Gå til innhold

Menn misliker justin bieber, kvinner misliker fotballfrue etc

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg liker ingen av dem.

Jeg er helt likegyldig til begge to. Det fins da viktigere ting å bruke energien på?

(Mann)

Anonym poster: d48479c715eff014e9d31b51f6cc6449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tviler på den mann/kvinne generaliseringen, og kjenner meg ikke igjen i den. De fleste jeg kjenner misliker JB, fordi musikken er dårlig, strømlinjeprodusert pop, menn og kvinner. Fotballfrue har aldri vært et tema i mine kretser, men da feks Sophie Elise var på den forsiden var det flest menn på fjesboka mi som disset henne og kom med kommentarer om at hun ikke var deres kopp te. De fleste jentene forsvarte hennes rett til sitt image.

Selv synes jeg både JB og FF er dårlige forbilder for kidsa. JB pga sin bøllete fremferd og meninger om feks abort, FF fordi hun fremmer helseskadelige idealer.

Anonym poster: 9f9818a93aab2e29e667ed715a113e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er misunnelig på Caroline fordi hun rett og slett er perfekt. Hun har en perfekt kropp, hun hadde kjempe gode karakterer fra skolen, er utrolig pen og har et utrolig fint hus. Skulle ønske jeg var mer lik henne! Det gjør meg misunnelig ;)

Anonym poster: 8a1624687739c94348179b6b1197277b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes J.B har en kjempefin stemme jeg. Når han synger akustisk til en gitar så ble jeg faktisk så rørt at tårene rant, jeg fikk lyst å hylgrine :rødme: Jeg er over 30 så noe må denne fine gutten gjøre med oss. Han har noen nydelig øyne også, Jeg forstår unge jenter veldig godt jeg, men hvis de ikke hadde hylt slik og ikke rent ned dører, biler, hoteller osv så kunne Justin Bieber kommet i gatene og hilst på dem der, men nå må han gjemme seg alle veier for å unngå ulykker. Jenter løper han og crewet rett ned. Det fortalte de i en dokumentar som ligger ute på youtube. All around the world tour, søk på den så kommer dokumentaren opp. Han jobber 16 timers dager, reiser i mange land og jeg vil tro han blir sliten.

Anonym poster: 59d7a03040566cc19e8906c645875a1a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes J.B har en kjempefin stemme jeg. Når han synger akustisk til en gitar så ble jeg faktisk så rørt at tårene rant, jeg fikk lyst å hylgrine :rødme: Jeg er over 30 så noe må denne fine gutten gjøre med oss. Han har noen nydelig øyne også, Jeg forstår unge jenter veldig godt jeg, men hvis de ikke hadde hylt slik og ikke rent ned dører, biler, hoteller osv så kunne Justin Bieber kommet i gatene og hilst på dem der, men nå må han gjemme seg alle veier for å unngå ulykker. Jenter løper han og crewet rett ned. Det fortalte de i en dokumentar som ligger ute på youtube. All around the world tour, søk på den så kommer dokumentaren opp. Han jobber 16 timers dager, reiser i mange land og jeg vil tro han blir sliten.

Han er nok dritlei beliberne, for å si det mildt. OLLG-jentene tror at det var like spesielt for Justin å synge foran dem på scenen som opplevelsen var for dem. For han er dette bare jobb og beliberne er hans største fans, så han kan jo heller ikke oppføre seg dårlig. Det var vel en grunn til at han ikke viste seg utenom konsertene da han var i Norge. Hadde jeg vært han, hadde jeg faktisk vært vettskremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du har ikke lov til å komme med positive innlegg om JB.

Det er blasfemi her på KG!

Anonym poster: 5b5c6c9bfcfdbe8cd305b471677c8d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

OLLG-jentene lever nok lenge på dette ja, mens Bieber glemmer dem nok fort. Han er mangemillionær. Tjener jo minst 100 millioner pr. konsert. Håper han takler presset og ikke begynner med dop ala Johnny Cash, Jerry lee Lewis og andre som brukte dop for å roe ned etter konsertene. Vi kan bare tenke oss hvor hardt det må være. 3 konserter på rad, dansing, synging og hyling. Så reising i fly etter siste konsert. Han sover sikkert på dagen og er oppe på natten. Hører sangen beauty and beat akkurat nå, kjempegod låt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tjente 300 mill i 2012, så han får nok ikke 100 mill pr konsert.

Men det jeg synes er så rart er at det er jo voksne menn på 30+ som skriver hatske innlegg i nettavisene. Hvorfor i alle dager bryr _de_ seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tjener nok 600 mill i 2013 da etter alle konsertene.

Menn liker han ikke pga sjalusi. Jentene elsker han og forguder han. Ingen mann i den vanlige gata blir rent ned slik, hylt til og grått hysterisk over. Menn liker nok dette, de liker å bli digget, elsket og forgudet, men det gjør jo ikke jenter til kjæresten. En superstjerne som J.B derimot, ja han løper de ned, hyler, skriker og blir helt hysterisk vill etter. Derfor er menn sjalu og føler seg usikre. Derfor liker de ikke en konkurrent.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men menn?? Hvorfor vil menn på 30+ ha 12-16 åringer løpende etter seg?? Hadde skjønt det om det var gutter i samme alder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei kan så si, liker ikke menn de litt yngre da?? Jo yngre jo bedre? :P Hva sier dere menn/gutter selv?

Hvorfor ser dere på herlige Justin Bieber som farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjener nok 600 mill i 2013 da etter alle konsertene.

Menn liker han ikke pga sjalusi. Jentene elsker han og forguder han. Ingen mann i den vanlige gata blir rent ned slik, hylt til og grått hysterisk over. Menn liker nok dette, de liker å bli digget, elsket og forgudet, men det gjør jo ikke jenter til kjæresten. En superstjerne som J.B derimot, ja han løper de ned, hyler, skriker og blir helt hysterisk vill etter. Derfor er menn sjalu og føler seg usikre. Derfor liker de ikke en konkurrent.

Les hva jeg skrev i innlegg 39.

Det hadde vært en holdbar forklaring hvis vi hadde levd i et univers der gutter pleier å hate alle mannlige artister som er popukære hos jentene, hvis vi hadde levd i en verden der guttene på 50- og begynnelsen av 60-tallet hatet eller vendte ryggen til Elvis, der guttene på 60-tallet hatet Beatles, der guttene på 70-tallet hatet Bowie, der guttene på 2000-tallet hatet Eminem osv osv. Slik er det jo ikke. Helt siden Elvis har guttene hatt artister som forbilder og at jentene besvimte hadde ingen negativ betydning for heltedyrkingen. Så sjalusiforklaringen holder ikke vann.

Vi må skille mellom artister av den typen som er skreddersydd for å appellere til unge jenter og bare dem, og superstjerner som er kjekke, rike og kule og som guttene også ser opp til og har som idealer. Guttere i boy bands er typisk eksempel på den første, det er ingen grunn til å hate dem, men det er heller ikke så rart at de først og fremst appellerer til jenter. Dette er på et vis nisjeartister som først og fremst henvender seg til unge jenter, og det er helt kurant, ikke noe galt i det, men man må ikke begynne å snakke om sjalusi om guttene ikke bryr seg like mye om dem:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/cd/The-Osmonds.jpg

http://bsb.mfbiz.com/communities/1/004/007/182/441/images/4528484524.jpg

http://www.poplick.dk/media/83497/take-that-censored.jpg

http://cdn.madamenoire.com/wp-content/uploads/2012/05/nsync-1.jpg

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at musikken er mer eller mindre likegyldig her. Det er det vanvittige hysteriet rundt JB som får mange menn (og en del kvinner) til å reagere. Og egentlig synes jeg det er litt trist at tenåringsjenter forelsker seg i et uoppnåelig objekt mens det kryr av fine gutter som vil være sammen med dem.

FF vet jeg nesten ikke noe om, og på det området foretrekker jeg å være uvitende. Når det gjelder andre kvinnelige kjendiser, kan jeg bare tilføye at selv om jeg var forelsket i Kate Bush i min ungdom, hadde det ingenting å si for mine forelskelser ellers. Jeg håper belieberne har det på samme måte.

