Gå til innhold

Smerter etter neseoperasjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 10 dager siden hadde jeg en operasjon med retting av skjev neseskillevegg og fjerning av nesemuslinger. De siste dagene har jeg hatt smerter i form av press fra nesa og ned i "himmelen", samt smertefullt tannkjøtt ved fortennene og vondt i fortennene. Smertene øker på ved enkel fysisk aktivitet som vanlig husarbeid. Veldig plagsomt!

Noen som vet om dette er vanlig???

AnonymBruker
Skrevet

For 10 dager siden hadde jeg en operasjon med retting av skjev neseskillevegg og fjerning av nesemuslinger. De siste dagene har jeg hatt smerter i form av press fra nesa og ned i "himmelen", samt smertefullt tannkjøtt ved fortennene og vondt i fortennene. Smertene øker på ved enkel fysisk aktivitet som vanlig husarbeid. Veldig plagsomt!

Noen som vet om dette er vanlig???

Hvorfor spør du ikke hos legen som opererte deg??

Anonym poster: d70ffd24b4fbb3362c83ade89e1b80aa

Skrevet

Enklere å bare spørre her siden det ikke alltid er så lett å få tak i legen. Greit å høre om andre har opplevd det samme og om det er vanlig! Blir jeg ikke noe klokere så prøver jeg selvfølgelig å få tak i legen! ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeghar hatt akkurat det samme inngrepet. Kan huske en smerte ned i fortennene, ja. Om du er plaget, så kan jo ulike smetestillende hjelpe (kombiner f. eks paracet og ibux). Det gikk over etterhvert. Men om det dunker veldig og blir veldig vondt og du får feber, kan det være en infeksjon. Ta da kontakt med sykehuset.

Anonym poster: 45783957801d478ad666fd07a45ab7f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...