Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid følt meg så stygg og uattraktiv, og folk ser rart på meg og studerer utseendet mitt og måler meg opp og ned.

Har aldri hørt noe fint om meg selv, og jeg har utviklet mer og mer dårlig selvtillit med årene.

Så får jeg høre at jeg egentlig er pen? Haha, hva betyr det?

Det var en gutt som sa det til meg. Visste ikke hvordan jeg skulle ta det.

Anonym poster: 37ad800cdc96a267aa0699cc67d8ff28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier takk for det og tenker ikke mer over det.

AnonymBruker
Skrevet

Du sier takk for det og tenker ikke mer over det.

Jeg bare smilte, jeg ... klarte ikke si noe da.

Når han hadde sagt det han sa, tok han håret bak øret mitt og sa at jeg burde gå mer sånn. Jeg pleier alltid å gjemme meg i håret mitt.

Anonym poster: e0a1fc6cdf7c9bcba6c40e9edffae7e7

Skrevet

Jeg bare smilte, jeg ... klarte ikke si noe da.

Når han hadde sagt det han sa, tok han håret bak øret mitt og sa at jeg burde gå mer sånn. Jeg pleier alltid å gjemme meg i håret mitt.

Ja, ja.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ja.

Syns du det var frekt av han å gjøre dette?

AnonymBruker
Skrevet

ENDELIG - har kanskje noen sett deg for den du er ??

Jeg er mann 32 år og er heldig for jeg har fått ett bra utseende så jeg har fått møtt mangen spennede jenter.

MEN ! her kommer årsaken til at jeg skriver : Alt for mange ganger har jeg møtt jenter som jeg synes er attraktiv men etter en stund så blir hun mer og mer uintersant pga hennes personlighet.

Sist jeg møtte en jente på byen, så var hun tydliugvis den stygge andungen i venneflokken men ikke stygg bare litt kjedelig kanskje. Betsemte meg for å snakke med henne å hun var jo kjempe morsom,, etter en stund så hun på meg med store øyne og spurte hvorfor jeg pratet med henne og ikke med venninnene som var så veldig pene.

Blir nesten trist av å høre henne si det for hun var pen men hun viste det ikke,,, å hun hadde en penere personlighet fordi hun har ikke kunnet leve på utseende men på personligheten.

..

snakk med han gutten igjenn du og kom deg ut av unnskyld jeg er til skapet så skal du se at det kommer seg.

veldig mye av det å være pen har med positiv utstråling å gjøre --- gjør noe som gjør deg glad og ta vare på deg selv ,, husk at du skal leve nå ..

Anonym poster: 311642d6954c7845096c6ccd951da018

• Liker 11
Skrevet

Syns du det var frekt av han å gjøre dette?

Nei, ikke så lenge dere to har en relasjon av noe slag allerede.

AnonymBruker
Skrevet

dersom du er stolt av den du er blir du automatisk opfattet som mer pen enn mindre pen ...

AnonymBruker
Skrevet

De fleste må jo gjøre det beste ut av utseendet sitt for å se bra ut. Hvis man kler seg som en grå mus og aldri pynter seg ser man jo sjelden veldig bra ut (det fins unntak, men det er et fåtall). Kanskje det var noe sånt han mente, at du har potensiale til å se masse bedre ut hvis du gjør noe mer ut av utseendet ditt.

Anonym poster: a308bea51e12df788d81c0dcfe0be6a5

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet

Kanskje du er helt normal, i likhet med flesteparten av folk. Det betyr at noen synes du er pen, noen synes ikke du er pen og noen bryr seg døyten. Hvis en fyr sier at du "egentlig er pen" mener han kanskje at han synes du har blitt penere i hans øyne i det siste, kanskje fordi dere har blitt bedre kjent. Mennesker blir vakrere jo bedre man liker dem. Jeg synes du bør ta det som et stort kompliment og slutte å gruble så mye over det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ENDELIG - har kanskje noen sett deg for den du er ??

Jeg er mann 32 år og er heldig for jeg har fått ett bra utseende så jeg har fått møtt mangen spennede jenter.

MEN ! her kommer årsaken til at jeg skriver : Alt for mange ganger har jeg møtt jenter som jeg synes er attraktiv men etter en stund så blir hun mer og mer uintersant pga hennes personlighet.

Sist jeg møtte en jente på byen, så var hun tydliugvis den stygge andungen i venneflokken men ikke stygg bare litt kjedelig kanskje. Betsemte meg for å snakke med henne å hun var jo kjempe morsom,, etter en stund så hun på meg med store øyne og spurte hvorfor jeg pratet med henne og ikke med venninnene som var så veldig pene.

Blir nesten trist av å høre henne si det for hun var pen men hun viste det ikke,,, å hun hadde en penere personlighet fordi hun har ikke kunnet leve på utseende men på personligheten.

..

snakk med han gutten igjenn du og kom deg ut av unnskyld jeg er til skapet så skal du se at det kommer seg.

veldig mye av det å være pen har med positiv utstråling å gjøre --- gjør noe som gjør deg glad og ta vare på deg selv ,, husk at du skal leve nå ..

Jo, jeg skjønner jo hva du mener ... den stygge andungen som ble en vakker svane? ;)

Men det jeg ikke skjønner er at du kaller denne damen mindre pen enn sine venninner, men samtidig er hun pen?

Skrevet

Jeg har alltid følt meg så stygg og uattraktiv, og folk ser rart på meg og studerer utseendet mitt og måler meg opp og ned.

Har aldri hørt noe fint om meg selv, og jeg har utviklet mer og mer dårlig selvtillit med årene.

Så får jeg høre at jeg egentlig er pen? Haha, hva betyr det?

Det var en gutt som sa det til meg. Visste ikke hvordan jeg skulle ta det.

Anonym poster: 37ad800cdc96a267aa0699cc67d8ff28

Tja, sa han det etter at du hadde klaget på utseendet ditt, f.eks? Det hadde forklart bruken av "egentlig". Uansett; ta det som et kompliment du, TS :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke så lenge dere to har en relasjon av noe slag allerede.

Nei, møtte han på en fest, og jeg satt tilfeldigvis ved siden av han. Han begynte å prate litt med meg.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du er helt normal, i likhet med flesteparten av folk. Det betyr at noen synes du er pen, noen synes ikke du er pen og noen bryr seg døyten. Hvis en fyr sier at du "egentlig er pen" mener han kanskje at han synes du har blitt penere i hans øyne i det siste, kanskje fordi dere har blitt bedre kjent. Mennesker blir vakrere jo bedre man liker dem. Jeg synes du bør ta det som et stort kompliment og slutte å gruble så mye over det.

Som sagt, så møtte jeg han bare den kvelden på en fest jeg var på, så.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, sa han det etter at du hadde klaget på utseendet ditt, f.eks? Det hadde forklart bruken av "egentlig". Uansett; ta det som et kompliment du, TS :)

Nei, jeg hadde nettopp møtt fyren på en fest, så hadde ikke sagt noe om utseendet. Det var han som begynte å se på meg og kommentere.

Gjest Blubberella
Skrevet

Som sagt, så møtte jeg han bare den kvelden på en fest jeg var på, så.

Er det så viktig hva en tilfeldig fyr mener da? Hvis han sa du var pen mente han kanskje det selv om han sa det på en litt rar måte. Det er ingen av oss som kan vite sikkert hva han mente. Jeg synes uansett du skal slutte å gruble så mye over det og gi litt mer blaffen i hva folk mener om utseendet ditt.

Skrevet

Nei, jeg hadde nettopp møtt fyren på en fest, så hadde ikke sagt noe om utseendet. Det var han som begynte å se på meg og kommentere.

Ta det som et kompliment uansett, du.

Og... siden du nevner at du har veldig dårlig selvtillit, så er du kanskje ikke blandt dem som stasher deg opp mest for en fest? Med masse sminke, hårspray, tettsittende klær, osv? Vel, det er ofte slike jenter som først tiltrekker seg oppmerksomheten. De blir lagt merke til - og ansett som pene.

Mens jenta som sitter rolig på en stol uten å gjøre så mye av seg, og "gjemmer seg bak håret sitt" egentlig kan være minst like pen som dem.

Uten at jeg kjenner noen av dere, vil jeg tippe at det var noe sånt han mente. Uansett; ta det til deg som et kompliment!

• Liker 2
Skrevet

Jo, jeg skjønner jo hva du mener ... den stygge andungen som ble en vakker svane? ;)

Men det jeg ikke skjønner er at du kaller denne damen mindre pen enn sine venninner, men samtidig er hun pen?

God utstråling og sjarm kan gjøre en jente vakrere enn 100 Misser i ett rom med manglende EQ og utstråling. Men med ett kort øyekast vil de andre være "penere". Men etter 5 minutter med ugly duck eier hun hele rommet for "han". Så mye har en personlighet å si. Kort forklart.

Skrevet (endret)

Hans aller første inntrykk av deg var nok at du var mindre pen/kjedelig. Så kom dere i snakk og han så deg tydeligere og fikk tatt vekk håret ditt, og da synes han du så penere ut enn tidligere. Han turte nok å gjøre og si dette fordi det var på fest og dere drakk. Han turte også å være helt ærlig med deg; du var egentlig pen, altså penere enn han først trodde. Mystery solved.

Edit: skrivefeil

Endret av Tøffeldyret
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tenker at de man først legger merke til er pen, er de som selv vet det, og som styler seg kledelig på hår, klær og sminke. Du synes selv du ikke er pen, kanskje du utstråler det. Men så endret noe seg. Du ble komfortabel, kanskje du hadde det gøy og smilte og slappet av. Da kom smilet frem, og du tiltrekker deg oppmerksomhet. De ser på deg, og ser at selv om de ikke la merke til deg med en gang, så er du faktisk (egentlig) pen. Kanskje du hadde vært enda penere om du hadde brukt noen andre klær osv. Jeg ville tatt det som et kompliment ihvertfall :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...