AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Min Samsung Galaxy kan plutselig finne på å stoppe alle innkommende samtaler og sms. Det skjer typisk et par ganger i uka, så må jeg skru mobilen av og på for å fikse problemet. Men i mellomtiden får jo ingen tak i meg. Det er umulig for meg å se om mobilen er i sånn dvalemodus, det kan se ut som den er på topp både i dekning og at den er fulladet. Jeg kan sjekke om jeg får ringt ut, men jeg kan jo ikke vite om den slår av dekningen sekundet etter jeg har avsluttet samtalen. Noen med samme problem, finnes det en fix? Eller i det minste en måte å se om man er på mobilnettet uten å ringe eller sende sms? Anonym poster: 51f98c0d0e6f784f3c4df468c52c8941
Slither Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 Jeg hadde samme problemet før jeg flyttet. Du er ikke tilfeldigvis koblet til Network Norway? Jeg ringte inn og fikk sjekket problemet og det lå der. Koblet meg til Telenor/andre nettverk jeg hadde tilgang til og kuttet ut Network Norway. Forsøk å bytte nettverk manuelt på telefonen i stedet for at den står på automatisk søk
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #3 Skrevet 19. april 2013 Jeg hadde samme problemet før jeg flyttet. Du er ikke tilfeldigvis koblet til Network Norway? Jeg ringte inn og fikk sjekket problemet og det lå der. Koblet meg til Telenor/andre nettverk jeg hadde tilgang til og kuttet ut Network Norway. Forsøk å bytte nettverk manuelt på telefonen i stedet for at den står på automatisk søk Når jeg går inn på nettverk så får jeg en liste over ulike, Netcom, Telenor og Network Norway. Ingen av dem er merket av, hva betyr det? Er den stilt inn på automatisk søk da? Anonym poster: 51f98c0d0e6f784f3c4df468c52c8941
Slither Skrevet 19. april 2013 #4 Skrevet 19. april 2013 Når jeg går inn på nettverk så får jeg en liste over ulike, Netcom, Telenor og Network Norway. Ingen av dem er merket av, hva betyr det? Er den stilt inn på automatisk søk da? Anonym poster: 51f98c0d0e6f784f3c4df468c52c8941 Det tenker jeg nok. Nå er jeg usikker på oppsettet på galaxy, men antar at det er automatisk hvis det ikke er merket på noen av dem. Prøv å trykk manuelt på en av dem og se hva som skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå