Gå til innhold

Skjørt - litt mage

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å finne et kledelig skjørt til meg. Jeg har litt vakler, og bruker størrelse 40 på bukser og 32 i jeans som feks levis.

Ønsker å finne et skjørt jeg kler, men føler valken på magen ødelegger.

Noen som har noen tips?

Anonym poster: 4684975a8cea10473b578c888cb72ca9

Videoannonse
Annonse
Gjest Tirkes
Skrevet

Jeg har ikke direkte samme problem, men magen stikker litt lengre ut enn jeg skulle ønske. Jeg fant ut at det er mange skjørt jeg må styre unna. Og det er stort sett alt av A-formete skjørt som går lett utover, løse skjørt eller skjørt i stivt stoff uten noen stretch i. Dersom jeg har stoff med litt elastikk i, og bruker litt trange skjørt (og har lagt min elsk på blyantskjørt), så følger skjørtet magen min, og videre nedover så følger skjørtet også lårene.

Et skjørt i stivere stoff uten elastikk henger ofte noen cm fremfor lårene, og samme bak - rett ned fra der rompa er på sitt største. Det føler jeg gjør meg mye mye større. Skjørt som følger formen gjør meg ikke slankere, men de lyver ikke om at lår og rompe er uformelig store - og understreker kvinnelige former.

Ta med en ærlig venninne i butikken og prøv, og bruk mobilkameraet flittig både forfra og profil om du ikke klarer å bestemme det. Da finner du fort noe som er kledelig.

• Liker 3
Skrevet

Bruker bare kjoler jeg, dem passer bedre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...