Gå til innhold

Menn misliker justin bieber, kvinner misliker fotballfrue etc

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det har lenge vært kjent at enkelte kvinner har noe i mot penere, mer vellykkede kvinner (fotballfrue var bare et eksempel, så ikke heng dere opp i det). Jeg sier ikke at dette gjelder alle, men mange. Helt fra man går på ungdomsskolen til man er voksen i arbeidslivet opplever man jenter/kvinner som baksnakker og rakker ned på andre kvinner, som oftest fordi de føler seg truet av disse.

Jeg trodde ikke dette fenomenet gjaldt menn. Helt til jeg leste kommentarene under diverse artikler på vg osv, som handlet om Justin Bieber. Jeg er jente selv, og har aldri likt musikken til JB, men jeg har aldri mislikt han som person for det om - jeg har rett og slett aldri brydd meg om han eller ofret han en tanke. Men det virket det som at mange av disse voksne mennene som skrev kommentarene hadde! Og det var ikke snille ting de hadde å si. Dette gjelder ikke bare på internett, jeg har også opplevd dette med kompiser av meg. Det finnes jo sikkert flere tenåringsjenter med like "irriterende" musikk som Biebers, så hvorfor har disse guttene så mye i mot akkurat han, ikke bare mot musikken hans, men han som person?

Har noen av dere noen tanker om dette?

Anonym poster: dd3622972d2110cb6ece4767c2a9a659

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Justin Bieber, pen? Søt, på en gutteaktig måte, kan jeg strekke meg til, til nøds. Han ser jo ut som en forvokst tenåring. Jeg kan forstå at tenåringsjenter liker ham, men han er no go for min del og de fleste jeg kjenner på min alder (25+).

Hva angår fotballfrue finnes det xx antall kvinner som er langt penere enn henne. I mine øyne er hun ikke spesielt ansiktspen.

Anonym poster: 3bce2a7a5713d7b9647c915129d48b79

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er mann og jeg har aldri likt fottballfrue. Så det ødelegger den teorien din.

Anonym poster: 7ed3d5bbe81a5486caee26aada78399d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Justin Bieber, pen? Søt, på en gutteaktig måte, kan jeg strekke meg til, til nøds. Han ser jo ut som en forvokst tenåring. Jeg kan forstå at tenåringsjenter liker ham, men han er no go for min del og de fleste jeg kjenner på min alder (25+).

Hva angår fotballfrue finnes det xx antall kvinner som er langt penere enn henne. I mine øyne er hun ikke spesielt ansiktspen.

Anonym poster: 3bce2a7a5713d7b9647c915129d48b79

Nå er han entenåring da, så det skulle bare mangle at han ser ut som en!

Anonym poster: 3d2c4a161ca8ebf154f14a44a8cace23

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er mann og jeg har aldri likt fottballfrue. Så det ødelegger den teorien din.

Anonym poster: 7ed3d5bbe81a5486caee26aada78399d

Hvorfor svarer du som anonymbruker da? :)

Jeg er jente selv og jeg liker ikke JB (som jeg sa i det første innlegget), men for det om snakker jeg ikke stygt om han uten grunn! Så hvorfor er det så mange menn som gjør det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tror kvinner missliker FF for helt andre ting enn utseendet. Hun fremstiller seg selv som ett perfekt eksempel på hvordan en husmor skal være. Nye negler, nye vipper, nytt hår osv. Hun later som hun svinser rundt på kjøkkenet i korte kjoler og høye heler mens hun disker opp "egne" oppskrifter fra boken sin.

Vi "dødelige" kvinner blir provosert av det.

Når det kommer til JB så har jeg ikke egentlig merket meg at menn misliker ham. Om det så er tilfellet, så er det vel kanskje det faktum at han kan velge og vrake i jenter. Det at han har myyyyye penger er vel også en ting som mange misunner ham for.

Anonym poster: 90d33c71e265c58eff7da4d9b573d006

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Når det kommer til JB så har jeg ikke egentlig merket meg at menn misliker ham. Om det så er tilfellet, så er det vel kanskje det faktum at han kan velge og vrake i jenter. Det at han har myyyyye penger er vel også en ting som mange misunner ham for.

Justin Bieber er jo en douche.

Han kan velge og vrake i jenter på 12 år. Vet ikke hvor mange menn som egentlig ønsker det.

http://www.celebdirtylaundry.com/2012/justin-bieber-was-a-major-douche-bag-in-london-0426/

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor svarer du som anonymbruker da? :)

Hvorfor spør du om det som anonym bruker?

Anonym poster: ca2dac102428e92b959542954b07af2f

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at musikken er mer eller mindre likegyldig her. Det er det vanvittige hysteriet rundt JB som får mange menn (og en del kvinner) til å reagere. Og egentlig synes jeg det er litt trist at tenåringsjenter forelsker seg i et uoppnåelig objekt mens det kryr av fine gutter som vil være sammen med dem.

FF vet jeg nesten ikke noe om, og på det området foretrekker jeg å være uvitende. Når det gjelder andre kvinnelige kjendiser, kan jeg bare tilføye at selv om jeg var forelsket i Kate Bush i min ungdom, hadde det ingenting å si for mine forelskelser ellers. Jeg håper belieberne har det på samme måte.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke noe imot FF personlig, men er ikke heeelt superhappy over fremstilling på bloggen og påvirkningskraft.

Jeg har ikke noe imot JB personlig (kanskje litt), og hater musikken og hysteriet.

Kvinne. Slår jeg litt hull i teorien? Tror kvinner har lett for å misslike hvem som helst, mens menn har lett for å misslike det de får trykt opp i trynet.

Anonym poster: c076bc43d98f75f681693278ab2ae528

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor spør du om det som anonym bruker?

Anonym poster: ca2dac102428e92b959542954b07af2f

Jeg er jo ikke dum, skrev jo ikke det uten å vite at jeg selv svarte som anonym bruker. Grunnen til at jeg gjør det er fordi jeg har et latterlig flaut brukernavn fra 2006, så jeg skriver alle mine (få) innlegg som anonym bruker. Skjønte bare ikke at du som mann måtte være anonym bruker for å si en slik ting?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Derfor jeg skrever jenter, og ikke damer.

Du skreiv:

"Når det kommer til JB så har jeg ikke egentlig merket meg at menn misliker ham. Om det så er tilfellet, så er det vel kanskje det faktum at han kan velge og vrake i jenter"

Og jeg tror ikke det er så veldig mange voksne menn som er sjalu på Beiber fordi at han kan velge og vrake i jenter som akkurat har kommet i puberteten. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Enig. Bare det at Bieber har fått tilnavnet "Jostein Bever" her i Norge oser av mannlig sjalusi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Du skreiv:

"Når det kommer til JB så har jeg ikke egentlig merket meg at menn misliker ham. Om det så er tilfellet, så er det vel kanskje det faktum at han kan velge og vrake i jenter"

Og jeg tror ikke det er så veldig mange voksne menn som er sjalu på Beiber fordi at han kan velge og vrake i jenter som akkurat har kommet i puberteten. :)

I følge dette forumet så er det helt greit for veldig mange menn at jenta er ung. Bare hun er over 16!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue har jeg litt delte meninger om. Ettersom hun har hatt et litt ambivalent forhold til mat tidligere, kan jeg som tidligere spiseforstyrret ane noen ugler i mosen til tider.. F.eks når hun svarer lesere som omtaler henne som "flott og sunn", med at hun har "stålkontroll" på vekten, og ikke hadde gått opp et eneste gram. Det blir litt voldsomt for min del. Synes også hun virker til å være perfeksjonistisk, og dette føler jeg gjenspeiles i bloggen. Føler jevnt over hun har et litt overvelmende forhold til mat/trening, kropp og utseende. Blir litt i overkant til tider. :) Men for all del; bloggen hennes er koselig å titte innom. Mange fristende matbilder, tips om skjønnhet og velvære med mer, som jeg liker! :)

Endret av Chili
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror Caroline Berg er en søt jente. Jeg synes hun er pen og har en fin kropp. Det er imponerende hva hun har fått til "bare" fra en blogg plattform. Men så er det en lang rekke ting som gjør at hun fremstiller seg som mindre sympatisk; Mannen hennes Lars Kristian, Lars Kristian sin lavkarbofanatisme, Lars Kristian sin deltagelse på bloggen, den noe sykelige opptattheten av mat og trening, hvordan hun prøver å fremstå som "penere" enn hun er både ved hvordan hun velger ut bilder + det image hun har skapt av seg og sin familie - og nevnte jeg Lars Kristian ;)

Anonym poster: c11035cef11839e522243f0c36874ac4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet til fotballfrue fremstår som et mareritt for meg. Jeg mener ikke personen Fotballfrue, men hele 50talls husmortilværelse frister omtrent like mye som å stikke ut øyene mine med en gaffel.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...