AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #61 Del Skrevet 29. april 2013 Man sender ikke en 10 åring alene på en slik konsert der 30 000 andre også skulle. Da er det foreldrene det er noe galt med. Jeg kjenner mange 19 åringer som fint kan være med jenter på 15-16, fordi de er umodne. Dagens ungdommer er ikke som menn/gutter for 30-50 år siden. Da de var 16 jobbet de hardt, mens dagens 16 åringer bo hjemme og knapt orker å komme seg på skolen. De har alle hjelpemidler tilgjenglig som tv, pc, ipad, mobiler osv. Og foreldrene gir dem penger, såpass mye penger at de ikke gidder å jobbe. Så jo, en 19 åring kan faktisk date ei på 15. Nå er de på 15 litt modnere enn guttene, så ekkelt er det ikke. Og det ville vært eklere om han sang OLLG til ei dame på 45 Fansen er ung ja, men mange over 20 digger Justin, og dama hans selv er da 2 år eldre. At de melker dette popfenomenet kan slå tilbake på dem. Men skriver flere og gode sanger så er han populær lenge enda. Anonym poster: 59d7a03040566cc19e8906c645875a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #62 Del Skrevet 29. april 2013 Justin :wow: Anonym poster: 3402cb5940e5578b9e269326ecadfa5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #63 Del Skrevet 29. april 2013 Anonym poster: 59d7a03040566cc19e8906c645875a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkerstøv Skrevet 30. april 2013 #64 Del Skrevet 30. april 2013 Det har lenge vært kjent at enkelte kvinner har noe i mot penere, mer vellykkede kvinner (fotballfrue var bare et eksempel, så ikke heng dere opp i det). Jeg sier ikke at dette gjelder alle, men mange. Helt fra man går på ungdomsskolen til man er voksen i arbeidslivet opplever man jenter/kvinner som baksnakker og rakker ned på andre kvinner, som oftest fordi de føler seg truet av disse. Jeg trodde ikke dette fenomenet gjaldt menn. Helt til jeg leste kommentarene under diverse artikler på vg osv, som handlet om Justin Bieber. Jeg er jente selv, og har aldri likt musikken til JB, men jeg har aldri mislikt han som person for det om - jeg har rett og slett aldri brydd meg om han eller ofret han en tanke. Men det virket det som at mange av disse voksne mennene som skrev kommentarene hadde! Og det var ikke snille ting de hadde å si. Dette gjelder ikke bare på internett, jeg har også opplevd dette med kompiser av meg. Det finnes jo sikkert flere tenåringsjenter med like "irriterende" musikk som Biebers, så hvorfor har disse guttene så mye i mot akkurat han, ikke bare mot musikken hans, men han som person? Har noen av dere noen tanker om dette? Anonym poster: dd3622972d2110cb6ece4767c2a9a659 Som du sikkert ser har de fleste her inne allerede hengt seg oppi dette. Er tydeligvis et eller annet spesielt med den dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #65 Del Skrevet 30. april 2013 Er så spent på om han er sammen med Selena igjen jeg. Det skrives så mye forskjellig. Noen sier ja, andre sier nei. De er da så perfekte sammen, har sett på youtube videoklipp av dem. Og den nydelige sangen han skrev til henne Nothing like us. SMELT, SUKK, STØNN, HYL OG GRIN TIL DET IKKE FINNES TÅRER MER :hjerter: Anonym poster: 59d7a03040566cc19e8906c645875a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå