Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå på onsdag var jeg på Justin Bieber konsert. Hadde stått rundt 10 timer i kø og brukte ikke iphonen i det hele tatt fordi jeg ville være sikker på å ha nok batteri til å både filme og ta mye bilder.

Da vi hadde kommt inn og de begynte nedtellingen gjorde jeg meg klar til å begynne å filme når det var 10 sekund igjen. Da jeg hadde filma i rundt 5 minutt og han hadde landet på scenen kom det opp at jeg ikke kunne filme fordi jeg ikke hadde nok plass, og filmen ble heller ikke lagret. Jeg ble så lei meg at jeg holdt på å begynne å gråte. Det første jeg gjorde var å slette mange bilder, jeg tror jeg slettet rundt 70 bilder på en gang, så fikk jeg ta 10 biler, så var det "fullt" igjen.

I og med at det ikke gikk ann å filme tenkte jeg at jeg kunne vertfall filme ynlingssangene mine. Men etter å ha filmet i 20 sek kom beskjeden opp igjen om at der ikke var nok plass. Jeg stod å slettet og slettet, jeg har ingen aning om hvor mange jeg slettet til slutt, men uansett hvor mange jeg slettet kunne jeg ikke ta en fjerdedel nye engang.

Til slutt ble jeg så irritert og desperat at jeg slettet nesten alle appene jeg hadde lastet ned. Jeg slettet 14 apper. Men likevel kunne jeg ikke filme mer enn 20 sekund før det kom opp at det var fullt igjen.

Venninna mi sa at det samme hadde skjedd med henne dagen før, men hun trengte bare å slette noen bilder så var det bra igjen.

Jeg har mange ganger fått beskjed om at icloud ikke har fått sikkerhetskopiert på flere uker fordi den ikke har vært tilkoblet internett. Det er ganske dårlig dekning på rommet mitt og jeg lader bare om natten, men nå når jeg tok mobilen med opp og prøvde å sikkerhetskopiere i stuen kom det opp at det ikke var nok icloud lagringsplass. Jeg har ingen peiling på dette her. Men når jeg har slettet over halvparten på hele telefonen, hvorfor blir det aldri mer plass da?

Hvorfor er den sånn? Hva skal jeg gjøre?

Anonym poster: b2a5b8763bbc57b131b3c285deab62b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

iCloud har veldig begrenset gratis lagringsplass. Om du skrur den av?

Også kan du jo sjekke hvor mye ledig du egentlig har på telefonen på innstillinger-generelt-om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...