Gå til innhold

Legene hadde tatt av penisen min.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Legene hadde tatt av penisen min. De glemte å sette den tilbake og fant den heller ikke. Hva skulle jeg gjøre? Jeg var i sjokk. Tankene mine raste. Hvordan ville livet gå videre? Ville jeg gå videre? Jeg kjente noe døde i meg.

Etter en stund fant legene en løsning etter å ha funnet penisen min, halvdød. De sydde den på igjen, det som var funksjonelt. Penisen var nå blitt mye mindre og følelsene i den var redusert. Hvordan ville damene reagere på en liten penis? Jeg var så misfornøyd. Så trist. Den ville ikke bli brukt noe mer. Seksualiteten min var borte. Så skjedde det noe. Det var bare en drøm.

Jeg vil ikke være singel lengre. Savnet av en kvinnes nærhet er ulidelig vondt.

Tyder jeg drømmen rett?

Flere single som drømmer ulykkelige drømmer?

Anonym poster: 87b9f8c542a3b79854756bff101f905c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at du er sanndrømt og i nærmeste fremtid vil bli kidnappet av romvesener som kommer til å amputere penisen din.

Anonym poster: 04b0d3b0885c0443d46542931936a26f

• Liker 8
Skrevet

eller at du er et troll?

AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at du er sanndrømt og i nærmeste fremtid vil bli kidnappet av romvesener som kommer til å amputere penisen din.

Er det din ulykkelige drøm?

eller at du er et troll?

Nei!

Askeladden

AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Anonym poster: 0a5e992fa16e2fb00e558e77f4a404bd

AnonymBruker
Skrevet

Er det din ulykkelige drøm?

Nei, jeg har ikke penis.

AnonymBruker
Skrevet

Man må da kunne få lov til å fortelle om marerittene sine, uten å bli stemplet som troll på KG :P

Det må ha vært en veldig vondt drøm, TS. Og jeg har hatt mange tilsvarende selv.

Anonym poster: 7267851823e51115f1c4d7c93e327eca

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ikke penis.

I så fall bekrefter du bare Freuds teorier om at alle kvinner føler angst fordi de føler at moren deres har kappet av dem det faren (og/eller broren) deres har. Bedre kjent som penismisunnelse.

Anonym poster: d8002c1c719bb624aeb6459bee0d3d77

AnonymBruker
Skrevet

I så fall bekrefter du bare Freuds teorier om at alle kvinner føler angst fordi de føler at moren deres har kappet av dem det faren (og/eller broren) deres har. Bedre kjent som penismisunnelse.

Anonym poster: d8002c1c719bb624aeb6459bee0d3d77

Dette føler jeg ofte når jeg er utendørs, må tisse og det ikke er noe toalett. Hadde vært så greit å bare slenge ut penisrn bak et tre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du føler deg umandigjort/umyndigjorti dagliglivet og du bærer på et stort tap av et eller annet slag.

Anonym poster: ec2017fc743314e6f3beff52de2ee87a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du føler deg umandigjort/umyndigjorti dagliglivet og du bærer på et stort tap av et eller annet slag.

Anonym poster: ec2017fc743314e6f3beff52de2ee87a

Det har du rett i. Det gjør meg midlertidig ulykkelig, ikke permanent. Med en god kvinne ville jeg vært den beste utgaven av meg selv.

Skrevet (endret)

Du tenker jo litt feil da. Hvis du bare er den beste utgaven av deg selv hele tiden så kommer kvinnene til deg på løpende bånd.

Endret av .-L-.
  • Liker 3
Gjest Svampebob1
Skrevet

Legene hadde tatt av penisen min. De glemte å sette den tilbake og fant den heller ikke. Hva skulle jeg gjøre? Jeg var i sjokk. Tankene mine raste. Hvordan ville livet gå videre? Ville jeg gå videre? Jeg kjente noe døde i meg.

Etter en stund fant legene en løsning etter å ha funnet penisen min, halvdød. De sydde den på igjen, det som var funksjonelt. Penisen var nå blitt mye mindre og følelsene i den var redusert. Hvordan ville damene reagere på en liten penis? Jeg var så misfornøyd. Så trist. Den ville ikke bli brukt noe mer. Seksualiteten min var borte. Så skjedde det noe. Det var bare en drøm.

Jeg vil ikke være singel lengre. Savnet av en kvinnes nærhet er ulidelig vondt.

Tyder jeg drømmen rett?

Flere single som drømmer ulykkelige drømmer?

Kanskje drømmer forteller deg om akkurat den ulykkelige følelsen du føler? Kanskje det ikke handler om å være singel, men at du er ulykkelig? Du vet at det kan løses på flere måter? Du må ikke være ulykkelig fordi du er singel.

Det at du er singel betyr at du er fri til å gjøre akkurat hva du vil. Du har all verdens muligheter. Du må bare finne din vei igjennom singellivet først.

Ellers synes jeg det er bra at du prøver å tyde drømmene dine slik. Drømmer er beskjeder fra underbevisstheten din og gir en et stort potensiale til å lære om seg selv og til å jobbe med ting man plages med.

Den kjente psykologen Carl Jung var rå på drømmetyding. Et lite tips, bare ;-).

AnonymBruker
Skrevet

Du tenker jo litt feil da. Hvis du bare er den beste utgaven av deg selv hele tiden så kommer kvinnene til deg på løpende bånd.

Det må en kvinne til for meg, uten henne blir jeg aldri helt hel. Det er litt for komplisert til å gi deg et fullgodt svar her på hvorfor det er slik. Så åpen tør jeg ikke å være. Det er en lang historie. Treffer jeg ei god dame vil hun gi meg den troen og selvtillitten jeg behøver for å være mitt absolutt beste, og realisere noe (vil ikke røpe hva "noe" er). Da har jeg muligheten til å være åpen om det og det vil lettere bli godtatt som normalt fra andre mennesker.

Er enig i det at damene kommer om man er på sitt beste. Jeg har selvtillitt på mange områder, men selvfølelsen har fått noen brister med årenes løp, der veien har blitt til kronglete stier. Jeg går på en humpete vei nå, på vei mot motorveien. Stiene er tilbakelagt. Jeg håper jeg treffer ei på den humpete veien, så kan hun være med meg til motorveien. Da er det full gass, uten grenser. :)

Skrevet (endret)

Jeg var jo inne i en depresjon da, og jeg brukte lang tid på å komme tilbake. Jeg tror du gjør deg selv en bjørnetjeneste, med å latt en dame fylle det "hullet" som gjør at du mangler selvtilitt på det område du snakker om. Neste gang du blir singel kommer du til å få samme problem.

Uansett, lykke til :)

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje drømmer forteller deg om akkurat den ulykkelige følelsen du føler? Kanskje det ikke handler om å være singel, men at du er ulykkelig? Du vet at det kan løses på flere måter? Du må ikke være ulykkelig fordi du er singel.

Det at du er singel betyr at du er fri til å gjøre akkurat hva du vil. Du har all verdens muligheter. Du må bare finne din vei igjennom singellivet først.

Ellers synes jeg det er bra at du prøver å tyde drømmene dine slik. Drømmer er beskjeder fra underbevisstheten din og gir en et stort potensiale til å lære om seg selv og til å jobbe med ting man plages med.

Den kjente psykologen Carl Jung var rå på drømmetyding. Et lite tips, bare ;-).

Takk for gode og velmenende ord! :)

Det er singletilværelsens ulemper som ligger til grunn for min tilværelse og mitt velvære. Har stor tro på et lykkelig liv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var jo inne i en depresjon da, og jeg brukte lang tid på å komme tilbake. Jeg tror du gjør deg selv en bjørnetjeneste, med å latt en dame fylle det "hullet" som gjør at du mangler selvtilitt på det område du snakker om. Neste gang du blir singel kommer du til å få samme problem.

Takk! :) Det har gått mange år i singeltilværelsen. Årene går. Noe er min egen skyld, og noe er uflaks.

AnonymBruker
Skrevet

Må legge til noe. Det er en grunn til at man sier; "min bedre halvdel" om en kone/kjæreste. Én hel er to i mange tilfeller. :)

Gjest Tidssone
Skrevet

Drømmen betyr at du trenger råd og veiledning for å få til en forandring i livet ditt eller av deg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Dette føler jeg ofte når jeg er utendørs, må tisse og det ikke er noe toalett. Hadde vært så greit å bare slenge ut penisrn bak et tre.

Ja, og det er mye enklere å nyte seg selv i offentligheten. F.eks. på en buss o.l.

Anonym poster: 8f03ad5dd4118c1a3d4ec9237a624a50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...