AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Hei! Noen som har prøvd Ripar Cover før? Ser jo ut som drømmeprodukter, så lenge det de sier om at det ikke er skadelig for huden er sant... Muligens ganske dyrt da (?). Noen som har prøvd dette før, og vet om det er bra og ca hva det koster? Hjemmesiden her; http://riparnordic.com/index.html Video her (fra ca. 02.05); Anonym poster: 8e822c9be40761edb6fa047cac5ac415
langbein86 Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 Jeg har en foundation fra ripar, men er dessverre ikke fornøyd. den blir kakete og ujevn. Prisen var ikke så gæren da, 300-400 kroner.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #3 Skrevet 19. april 2013 Jeg har en foundation fra ripar, men er dessverre ikke fornøyd. den blir kakete og ujevn. Prisen var ikke så gæren da, 300-400 kroner. Kan det ha noe å gjøre med hva slags hud du har? Min er fuktfattig og sensitiv, tror jeg (?). Har litt uren hud, så det største problemet er å finne noe som dekker nok uten å kline på for mye greier. Har bare opplevd kakete resultat om jeg bruker store mengder foundation og pudder for å dekke alt. Anonym poster: 8e822c9be40761edb6fa047cac5ac415
langbein86 Skrevet 19. april 2013 #4 Skrevet 19. april 2013 Kan det ha noe å gjøre med hva slags hud du har? Min er fuktfattig og sensitiv, tror jeg (?). Har litt uren hud, så det største problemet er å finne noe som dekker nok uten å kline på for mye greier. Har bare opplevd kakete resultat om jeg bruker store mengder foundation og pudder for å dekke alt. Anonym poster: 8e822c9be40761edb6fa047cac5ac415 Har litt fet hud som fort blir blank. Kan hende den blir bedre på deg, så bare å prøve:)
snilla Skrevet 19. april 2013 #5 Skrevet 19. april 2013 Jeg fikk lagt ripar sminke på en salong, det var gratis så tenkte "whynot". Jeg liker ikke så godt veldig dekkende sminke, så skjønte raskt jeg ikke kom til å kjøpe. Det var som å gå med en maske, men om man ikke kom veldig nært ansiktet mitt så der veldig fint og proft ut problemet - it broke me out. Så sykt også. Jeg får litt kviser på haka og i panna, men helt seriøst.. Jeg hadde små kuler i HELE ansiktet, var rød og tørr og.. Alt på en gang! Jeg sa på forhånd at jeg hadde sensitiv hud, men sminkøren mente det ikke ville være noe problem siden denne sminken var for sensitiv hud. Bah. Sikkert ikke alle som reagerer på samme måten, men jeg ville vært skeptisk om du vanligvis kan reagere på sminke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå