Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt litt avhengig av msn messenger :roll: og lurer på hvordan enkelte klarer å lage slike "sorte prikker" og sånt på nicket sitt!? Via tegnkartet? Har prøvd det, men får det ikke til å funke! Noen som forstår seg på det, og er villig til å forklare/hjelpe meg? Hadde blitt kjempeglad :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke sorte prikker? Hvis du tenker på emoticons så er det jo bare å skrive tegnet for det emoticonet du vil ha ved siden av navnet ditt i "hvordan mitt navn skal vises"

Skrevet

jo, det er greit..men det er ikke det jeg er ute etter. Jeg mener slike svarte punkter (rankeringspunkter heter de kanskje) De emotion-figurene vises jo ikke på nicket hvis man ikke snakker med vedkommende.Men det gjør disse svarte punktene! Du skiller deg bedre ut i mengden når du logger deg på å har oversikt over alle de andre som er logget på. Der vises emotionfigurene kun som tegn og ikke som figurer,men der vises de "svarte punktene" hoff..vanskelig å forklare gidd! :-? Håper på svar :P

Skrevet

?????? Sånne?

(Ja, teiknkart. Men eg har ikkje prøvd dette teiknet andre stadar enn nett her, nett no.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...