Gå til innhold

Så ble jeg dumpet da.. Hvordan finne selvtillitten igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så, etter en del år og et samboerskap ble jeg brått dumpet uten forvarsel.. Sitter igjen som et stort spørsmålstegn og lurer på hva jeg har gjort galt.. Så virkelig ikke dette komme. Hvordan bygge opp selvtillitten igjen etter dette? Vil så gjerne bare komme meg videre og få fullført studier, eksamen, alt, men står liksom fast...

Hjelp... :-/

Anonym poster: 70b21d351b01e44d510f7097dfd6e5ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så, etter en del år og et samboerskap ble jeg brått dumpet uten forvarsel.. Sitter igjen som et stort spørsmålstegn og lurer på hva jeg har gjort galt.. Så virkelig ikke dette komme. Hvordan bygge opp selvtillitten igjen etter dette? Vil så gjerne bare komme meg videre og få fullført studier, eksamen, alt, men står liksom fast...

Hjelp... :-/

Så leit å høre...

Har ikke din eks fortalt deg hvorfor h*n valgte å slå opp med deg?

Anonym poster: 12acc965de5ee0cfd9c6fc906ff24693

Gjest Elissima
Skrevet

Beklager å høre dette. menn er feige idioter desverre. Og ødelegger oss jenter. Så håper du finner en måte å komme over det, og at du består examen. Tenk at han drittsekken ikke skal få ødelegge for resultatene dine!

Skrevet

Kva for eit kjønn er TS?

Gjest Gjest_surfot
Skrevet

Gir deg en klem jeg først :yvonne:

Fikk du vite hvorfor han gjorde det slutt? Er veldig tungt når man blir revet bort fra noe man trodde var trygt og sikkert. Du må nesten ta tiden til bruk og komme deg over dette, det er vel det beste rådet mitt. I mitt tilfelle brukte jeg mye av tiden med venner og fikk kommet meg ut, istedenfor hjemme med vonde tanker, som i seg selv var veldig destruktive.

Skrevet

Beklager å høre dette. menn er feige idioter desverre. Og ødelegger oss jenter. Så håper du finner en måte å komme over det, og at du består examen. Tenk at han drittsekken ikke skal få ødelegge for resultatene dine!

Hvorfor går du automatisk ut fra at TS er en kvinne?

Gjest Elissima
Skrevet

Hvorfor går du automatisk ut fra at TS er en kvinne?

Vi er jo på kvinneguiden..

AnonymBruker
Skrevet

Vi er jo på kvinneguiden..

Det er da masse mannlige brukere her

Anonym poster: b13596a2fa55f6b1588a1f25d3f1e15b

AnonymBruker
Skrevet

Kva for eit kjønn er TS?

Jente..

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gir deg en klem jeg først :yvonne:

Fikk du vite hvorfor han gjorde det slutt? Er veldig tungt når man blir revet bort fra noe man trodde var trygt og sikkert. Du må nesten ta tiden til bruk og komme deg over dette, det er vel det beste rådet mitt. I mitt tilfelle brukte jeg mye av tiden med venner og fikk kommet meg ut, istedenfor hjemme med vonde tanker, som i seg selv var veldig destruktive.

Takk! :)

Ja... Det er vel derfor jeg er litt på bunnen. Blant annet fordi at jeg kan være litt egoistisk.. Og fordi at jeg ikke er like sosial som han. Er litt sjenert.

Jeg bare skjønner ikke helt det med ego.. Alle andre sier gjør alltid narr av meg for at jeg ikke vet hva jeg vil.. Og hvis jeg er ego så vil jeg jo virkelig forandre på det for det er jo en fryktelig dårlig egenskap..

ts

Skrevet

Jente..

ts

Åja. Og kva var problemet?

AnonymBruker
Skrevet

Åja. Og kva var problemet?

Kan du slutte?

Anonym poster: 735a5708b48b016531f11392acb775c4

Skrevet

Kan du slutte?

Anonym poster: 735a5708b48b016531f11392acb775c4

Med kva då?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...