AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #1 Skrevet 19. april 2013 Hvilken av følgende hårfarge synes du er finest (hos andre jenter): Blond, mørkeblondt/lysebrunt, mørkeblondt med lyse striper, brunetter og rødfarget hår? Anonym poster: cf59cf57b2927093adb5bfe1a4663baa
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #2 Skrevet 19. april 2013 Personlig synes jeg forresten brunt og mørkeblondt. Anonym poster: cf59cf57b2927093adb5bfe1a4663baa
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2013 #3 Skrevet 19. april 2013 Så lenge vedkommende kler hårfargen sin så er alt pent.
MilleVanille Skrevet 19. april 2013 #4 Skrevet 19. april 2013 Veldig vanskelig spørsmål! Det kommer jo helt an på jenta. Personlig har jeg naturlig mørkblondt/lysebrunt hår, men har lyse highlights i det, fordi jeg foretrekker litt lysere hår på meg selv. Synes det er veldig pent med blonde striper i mørkblondt/lysebrunt hår, slik at man fremdeles delvis har sin egen hårfarge. Ser naturlig og fint ut! Mens andre ser nydelige ut i lysblondt(men ikke platina..), ulike nyanser av brunt og sort. Personlig er ikke oransje hår noe jeg synes er noe penere enn alt annet, men jeg har sett noen rødhårede jenter med skikkelig pent, langt, tykt hår med den perfekte rødfargen(da naturlig rødfarge), som ikke er for oransje. Det kan være noe av det fineste jeg vet, men ingenting jeg hadde kledd. Så det kommer veldig an på jentas utgangspunkt og hva hun kler. Synes sjelden hår som er farget i rødtoner er noe fint, fordi det ser veldig unaturlig ut.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #5 Skrevet 19. april 2013 Enig med dere! Jeg har også naturlig mørkeblondt/lysebrunt hår, og trives med det. Tror vi som har denne hårfargen kan kle både lysere og mørkere nyanser ettersom vi ligger et sted imellom. Mitt hår er ganske likt Jennifer Anistons, som har lyse striper på sidene ved "luggen". Det synes jeg er veldig fint! Anonym poster: cf59cf57b2927093adb5bfe1a4663baa 1
blomsterbarn Skrevet 19. april 2013 #6 Skrevet 19. april 2013 Jeg er svak for rødt hår. Jenter med kobberfarget hår må være de vakreste i verden. Er selv naturlig gyldenblond og lever greit med det.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2013 #7 Skrevet 19. april 2013 Jeg er svak for rødt hår. Jenter med kobberfarget hår må være de vakreste i verden. Er selv naturlig gyldenblond og lever greit med det. Jessica Alba hadde det en periode, og det var så utrolig nydelig!! Jeg har også gyldenblondt/lysebrunt. Er fint det også, da. Ikke så altfor mange som har det naturlig. Anonym poster: cf59cf57b2927093adb5bfe1a4663baa
Pequena Skrevet 21. april 2013 #8 Skrevet 21. april 2013 Jeg synes mørkebrunt (på kanten til svart) er fint om man har en gyllen farge i huden!
Lykkelitenen Skrevet 21. april 2013 #9 Skrevet 21. april 2013 Jeg er også svak for rødt hår, i de fleste nyanser bortsett fra den falske neonrøde.... Dette er ikke pent.... DETTE er derimot nydelig:
MilleVanille Skrevet 21. april 2013 #10 Skrevet 21. april 2013 Jeg er også svak for rødt hår, i de fleste nyanser bortsett fra den falske neonrøde.... Dette er ikke pent.... DETTE er derimot nydelig: Synes ikke forskjellen var så stor..
Lykkelitenen Skrevet 21. april 2013 #11 Skrevet 21. april 2013 What? Den øverste lyser jo neonsyretripprave mens den nederste er mer naturlig og kledelig
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 21. april 2013 #12 Skrevet 21. april 2013 What? Den øverste lyser jo neonsyretripprave mens den nederste er mer naturlig og kledelig Den øverste så veldig parykk ut, synes begge var kule på hver sin måte. Hmm, jeg liker alle farger, men spesielt farger med mye farge i. Når jeg tenker etter liker jeg alt. (nesten)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå