AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #21 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg er jo ikke dum, skrev jo ikke det uten å vite at jeg selv svarte som anonym bruker. Grunnen til at jeg gjør det er fordi jeg har et latterlig flaut brukernavn fra 2006, så jeg skriver alle mine (få) innlegg som anonym bruker. Skjønte bare ikke at du som mann måtte være anonym bruker for å si en slik ting? Jeg er ikke mann. Og ingen trenger å forklare hvorfor de skriver noe som anonym bruker. Med mindre de spør andre hvorfor de skriver som anonym bruker, da. Anonym poster: ca2dac102428e92b959542954b07af2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 19. april 2013 #22 Del Skrevet 19. april 2013 I følge dette forumet så er det helt greit for veldig mange menn at jenta er ung. Bare hun er over 16! Anonym poster: 90d33c71e265c58eff7da4d9b573d006 Etter det jeg har forstått, så er flesteparten av fansen hans under 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #23 Del Skrevet 19. april 2013 Etter det jeg har forstått, så er flesteparten av fansen hans under 16. Men herregud da... Skaff deg en katt eller noe. Anonym poster: 90d33c71e265c58eff7da4d9b573d006 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 19. april 2013 #24 Del Skrevet 19. april 2013 Men herregud da... Skaff deg en katt eller noe. Anonym poster: 90d33c71e265c58eff7da4d9b573d006 Jeg har en katt jeg Men uansett så tror jeg ikke at menn misliker Justin Bieber på grunn av at de er sjalu på han. Han greier ikke oppføre seg skikkelig engang, og ikke synes jeg han er noe fin å se på heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 19. april 2013 #25 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg misliker ikke fotballfrue - jeg kjenner henne ikke. Kan si at jeg ikke er fan av bloggen hennes ettersom jeg synes den er alt for preget av reklame og perfeksjonisme. Ikke synes jeg at hun har noe spesielt god stil som inspirerer meg heller. Jeg er heller ikke opptatt av lavkarbo. Kan helt enkelt si at den bloggen ikke er noe for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miller Skrevet 19. april 2013 #26 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Av samme grunn som at folk baksnakker. For å få seg selv til å føle seg bedre. Edit: Tror faktisk menn og kvinner er ganske like på dette området. Endret 19. april 2013 av Miller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #27 Del Skrevet 19. april 2013 Justin Bieber gir meg lyst til å drille fingrene inn iøre. Fotballfruen vet jeg ikke hvem er. Hilsen 24 år gammel kvinne Anonym poster: 4387213c3701b00bea91083ebfe11be2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #28 Del Skrevet 19. april 2013 Hvordan fikk dere denne tråden til å omhandle fotballfrue og hennes liv? Det står jo at det bare var et eksempel!! Dere trenger ikke å komme med forklaringer på hvorfor dere ikke er sjalu på henne, for det er det ingen som har sagt at dere er. Det var bare et eksempel blant mange kvinner (finnes selvsagt penere og bedre eksempler), pluss at det står at det gjelder enkelte kvinner, og ikke alle. Anonym poster: dd3622972d2110cb6ece4767c2a9a659 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miller Skrevet 19. april 2013 #29 Del Skrevet 19. april 2013 Justin Bieber gir meg lyst til å drille fingrene inn iøre. Fotballfruen vet jeg ikke hvem er. Hilsen 24 år gammel kvinne Anonym poster: 4387213c3701b00bea91083ebfe11be2 Men det betyr ikke at du har behov for å snakke negativt om han som person? Det er vel det som er temaet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #30 Del Skrevet 19. april 2013 Men det betyr ikke at du har behov for å snakke negativt om han som person? Det er vel det som er temaet her. Det er det eneste jeg har sagt om han, og det er også litt på grunn av all trafikken i Oslo om dagen. Jenter som går rundt med I <3 JB i ansiktet, synger og danser. Yes, jeg får lyst til å drille dem langt inn, men det bemerkes bare når jeg er i byen og ser fanklubben. Han er ikke noen som opptar livet mitt. De spiller han ikke på radiostasjonene jeg hører på. Jeg leser ikke sladerblader, de skriver aldri om noe spennende uansett. Anonym poster: 4387213c3701b00bea91083ebfe11be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 19. april 2013 #31 Del Skrevet 19. april 2013 ....Det finnes jo sikkert flere tenåringsjenter med like "irriterende" musikk som Biebers, så hvorfor har disse guttene så mye i mot akkurat han, ikke bare mot musikken hans, men han som person? Har noen av dere noen tanker om dette? Tja, man trenger vel hverken ha en master i sosialantropologi eller psykologi for å forstå at mange (unge) gutter ikke fikser et fenomen der nesten samtlige jenter i deres aldersgruppe bedriver nesegrus og hemningsløs beundring slik at gutta er fullstendig oversett, undervurdert og tilnærmet usynlige for disse hylende vesenene..... Blir ikke mye klinings da vett'u. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #32 Del Skrevet 19. april 2013 Fordi gutter føler seg truet av Bieber, han er kjekk, rik, kan danse, synge og er litt søt da Og dette skremmer menn når jentene hylskriker når de ser han og hører han. Forstår dem litt da, det er sterkt for dem. Drømmer som blir til virkelighet. Tipper mange har våte drømmer om han, fnis. Fotballfruen: jenter misliker henne pga hun er syltynn og trener mye. Alle jenter ønsker å være tynne og vakre. Fruen har på en måte drømmeliv, hun jobber ikke ( joda hun blogger, men dette er ikke en vanlig jobb for meg) hun har ikke et a4 liv. Hun fremstiller seg perfekt og lever prikkfritt liv. Jenter kan bli sjalu og tro alle menn elsker denne tynne dama. Anonym poster: 59d7a03040566cc19e8906c645875a1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lashara Skrevet 19. april 2013 #33 Del Skrevet 19. april 2013 sjalusiiiiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 19. april 2013 #34 Del Skrevet 19. april 2013 Fordi gutter føler seg truet av Bieber, han er kjekk, rik, kan danse, synge og er litt søt da Og dette skremmer menn når jentene hylskriker når de ser han og hører han. Forstår dem litt da, det er sterkt for dem. Drømmer som blir til virkelighet. Tipper mange har våte drømmer om han, fnis. Feil Fotballfruen: jenter misliker henne pga hun er syltynn og trener mye. Alle jenter ønsker å være tynne og vakre. Fruen har på en måte drømmeliv, hun jobber ikke ( joda hun blogger, men dette er ikke en vanlig jobb for meg) hun har ikke et a4 liv. Hun fremstiller seg perfekt og lever prikkfritt liv. Jenter kan bli sjalu og tro alle menn elsker denne tynne dama. Korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #35 Del Skrevet 19. april 2013 Jeg er jente selv og jeg liker ikke JB (som jeg sa i det første innlegget), men for det om snakker jeg ikke stygt om han uten grunn! Så hvorfor er det så mange menn som gjør det? Anonym poster: dd3622972d2110cb6ece4767c2a9a659 Jeg syns ikke fotballfrue er noe pen, jeg kan gå så langt som å si at jeg syns hun er mindre pen og kan oppriktig ikke forstå hvorfor noen uttaler at hun er pen. Hun ser gammel ut i trynet, bruker falske hår, negler og alt er falskt med dama - det er min oppriktige mening om utseendet. Har aldri deltatt i en fotballfrue-debatt og har egentlig ingen interesse av å snakke om henne, men føler for å si at en ikke syns hun ser ut i månelys uten å bli stemplet som misunnelig. Hvorfor folk misliker henne tror jeg har noe å gjøre med at hun er et dårlig forbilde, er sykelig opptatt av utseendet og kropp, og er så besatt av mat og trening at unge jenter bruker henne som inspirasjon for å få kroppen hennes, kroppen til en undervektig dame som mest sannsynlig lider av anoreksi og ortoreksi. Jeg forstår at folk kritiserer henne for dette. Anonym poster: 3009752d9be528dea7f9241f52a3ac21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #36 Del Skrevet 19. april 2013 Mange mannemenn hater da en fløtepus. Hetrofili (det evige fruktbare liv) er alt så. Anonym poster: 15412e811503a68183eb1f0a25db0e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 19. april 2013 #37 Del Skrevet 19. april 2013 Voksne menn og kvinner burde strengt tatt ikke bry seg om noen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 19. april 2013 #38 Del Skrevet 19. april 2013 Synes han har hatt en enorm vekst som musiker, de siste årene. Meningene hans derimot, og hvordan han ter seg, gjør at jeg misliker personen. Anne Frank som beliber. Yesh... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 19. april 2013 #39 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Fordi gutter føler seg truet av Bieber, han er kjekk, rik, kan danse, synge og er litt søt da Og dette skremmer menn når jentene hylskriker når de ser han og hører han. Forstår dem litt da, det er sterkt for dem. Drømmer som blir til virkelighet. Tipper mange har våte drømmer om han, fnis. Anonym poster: 59d7a03040566cc19e8906c645875a1a Tror ikke det er fullt så enkelt. Helt siden Elvis har jentene besvimt i kaoset og idoldyrkingen, uten at det betød at guttene hatet Elvis. Tvert imot, han var jo også guttenes ideal. Ikke hatet guttene Beatles heller, eller Rolling Stones, eller The Doors. Eller David Bowie, Genesis, Prince eller Nirvana, Blur, Oasis, Beck eller Coldplay, og slik kan man fortsette. Det er en viss type artist som utelukkende appellerer til jenter, og guttene i boy bands er typiske eksempler på slike. Hele ideen bak disse er at artistene først og fremst skal være skreddersydd for å appellere til unge jenter, musikken er sjelden veldig spennende, men guttene er kjekke. Det er ingen grunn til å hate dem, men det ville vært merkelig om gutter begynte å ha disse artistene som helter. Ikke fordi gutter ikke kan ha mannlige pophelter, men fordi disse boy band-artistene aldri har forsøkt å komme i den kategori at man kan være noe gutter ser opp til. De er og blir produkter skreddersydd de unge jentenes behov for estetikk, og har hverken ferdighetene eller tyngden som skal til for å appellere til begge kjønn. Endret 19. april 2013 av Cuckold 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #40 Del Skrevet 19. april 2013 Tror ikke det er fullt så enkelt. Helt siden Elvis har jentene besvimt i kaoset og idoldyrkingen, uten at det betød at guttene hatet Elvis. Tvert imot, han var jo også guttenes ideal. Ikke hatet guttene Beatles heller, eller Rolling Stones, eller The Doors. Eller David Bowie, Genesis, Prince eller Nirvana, Blur, Oasis, Beck eller Coldplay, og slik kan man fortsette. Det er en viss type artist som utelukkende appellerer til jenter, og guttene i boy bands er typiske eksempler på slike. Hele ideen bak disse er at artistene først og fremst skal være skreddersydd for å appellere til unge jenter, musikken er sjelden veldig spennende, men guttene er kjekke. Det er ingen grunn til å hate dem, men det ville vært merkelig om guttene begynte å ha disse artistene som helter. Ikke fordi gutter ikke kan ha mannlige helter, men fordi disse artistene aldri har forsøkt å komme i den kategori at man kan være noe guttene ser opp til. De er og blir skreddersydd de unge jentene og har hverken ferdighetene eller tyngden som skal til for å appellere til begge kjønn. Ikke hatet jentene Tori Amos heller, tvert i mot. Men Britney Spears var jentene sjalu på? -Jeg tror ikke på denne sjalusi teorien noen veier. Om en venninne står foran meg og sier at hun er sjalu på den kaffelatte-drikkende-Fotballfrua så kommer jeg til å tro at det er noe galt med venninna mi der og da, bekymre meg for henne sådan: Tror neppe det kommer til å oppleves. Tror heller mer på at det er en frustrasjon av at folk går på falskt image. At man lurer på hvorfor dette går an. Oppmerksomhet er bra oppmerksomhet, og det vet man nok å utnytte seg av i den bransjen: Bølle litt med gutta når det gjelder Justin, bølle litt med jentene når det gjelder Britney = Good business! Jeg orker ikke å verken være provosert eller frustrert, for det er nettopp det man er ute etter. Og det hjelper ikke heller å prøve å være den smarte i denne flommen: da er man jo bare sjalu. Men alt i alt så er det forståelig at jenter liker Justin og gutter Britney. Anonym poster: c305250f092511d1c0d633a606d926f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå