Tga93 Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Hei ! Jeg har hatt så mange hårfarger at jeg har rett å slett ikke tellingen.. Men i mars 2011 så farget jeg håret blondt, ble ikke sikkelig blondt/ platinablondt før februar 2012, så det var en laaang prosess.. jeg farget håret tilbake til den orginale fargen min som er nøtte brun, så i november 2012 farget jeg det rødt, ikke knall rødt, men en varm rød farge, jeg hadde den fargen i 4mnd, så ble jeg brunette igjen :-) Etter en feil forrige uke, ville jeg har blonde striper i det... Så jeg var så dum at jeg kjøpte 2 stripe pakker på H&M.. Fargen såg fin ut når jeg hadde den i , men når jeg skyllet den ut ble det heeelt oransj.. Så gjorde jeg noe enda dummere og kjøpte bleking på bunnpris og bleket de "stripene" på nytt endte me at det ble flekker over hele håret.. Jeg skyllte det ut og jeg så ikke ut, håret var oransj og tørt .. I nød dagen etter kjøpte jeg to nye hårfargningspakker i brun og jeg fikk "tilbake" det brune håret. Håret mitt nå er veldig tørt men det er ikke så veldig slitt, har tatt en god hårkur i 30min, 2 ganger denne uken :-) Men jeg savner det platinablonde håret mitt som jeg hadde ! Jeg tenker på og stripe meg med frisøren, tror dere jeg blir platinablond til August om jeg gjør det ? og er det lurt ?
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 3 blekebehandliger og 2 fargehandlinger på samme dag? Vær glad du fortsatt har hår! Du bør vente en god stund før du utsetter håret ditt for noe mere. Kur det masse, og venn deg til å være brunette fremover Anonym poster: 5bfa2114ad6d23723ed3e8355c1a1d55
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #3 Skrevet 19. april 2013 Dette høres jo ut som meg og mitt hår Og av erfaring vil jeg bare si, gi håret litt god tid før du begynner å bleke det igjen. Og gjør det isåfall hos frisøren. Med så mye farge + striping + farge i håret du har nå, er det ikke bare virkelig slitt, men jeg ser for meg det neppe vil bli så lyst som du håper på akkurat for øyeblikket. I verste fall blir det tyggishår og detter av. Jeg sitter for øyeblikket med VELDIG lyst hår, nesten litt for lyst etter min mening. Det jeg gjorde nå det siste året var å få noen foliestriper i håret mitt hos frisør til å begynne med, som lysnet litt av det ekle rødskjæret jeg greide å lage på meg selv ved mørkeblond hjemmefarging. Er mørkeblond naturlig nemlif, men det jeg trodde var en askefarge viste seg og inneholde et ekkelt rødskjær. *Blæh* Og med jevne mellomrom, etter mye kurer og tuppeklippimg, fikk jeg lagt inn flere og flere blonde foliestriper med tiden. Nå er det lyst, men det var en lang og tung vei å komme dit. Anonym poster: 2a9bd9b9f1004fe2692750e38a05ac8d
Tga93 Skrevet 20. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2013 Dette høres jo ut som meg og mitt hår Og av erfaring vil jeg bare si, gi håret litt god tid før du begynner å bleke det igjen. Og gjør det isåfall hos frisøren. Med så mye farge + striping + farge i håret du har nå, er det ikke bare virkelig slitt, men jeg ser for meg det neppe vil bli så lyst som du håper på akkurat for øyeblikket. I verste fall blir det tyggishår og detter av. Jeg sitter for øyeblikket med VELDIG lyst hår, nesten litt for lyst etter min mening. Det jeg gjorde nå det siste året var å få noen foliestriper i håret mitt hos frisør til å begynne med, som lysnet litt av det ekle rødskjæret jeg greide å lage på meg selv ved mørkeblond hjemmefarging. Er mørkeblond naturlig nemlif, men det jeg trodde var en askefarge viste seg og inneholde et ekkelt rødskjær. *Blæh* Og med jevne mellomrom, etter mye kurer og tuppeklippimg, fikk jeg lagt inn flere og flere blonde foliestriper med tiden. Nå er det lyst, men det var en lang og tung vei å komme dit. Anonym poster: 2a9bd9b9f1004fe2692750e38a05ac8d Ja, det hørtest ut som en lang prosess ! Jeg har lagt vekk strittetanga til juli, skal prøve å ikke stritte håret, noe som jeg gjorde hele tiden før ! Men ja, håret mitt må ha hvile nå, så jeg skal vente til kanskje juni og stripe det, så får jeg bare forsette med gode hårkurer :-)
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #5 Skrevet 20. april 2013 Ville ikke gjort noe med håret på en stund nå, men om du skal bleke håret hjemme, ville jeg brukt depend, og lillashampo (feks loreal silver). Da blir det lyst med en gang (i alle fall på meg), og du slipper flere runder som sliter desto mer på håret. Anonym poster: 97d6d54c61c065508edc369d2a745773
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå