Gå til innhold

Han kommer hjem til låst dør og tingene sine på trappa i kveld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eier du leiligheten alene, har han kontrakt?

Anonym poster: d135b62e4dbe7a0ec40eb057846bcc87

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Eier du leiligheten alene, har han kontrakt?

Anonym poster: d135b62e4dbe7a0ec40eb057846bcc87

Jeg eier og ingen kontrakt. Han har ingen juridiske krav på noe som helst, takk og lov. Han har hele tiden vært hypp på at han også skulle stå som eier men jeg har nektet.

Jeg kjøpte leiligheten for to år siden og da var den nyoppusset så jeg har ikke gjort noe som helst denne tiden han har bodd hos meg. (Litt over 1 år)

Anonym poster: 26229df7e1589acacf3a71e95c48c166

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Da har du jo ditt på det rene. Frykter du at han kan reagere voldelig?

Anonym poster: b679c891505bfe79e862ae1f8305884b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig umoden måte å gjøre det slutt på.

Anonym poster: f9b4614a440ca15335d4bc395f411ba6

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Bra. Du er flink. Pass på at du har blokkert nummeret fra å både ringe og sende melding til deg. Slike folk er ofte veldig flinke til å manipulere og snakke seg tilbake, så pass på at han ikke får sjansen til det.

Anonym poster: bba82e08922e472b2257465572c02bc8

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Da har du jo ditt på det rene. Frykter du at han kan reagere voldelig?

Å herregud, jeg er nummen av angst. :(

Jeg har tenkt litt på om han kan bli voldelig. Hittil har det kun vært slamring i bord, dørkarm osv. Jeg tror ikke det. Jeg vet ikke.

Skrevet (endret)

Husk at når du setter tingene hans på trappen er du juridisk ansvarlig om noe blir borte eller ødelagt.

Han kan også lyve om at noe er borte eller ødelagt. Hvis du ikke kan bevise det motsatte har du problemer.

(Alt jeg lærer på Kvinneguiden. ;) )

Endret av leirbål
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det er desverre den eneste måten JEG kan gjøre det på.

Bra. Du er flink. Pass på at du har blokkert nummeret fra å både ringe og sende melding til deg. Slike folk er ofte veldig flinke til å manipulere og snakke seg tilbake, så pass på at han ikke får sjansen til det.

Ja, takk! Det hadde jeg ikke tenkt på engang. Takk.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Umoden kommentar. Når folk har psykopatiske trekk har man ikke mange valg.

• Liker 45
AnonymBruker
Skrevet

Husk at når du setter tingene hans på trappen er du juridisk ansvarlig om noe blir borte eller ødelagt.

Han kan også lyve om at noe er borte eller ødelagt. Hvis du ikke kan bevise det motsatte har du problemer.

Ja. Tingene er trygg mot vær og vind da det er et overbygg. Men, han kan selvfølgelig påstå at jeg har ødelagt noe, eller at ting er blitt borte.

Hvordan skal jeg gjøre det da?

Gjest LadySizz
Skrevet

Good for you! Noen ganger MÅ man bare ta slike valg,spesielt om det er en som er manipulerende og skremmende.

Håper du slipper for mye styr med han når han finner ut hva som har skjedd.

Stolt av at det finnes mennesker som deg,uansett kjønn som innser at de må ta affære når noen ødelegger de psykisk!

:hug:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan bare ikke ta sjansen på å være hjemme når han kommer tilbake. Jeg er så svak at jeg er redd jeg lar han snakke seg inn i varmen igjen.

• Liker 2
Skrevet

Det er nok ikke så enkelt. Om TS ødelegger tingene, er hun ansvarlig. Men er hun ansvarlig hvis hun ikke passer på dem? Setter hun dem ut bør hun se til at de ikke blir ødelagt av nedbør, men ut over det tviler jeg på at hun har noen rettslig plikt til beskytte gjenstandene.

Du snur nok bevisbyrden opp-ned, forresten.

Skrevet

Ta deg en tur på besøk til venner eller familie, kanskje du kan sove over hos noen av de til i morgen? Jeg synes du er sterk som gjør dette! Vær sterk om han prøver å kontakte deg, ikke la deg manipulere, slike mennesker er ikke bra å ha i livet sitt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Tingene er trygg mot vær og vind da det er et overbygg. Men, han kan selvfølgelig påstå at jeg har ødelagt noe, eller at ting er blitt borte.

Hvordan skal jeg gjøre det da?

Du har ikke noen venner du stoler på og som kan være i leiligheten når han kommer tilbake - uten at du er der? Og så må han skrive under på at han har fått tingene sine? Gratulerer med å ha bestemt deg, det blir bra - selv om det er skremmende når selve bruddet skjer.

Anonym poster: 5a06890362eb0c49fe94f98724988b8a

• Liker 3
Gjest molecules
Skrevet

TS, du kan jo ta bilder av tingene du har plassert på trappen?

Jeg syntes ikke du burde blokkere nummeret hans ennå. Det blir kanskje bra å se hvordan han reagerer. F.eks. om han sender deg truende meldinger kandu rapportere det til politiet. Hvis du blokkerer nr. hans får du ikke sjansen til å vite det.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Dette er ikke noen god måte å gjøre det på. Hvis dere bor sammen bør han få mulighet til å hente tingene sine uten at de blir plassert slik at hvem som helst kan forsyne seg. Hva om han har noe av verdi, mener folk her virkelig at man kan plassere sin samboers stradivarius på fortauet under en paraply og si at så lenge den ikke er ødelagt av regn har man gjort sitt, om det er noen forbipasserende som har tatt den innen han kommer hjem og oppdager at han er kastet ut må det være hans sak?

Jeg foreslår at du heller alliererer deg med noen venner, lei en tilhenger eller varebil og få tingene hans kjørt til noen venners kjeller slik at de står trygt. Så kan du sende ham en melding og si hvor han kan hente tingene sine når han har funnet et nytt sted å bo. Og informere han om at det er slutt, at du har skiftet lås og at du er bortreist på ubestemt tid. Å sette tingene hans slik at alle og enhver kan forsyne seg er ingen god løsning, det burde alle se.

Endret av Cuckold
  • Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke noen god måte å gjøre det på. Hvis dere bor sammen bør han få mulighet til å hente tingene sine uten at de blir plassert slik at hvem som helst kan forsyne seg. Hva om han har noe av verdi, mener folk her virkelig at man kan plassere sin samboers stradivarius på fortauet under en paraply og si at så lenge den ikke er ødelagt av regn har man gjort sitt, om det er noen forbipasserende som har tatt den innen han kommer hjem og oppdager at han er kastet ut må det være hans sak?

Jeg foreslår at du heller alliererer deg med noen venner, lei en tilhenger eller varebil og få tingene hans kjørt til noen venners kjeller slik at de står trygt. Å sette dem slik at alle og enhver kan forsyne seg er ingen god løsning, det burde alle se.

Hun har jo ikke akkurat plassert dem på fortauet under en paraply, men under et overbygg..

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...