Kva står FF for? Justin Bieber har eg høyrd om, men musikken hans veit eg ingenting om. Eg føretrekk Wagner, om ein månad fyller verdsgeniet 200 år, det er nyhende avisene lyt skriva om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva står FF for? Justin Bieber har eg høyrd om, men musikken hans veit eg ingenting om. Eg føretrekk Wagner, om ein månad fyller verdsgeniet 200 år, det er nyhende avisene lyt skriva om.

FF står for Fotballfrue. Hadde vi diskutert Wagner, ville det antakelig stått for fortissimo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF står for Fotballfrue. Hadde vi diskutert Wagner, ville det antakelig stått for fortissimo.

ff ja, men slikt noko har vel ikkje kvinnfolka her inne greie på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Det er en ekstrem digging av denne herlige gutten, jeg ser updates fra konserten i Stockholm nå. Jenter besvimer og brøler til de mister stemmen. Men det han fortjener er aplaus, hvorfor klapper de ikke??

De må klappe, ikke skrike! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater industrien han vanker i, sjangeren han lager musikk på, måten han utfører denne musikken på, innholdet i tekstene... Egentlig alt.

Jeg hadde ikke så mye imot JB før, men det har blitt verre i det siste. For meg fremstår han som en pompøs liten fjott, og gjengen han jobber for har tydeligvis kyniske hensikter. Tjener rå penger på usikre små jenteunger, ta for eks "meet & greet" ordningen, som tydeligvis er en stor flopp. Hele denne greien med "Belive" osv. Han er stor, han er kjent, han er rik, han er sjarmerende. Men han er også en ekkel liten fjott.

Si meg, er det ingen som syns det er rart at en 19 år gammel mann sitter med en 15 åring på fanget, mens han synger at han vil "ta henne med seg hjem".

Kom igjen da! Hvis ikke det er creepy, er det faen noe galt med hodet deres.

Jeg er også boksefan, eller jeg følger hvertfall med. For min del fikk han ekstra negative poeng for å slenge dritt til Manny Pacquiao etter at han tapte mot Floyd Mayweather. Fjotten sitter faktisk der og slenger dritt til antakeligvis verdens beste bokser de siste 30 årene, som om han skulle sagt noe.

-Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er mange 15 åringer som råner med 19 åringer så synes ikke det er så grusomt. Hadde vært verre hvis OLLG jentene var nede i 10-12 års alderen. De velger ut de som ikke er så små. Og meet and greet er bare et bilde og så ut, men det er en opplevelse for den personen som digger og elsker Justin.

Jeg håper også at de rundt han tar vare på han, at suksessen ikke går helt til hode på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange 15 åringer som råner med 19 åringer så synes ikke det er så grusomt. Hadde vært verre hvis OLLG jentene var nede i 10-12 års alderen. De velger ut de som ikke er så små. Og meet and greet er bare et bilde og så ut, men det er en opplevelse for den personen som digger og elsker Justin.

Jeg håper også at de rundt han tar vare på han, at suksessen ikke går helt til hode på han.

"Er mange 15 åringer som råner med 19 åringer så synes ikke det er så grusomt"

Neivel?

Det syns jeg. Ekkelt, harry, idiotisk. Men det er nå bare meg. Hadde en eller annen 19 åring komt for å "råne rundt" med min 15 år gamle datter som gikk i 10 klasse... Haha. Hadde ikke skjedd.

Jeg er rimelig overbevist at suksessen har gått veldig til hode på han. Noe det egentlig ikke burde. Han har da virkelig ikke gjort noe legendarisk. Han sang og danset litt, alle syntes han var så søt. Store selskaper fikk nys om dette, de kontaktet han og gjorde pengemaskin ut av musikken og han som person. Nå skriker alle landets 10-12 åringer etter han, en god del tenåringer og ganske mange 19-20 åringer. Men det som er greien med Bieber, virker det som for meg er at nesten alle grupper misliker han. Han har en hardcore fanbase og denne består av en haug mindre intelligente og utviklede jenteunger. Resten av samfunnet misliker han, eller tolerer han - Eller så jatter de bare med.

-Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...