man gjerne treffer folk derfra og da får de seg kanskje en overraskelse. Det jeg lurer litt på, som er ot er om det er frekt å ikke svarer på meldinger der inne. Noen blir virkelig fornærmet. :/
lashara Skrevet 19. april 2013 #18 Skrevet 19. april 2013 Haha, hvor gammel er du egentlig? Hm, du høres flott ut da - jeg har aldri sett en sånn mann i hele mitt liv. hehe. tipper 18-21? 4
Ferny Skrevet 19. april 2013 #19 Skrevet 19. april 2013 så kanskje du ikke er hetroseksuell, eller kanskje du bare oppholder deg i gokk der kremen ikke akkurat oppholder seg, eller kanskje jeg er eksepsjonelt tiltalende, hva vet jeg. alt jeg vet er at jeg syns synd på de jentene om de ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten. jeg hadde hvertfall litt håp for dem. Haha, du har vel neppe truffet noen av jentene fra nettet vel, så hva vet du. Du "lånte" jo profilen til en kompis....? 3
Gjest Kalkunen Skrevet 19. april 2013 #20 Skrevet 19. april 2013 Haha, du har vel neppe truffet noen av jentene fra nettet vel, så hva vet du. Du "lånte" jo profilen til en kompis....? Ikke vet jeg. alt jeg sa var at det virkelig står dårlig til om bildene deres ikke en gang stemmer overens med virkeligheten i positiv forstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå