Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

For to uker siden gjorde kjæresten min det slutt med meg. Han hadde ikke mer å gi. Etter en uke ringte han meg 20 ganger på en dag og sa at han angret og savnet meg. Ba om unnskylding i ett sett og sa at han hadde hatt det helt forferdelig. Dum som jeg var tok jeg han tilbake. Etter to dager klarte jeg ikke mer og måtte gjøre det slutt. Han tok meg for gitt igjen. Grunnen til at det ikke går er at han vil feste og ha det gøy, mens jeg vil bo sammen. Det er jo fult mulig å gjøre begge deler, men han vil ikke bo sammen og heller ikke komme noe særlig på besøk. Han sier at han vil være sammen med meg og elsker meg, men at jeg stiller for høye krav. Kravene mine er ikke høye, vil bare se han noen ganger i uken. Han syntes det er å kreve for mye. Og ja, hvis han hadde virkelig ville ha vært sammen med meg, vet jeg at han ville gjort alt. Dette gjør han jo ikke. Jeg bare håper og tror at tid fra hverandre uten at vi har kontakt vil få han til å innse hva han hadde. Har selv sagt at jeg må gå videre og at jeg nå må starte å se etter noen andre. Kan ikke vente på han. Allikevel var jeg dum og sa vi kan vente med å kontakte hverandre på 2 måneder. Jeg burde jo heller brutt kontakten helt.

Mitt spørsmål er derfor: Tror dere han vil ringe igjen og si at han angrer, eller har han insett at det holdt med å savne meg en gang?

Anonym poster: 7b02e153422b79bd4244527de060c27a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, si det....

Lev videre, ikke sett livet på vent i tilfelle han tar kontakt. Om han nå gjør det; ta det når det kommer.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han sier at han vil være sammen med meg og elsker meg, men at jeg stiller for høye krav. Kravene mine er ikke høye, vil bare se han noen ganger i uken. Han syntes det er å kreve for mye. Og ja, hvis han hadde virkelig ville ha vært sammen med meg, vet jeg at han ville gjort alt. Dette gjør han jo ikke.

Mitt spørsmål er derfor: Tror dere han vil ringe igjen og si at han angrer, eller har han insett at det holdt med å savne meg en gang?

Du vet at han ville gjort alt hvis han ville ha deg, og alt betyr? Din verden ser ut til å være ganske BIG, og det kan være mulig at det er liten plass for at andre kan få plass til å ha sin egen verden hos deg. Er hans krav eller ønsker helt uviktig? Gjør du alt for å møte hans behov, egentlig? Mulig han ringer, men det er også mulig at han ikke ringer og angrer seg, for ingen av dere har noen krav som passer sammen, og du blir sur fordi hans verden ikke passer seg inn i din verden. Prøv å gjør alt du kan du da? Forandre din verden etter hans verden: møte hverandre sjeldent, være fri, du kan være hjemme mens han gjør sitt, glem dine egne behov? - Det er vel ikke så enkelt å gjøre alt allikevell? Endret av Maisie
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts igjen!

Jeg angrer fryktelig på at jeg tok han tilbake med en gang. Han burde ha kjent på det leeenge. Da hadde han kanskje endret seg. Han sa han hadde grått hver dag, ikke fått gjort stort med arbeid og ikke spist. Angrer, ANGRER....!!!

AnonymBruker
Skrevet

Ts igjen!

Jeg angrer fryktelig på at jeg tok han tilbake med en gang. Han burde ha kjent på det leeenge. Da hadde han kanskje endret seg. Han sa han hadde grått hver dag, ikke fått gjort stort med arbeid og ikke spist. Angrer, ANGRER....!!!

Jeg hadde blitt helt fullstendig kvelt av deg.

Anonym poster: c2c6dc83220db99653c8539c04006179

Skrevet

Ts igjen!

Han hadde kanskje endret seg av å ha kjent på hva da? :vetikke:
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke du stillte for høye krav ved å ønske å se han noen ganger i uken. Det kan hende han tar kontakt, ingen her er synske, antar jeg. Men er det virkelig han du vil satse på? Jeg ville ikke gjort det.

