AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Jeg er tom for shampoo og balsam(Joico), og skal bestille nytt over nett nå. I mellomtiden må jeg jo ha shampoo og balsam, og da får jeg bare kjøpe noe på butikken. Lurer derfor på hva som er best, av det som selges? Define, Garnier, Gliss fra Schwartzkopf? Har faktisk hatt lyst til å prøve produktene fra Gliss, vet ikke hvorfor, men har aldri prøvd dem, så jeg aner ikke hvordan de er. Har skadet hår. Anonym poster: 1ab4be40adcd2138f1645a9dd32eccdb
super-s Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 IKKE head and shoulders sin sjampo for slitt hår. Var i samme situasjon som deg, og prøvde denne, og håret ble helt fucka av det. Det ble fett og ekkelt, og var allerede fett før jeg kom ut av dusjen. Men balsamen i samme serievar helt grei.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #3 Skrevet 19. april 2013 IKKE head and shoulders sin sjampo for slitt hår. Var i samme situasjon som deg, og prøvde denne, og håret ble helt fucka av det. Det ble fett og ekkelt, og var allerede fett før jeg kom ut av dusjen. Men balsamen i samme serievar helt grei. Ja, jeg har lest mye negativt om Head and shoulders(at de fikk fett, flassete hår av shampooen), så den er ikke et alternativ. -TS Anonym poster: 1ab4be40adcd2138f1645a9dd32eccdb
lancome. Skrevet 19. april 2013 #4 Skrevet 19. april 2013 Gliss er jeg ikke så veldig fan av, føler håret blir litt tørrt .. Men de fra Aussie (?) tror jeg de heter som fåes kjøpt på vita, funker jo utrolig bra! 1
Gjest Emmanuelle Skrevet 19. april 2013 #5 Skrevet 19. april 2013 Gliss er jeg ikke så veldig fan av, føler håret blir litt tørrt .. Men de fra Aussie (?) tror jeg de heter som fåes kjøpt på vita, funker jo utrolig bra! Helt enig i dette innlegget, bruker bare Aussie og får masse komplimenter for håret mitt
2shy Skrevet 19. april 2013 #6 Skrevet 19. april 2013 Jeg har ihvertfall veldig dårlig erfaring med både Gliss og Define, så for min del må jeg bare fraråde disse. Håret mitt blir utrolig tungt og fett av begge disse seriene. Bruker til vanlig Joico
Agathe Skrevet 19. april 2013 #7 Skrevet 19. april 2013 Og jeg derimot liker Gliss, da liquid silk serien. Coop änglamarkshampoen er også kjempegod
sara-ellis Skrevet 19. april 2013 #8 Skrevet 19. april 2013 Jeg bruker den rosa fra Loreal når jeg er tom for annen sjampo :-)
Gjest Tirkes Skrevet 19. april 2013 #9 Skrevet 19. april 2013 Har brukt og vært fornøyd med Wella Professional sin shampo/balsam. 2
Jade Skrevet 19. april 2013 #10 Skrevet 19. april 2013 Har ikke prøvd så mange butikksjampoer, men har jeg ikke ordentlig sjampo tilgjengelig, så er det Define (med arganolje) som havner i handlekurven. Ikke fantastisk, men bedre enn Neutral ihvertfall, som er en katastrofe. Men du kan jo sjekke ut helsekosten. Jeg er godt fornøyd med Jason sin AloeVera-sjampo og balsam.
Severus Skrevet 22. april 2013 #11 Skrevet 22. april 2013 Jeg har bare brukt vanlig head & shoulders, har brukt den i flere år. Ikke før jeg lånte litt Morrocan Oil sjampo hos ei venninne, oppdaga jeg at hårsjampo fra butikken er bare skvip.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå