Gå til innhold

Hvor får man taket i Yoga-tightser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lyst på sånne 'yogatightser'. Sånne lette og tynne i stoffet med tykk midjestrikk. Jeg er så lei av de typiske hardcore treningsklærne som gasp, better bodies, mxdc osv... Noen som forstår hva jeg mener og har tips til hvor man kan få taket i slikt?

Tuuuusen takk!

Anonym poster: cb46f3051fb4f8c893be2135820b1c69

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare å skaffe seg et par vanlige tights? Eller har forbruker- og motehysteriet blitt så idiotisk høyt at man skal bruke massevis av penger på treningsklær også?

Anonym poster: c840c42f06058ddca85dc6da868f0857

AnonymBruker
Skrevet

Hun sier ingenting om at hun skal bruke det til yoga da, det kan likegjerne være hard kondisjonstrening hun tenker. Grunnen til at hun skriver "yogatights" er sånn at vi skal skjønne hvilken type hun mener, sånne med bred strikk som går litt opp i livet :) Kan se om du finner noe her, vet ikke hvordan stoffet er, men :)http://www.runandrelax.com/sweat/

Anonym poster: c1ba45db64f72c22491de46833c1f6f4

Skrevet

noz er digg i tights

Gjest Armule
Skrevet

Jeg bestilte en fra ebay isted, som kostet 60 kroner. Hvis jeg er fornøyd, kan jeg si ifra. Da blir det iallfall flere på meg.

Gjest Inggolf
Skrevet

noz er digg i tights

heheee- hvor kom det fra Kråkefjas!? :lol:

Jeg bestilte en fra ebay isted, som kostet 60 kroner. Hvis jeg er fornøyd, kan jeg si ifra. Da blir det iallfall flere på meg.

var det en annen enn den jeg linket til over her?

Skrevet

Fra mitt hjerte

Gjest Armule
Skrevet

var det en annen enn den jeg linket til over her?

Ja, det var det. Jeg gikk for en mer litt loose fit! Kan sende link i morgen (er litt wasted nå :P)

Skrevet

Cubus 150 kr :jepp:

21600521_viscose_loose_pants_grey_trousers_a.png

• Liker 1
Gjest Wei Wei
Skrevet

Ja raporter gjerne.

Gjest Wei Wei
Skrevet

Cubus 150 kr :jepp:

Er de gode?

Til dere andre: Foretrekker dere klær fra eBay eller lavpriskjeder i Norge hvis det er ca samme prisklasse?

Skrevet

Er de gode?

Til dere andre: Foretrekker dere klær fra eBay eller lavpriskjeder i Norge hvis det er ca samme prisklasse?

Jeg bruker ikke mine til trening, men på jobb i barnehagen der det er mye opp og ned på gulvet, løft, ut på tur og eskapader på lekeplassen. De er superbehagelig. Mine har blitt fort nuppete men det kan være fordi jeg ofte bruker de under overtrekksbukser. Jeg har vel tre sorte, to forskjellige brunfarger, lys og mørk grå.

Skrevet (endret)

Jeg har 5 stk av de buksene fra Cubus, 2 lys grå, en mørk grå, en hvit (har jeg nesten ikke brukt, er gjennomsiktig), og en brun. ELSKER de! Bruker de til Yoga, til kosebukse, og i graviditeten har jeg nesten ikke hatt på meg noe annet. De blir litt nuppete, men det er å forvente til den prisen, så jeg bryr meg ikke. :danse:

Endret av Akvarium85
Gjest Armule
Skrevet

Ja, min ble også forferdelig nuppete (fra Cubus). Var ikke så interessert i å kjøpe flere, da.

Skrevet

Jeg har 2 stykker fra Rush couture og jeg virkelig elsker de.

Ja prisen er stiv, men kvaliteten er super og jeg synes yogabuksene er utrolig kule. Disse 2 har jeg.

cross_blades_yoga_pant_black_b_thumb.jpg

thigh_five_white_s1.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 2 stykker fra Rush couture og jeg virkelig elsker de.

Ja prisen er stiv, men kvaliteten er super og jeg synes yogabuksene er utrolig kule. Disse 2 har jeg.

cross_blades_yoga_pant_black_b_thumb.jpg

thigh_five_white_s1.jpg

Oi wow.. Er de fra superkul.no? Kan ikke helt fatte at noen A) synes det er er fint, og B) vil betale masse penger for de?! Havner vel i samme kategori som Ed Hardy.. Harry! :hakeslepp:

Anonym poster: 69bac0971cd51c0e6c8819c0d8a77e9c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud! Jeg googlet Rush Couture nå, og de er enda værre enn superkul.no! Jersey Shore klær!

http://www.rushcoutureapparel.com/

Sykeste! Du tullet sant?

Anonym poster: 69bac0971cd51c0e6c8819c0d8a77e9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...