Anonym poster: d2246ae2697b1683012dea856180cec0

AnonymBruker
Skrevet

Han tok meg for gitt hele siste semester. Ville bare møtes i helgene. I vinter kranglet vi noe voldsomt over dette og han begynte å behandle meg som en blomst igjen. Men så gjorde han det slutt nå fordi han hadde sette en annen dame en dag i lunsjen som han hadde fått slike følelser for som han hadde da han var nyforelsket i meg. Han har ikke truffet henne noe mer. Vi har vært sammen i 5 og et halvt år og bodd sammen i 3, men flyttet fra hverandre pga at han hadde økonomiske problemer. Han flyttet hjem, jeg syntes det var fryktelig vanskelig, men så en fremtid sammen med han. Vi skulle forresten flytte sammen igjen til sommeren og jeg hadde planer om å si opp min leilighet denne måneden. Heldigvis gjode han det slutt før jeg sa opp.

AnonymBruker
Skrevet

**Glemte å skrive at det var meg, TS som skrev siste innlegg.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han, som så mange andre unge menn, ikke er moden nok til et forpliktende forhold. Han er vel på jakt etter den nyforelskede følelsen igjen. Vanskelig for deg å gjøre så mye med det, annet enn å prøve å gå videre uten han. Finn heller en på et litt annet stadium i livet, som har mer de samme behovene og kravene til et forhold som deg selv. Noen ønsker forpliktende forhold, andre ønsker å fly rundt fra blomst til blomst - du er kanskje i den første kategorien, han i den siste.

Anonym poster: d2246ae2697b1683012dea856180cec0

Skrevet (endret)

Han tok meg for gitt hele siste semester. Ville bare møtes i helgene. I vinter kranglet vi noe voldsomt over dette og han begynte å behandle meg som en blomst igjen. Men så gjorde han det slutt nå fordi han hadde sette en annen dame en dag i lunsjen som han hadde fått slike følelser for som han hadde da han var nyforelsket i meg. Han har ikke truffet henne noe mer. Vi har vært sammen i 5 og et halvt år og bodd sammen i 3, men flyttet fra hverandre pga at han hadde økonomiske problemer. Han flyttet hjem, jeg syntes det var fryktelig vanskelig, men så en fremtid sammen med han. Vi skulle forresten flytte sammen igjen til sommeren og jeg hadde planer om å si opp min leilighet denne måneden. Heldigvis gjode han det slutt før jeg sa opp.

Ok, dette blir jo en annen sak. Skulle ønske at du heller kunne brukt livet ditt på noen som ikke står i veien for deg og krever oppdragelse, men det er vel lett for meg å lage den slags drømme-scenrio. Usikker på hva annet jeg skal si, hvorfor vil du at han skal ringe? Vil du ikke ha det bedre? Endret av Maisie
AnonymBruker
Skrevet

Ts igjen!

Litt morsomt at du nevner at vi er på ulike stadier i livet. Han er 27 nemlig! og han var veldig hjemmekjær før sommeren, men så begynte han på nytt studie og fikk en ny vennekrets. De fleste i denne kretsen kommer jo rett fra videregående og er single og vil ha det gøy. Jeg har sakt til han at han kan dra ut så mye han vil, men det er viktig for meg å bo sammen med han slik at vi kan ha litt tid sammen. Etter han gjorde det slutt, men ville bli sammen igjen ville han ikke flytte sammen lenger. Og det værste av alt 2 dager før han gjorde det slutt var han så begeistret for å finne leilighet sammen.

Jeg vil legge ved at han alltid har ønsket å komme i en ordentlig vennekrets, da han aldri har vært så heldig med å bli godtatt før. Han er så forandret. Så egoistisk? Men hvorfor ringte han meg og ville ha meg tilbake, men ikke flytte sammen. Blir så frustrert. Trodde dette var min livspartner.

AnonymBruker
Skrevet

Du burde holde seg unna. Han har knust dine drømmer, allerede.

Anonym poster: c2c6dc83220db99653c8539c04006179

AnonymBruker
Skrevet

Ts igjen.

Jeg vet jeg burde holde meg unna, men minnene sitter der fortsatt.

Finnes det noen bra menn der ute?

AnonymBruker
Skrevet

Ts igjen.

Jeg vet jeg burde holde meg unna, men minnene sitter der fortsatt.

Finnes det noen bra menn der ute?

Ja.. men de er så møkka kjedelig at du er bedre uten...

Anonym poster: e15db18ff1aee6305f281557540b4489

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...