Thale Skrevet 31. mars 2004 #1 Skrevet 31. mars 2004 Har blitt litt avhengig av msn messenger og lurer på hvordan enkelte klarer å lage slike "sorte prikker" og sånt på nicket sitt!? Via tegnkartet? Har prøvd det, men får det ikke til å funke! Noen som forstår seg på det, og er villig til å forklare/hjelpe meg? Hadde blitt kjempeglad
VesleBråka Skrevet 31. mars 2004 #2 Skrevet 31. mars 2004 Hvilke sorte prikker? Hvis du tenker på emoticons så er det jo bare å skrive tegnet for det emoticonet du vil ha ved siden av navnet ditt i "hvordan mitt navn skal vises"
Thale Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2004 jo, det er greit..men det er ikke det jeg er ute etter. Jeg mener slike svarte punkter (rankeringspunkter heter de kanskje) De emotion-figurene vises jo ikke på nicket hvis man ikke snakker med vedkommende.Men det gjør disse svarte punktene! Du skiller deg bedre ut i mengden når du logger deg på å har oversikt over alle de andre som er logget på. Der vises emotionfigurene kun som tegn og ikke som figurer,men der vises de "svarte punktene" hoff..vanskelig å forklare gidd! :-? Håper på svar
Crazee Skrevet 31. mars 2004 #4 Skrevet 31. mars 2004 ?????? Sånne? (Ja, teiknkart. Men eg har ikkje prøvd dette teiknet andre stadar enn nett her, nett no.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå