Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt god kontakt med en fyr en stund nå.

Vi bor på forskjellige plasser, og derfor ble vi enige om at vi skulle la være å ha så mye kontakt, og heller ta den opp igjen om 1,5 mnd, da jeg er ferdig med skolen.

Er det noen som har noe erfaring med det? Er redd det bare renner ut i sanden jeg..

Anonym poster: 0abb043d2f01c4283052e33244cd9ab7

Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Hvorfor kan dere ikke ha kontakt på 1-2 mnd fordi dere ikke bor samme sted?

Gjest Wei Wei
Skrevet

Hvorfor sluttet dere å ha kontakt?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan dere ikke ha kontakt på 1-2 mnd fordi dere ikke bor samme sted?

Hvorfor sluttet dere å ha kontakt?

Fordi det bare blir tomme ord, da vi ikke får møtes før om 1,5 mnd uansett..

Vi skal forsatt ha kontakt, men ikke så mye som vi pleier, da jeg er opptatt med skole og han er opptatt med jobb. Det at vi ikke får møttes nå, sliter meg ut.

Får jeg han litt på avstand, vil jeg kanskje ikke tenke så mye på det, og tiden vil gå fortere. Tror dere ikke det..?

Jeg er ferdig på skolen om 1,5 mnd og da har han flyttet nærmere.

- ts

Skrevet

Jeg personlig ville nok ha hatt en del kontakt i 1,5 mnd enn minimalt med det. Altså det er jo ikke så utrolig lenge? Dere får vel gjøre hva som passer dere best. For meg hadde det nok vært værre med lite kontakt enn litt daglig :)

• Liker 1
Skrevet

Han er ikke interssert...hadde han vært det haddehan ønsket å ha kontakt med deg. 1,5 mnd er ikke lenge uansett så ser ikke poenget med å droppe kontakten bare fordi dere ikke får møtt hverandre på 1,5 mnd.

Det vil nok renne ut i sanden ja..

Skrevet

Hvis man bare kan kutte ut kontakten sånn er det vel ikke den helt store kjærligheten??

AnonymBruker
Skrevet

Er det jeg er redd for..

Hadde det vært 4 mnd, hadde det ikke gått.. Men 1,5 er ikke lenge, så det er ett håp. Ingen som har gått gjennom noe sånt?

Jeg vet ikke lenger. :(

- ts

Skrevet

Det er da ikke så lenge! Prøv å skype, da er det lettere å ha en engasjert samtale. Men selvfølgelig ikke hver dag. Hva om dere har en skype date en gang i uka?

Skrevet

hvem av dere var det som kom med dette forslaget..? høres utrolig merkelig ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvem av dere var det som kom med dette forslaget..? høres utrolig merkelig ut.

Jeg forklarte han at jeg var nødt å vite hvor han stod eller hva han tenkte om oss.

Om vi skulle vente til jeg var ferdig med skolen, eller om vi bare skulle kutte det ut nå. Jeg har lite lyst å gå rundt å tenke og sløse bort tid om han allerede vet med sikkerhet at det ikke er noe å satse på.

Jeg sa vi like greit skulle kutte det ut, fordi han virket så usikker. Da sa han at han ikke ville kutte ut alt, men vente til jeg var ferdig på skolen. At vi forsatt har kontakt, og ser hva som skjer da. Da har han flyttet og avstanden er ikke lenger ett problem.

For meg er det mer sånn; alt eller ingenting, men det var han ikke enig i.

- ts

Skrevet

Prøv det da vel. Dere kan jo ha kontakt hele tiden, men ro det litt ned. Så kan du konsentrere deg om å gjøre ferdig skolen og så kan dere ta opp kontakten igjen etter det. Så får dere se da, hvordan det blir når han flytter nærmere og du har bedre tid. 1,5 mnd er ikke så lenge, så dere har vel tid til å gi hverandre såpass tid? Noen bruker lengre tid enn andre på å være sikre på hva de vil, så at han ikke kan gi deg et godt svar behøver ikke å være et dårlig tegn.

Det kommer selvsagt an på hva du mener med "en god stund nå"....?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke så lenge. Tusen takk for tips, får bare prøve.

Går det ikke, så var det nok aldri ment2be heller. :)

En god stund mener jeg ett par måneder.

Skrevet

Når jeg og min kjære var på det stadiet så var jeg i militæret, og vi så hverandre ikke på 6-8 uker. Null problem det, snakket sammen én gang i uka, samt noen meldinger. Min filosofi der er at dersom et forhold/begynnelsen på et forhold ikke takler litt avstand er det ikke verdt å fortsette det heller.

Skrevet

Når en foreslår at man skal kutte kontakten for så å ta den opp igjen ved senere anledning, så tror jeg det bare er for å fase ut forholdet på en litt "finere" måte enn å gjøre det slutt.

Han burde være mann nok til å si rett ut at han ikke er så interessert. Hvis han var interessert ville han ikke brydd seg om at det midlertidig er avstand, han ville ønsket å holde kontakt med deg jevnlig.

AnonymBruker
Skrevet

Når en foreslår at man skal kutte kontakten for så å ta den opp igjen ved senere anledning, så tror jeg det bare er for å fase ut forholdet på en litt "finere" måte enn å gjøre det slutt.

Han burde være mann nok til å si rett ut at han ikke er så interessert. Hvis han var interessert ville han ikke brydd seg om at det midlertidig er avstand, han ville ønsket å holde kontakt med deg jevnlig.

Ja, det ligger vel noe i det du sier.

Jeg sa faktisk at vi bare burde droppe det, men han ville absolutt ikke det. Forstår bare ikke hvorfor han sier det, om han ikke er noe interessert.

- ts

Skrevet

Ikke nødvendigvis. Noen ganger kan man være på et stadie i livet hvor man ikke klarer/kan prioritere ett nytt forhold akkurat da. Det behøver ikke dermed si at han ikke er interessert....

TS har jo gitt ham muligheten til å trekke seg, men det vil han jo ikke, det er jo faktisk TS som prøver å trekke seg ut.

AnonymBruker
Skrevet

-

Anonym poster: 1356106b7a87a85b425c583ada3e3c75

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror som hun over meg sier at han faktsik vil vente til du er ferdig med skolen.. :)

At det ikke har noe med at han ikke er interresert å gjøre.

Anonym poster: 1356106b7a87a85b425c583ada3e3c75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...