AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Ja, da skal jeg begynne å mase om Biebern igjen. Var nemlig på konserten i går og da fikk vi beskjed om at det ikke var lov å ta med mat og drikke inn i arenaen. Jeg syntes dette var veldig rart mtp at de har vist til at det er viktig å få i seg nok drikke, da det blir utrolig varmt inne på arenaen. Da konserten var i gang ble det mye trengsel og folk var tørste og varme. De delte ut litt vann sånn inne i mellom men absolutt ikke nok i forhold til mengden av trykk, varme og mennesker som var inne på konserten. Det jeg spør meg om da er hvorfor skal de nekte oss å ta med oss vann inn på arenaen når de ikke deler ut vann der inne? Mange som sto ved meg spurte opp til flere ganger om de kunne få vann av vaktene/røde kors men fikk som svar; det har vi ikke her. Da må du gå ut å kjøpe deg vann. (Som forøvrig kostet 44 kroner for et glass). Mange av de som spurte om vann, endte tilslutt med å besvime og måtte bli bært ut av konserten. Ahhh, måtte bare få ut denne frustrasjonen over noe så dumt. Anonym poster: 1783e7cca3795984413d5c3bb5221658
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 Da har jeg et godt råd: Ikke dra på justin bieber konsert. Er sånn på alle konserter jeg har vært på også at det ikke er lov. Anonym poster: 340740754c1e55c4537bca7bf67e7ef9
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #3 Skrevet 19. april 2013 Det er en fast regel på Arenaen. Dette fordi de vil tjene penger i sin egen kiosk og har derfor monopol på mat og drikke. Gjelder alle arangementene der (og i alle andre arenaer jeg vet om) Anonym poster: 3da52c86ca77ed77d9054689f4262433
Gjest Funky Punk Skrevet 19. april 2013 #4 Skrevet 19. april 2013 Det er ikke bare for at de skal tjene penger på egen kiosk, men også for å forhindre at det smugles inn alkohol. De kan ikke lukte og smake på alt som tas med, så da er det enklere å dra en strek ved at ingenting er lov
Meaty Skrevet 19. april 2013 #5 Skrevet 19. april 2013 Da jeg var på Eurovision song contest hadde jeg tre Kuli-kartonger i veska mi. Jeg fikk da skryt av vakta som sjekka veska mi for å ha tatt med meg drikke som faktisk var lov å ha med. Det var flasker som ikke var lov da, i hvert fall. Mulig det er andre regler når det er "vanlige" konserter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå